Gumki | 100% w Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Gumki
Nagroda : piłka z gumek jako broń
Najliczniejsza kolekcja w grze, z oddali przypominająca rzucone stringi. Gumek-recepturek jest w mieście aż 75. Zdając drugi egzamin z geografii, pozycje wszystkich zobaczysz włączając zbliżenie na głównej mapie gry. Niestety nie wiadomo wtedy czy cel znajduje się na zewnątrz budynku, w środku, wyżej czy niżej. Doskonale wiem, że taki brak informacji może frustrować, więc poniżej znajdziesz to czego potrzebujesz.
Oprócz krótkich opisów mających Cię nakierować na gumkę, odróżniłem też zielonym kolorem lokacje znajdujące się wewnątrz budynków otwieranych klawiszem akcji.
1. Koniec korytarza. 2. Na południe od męskiego internatu. 3. Przy małych schodach. 4. Pomieszczenie z prysznicami na drugim piętrze. 5. Drugie piętro, zaraz przy schodach. 6. W rogu akademii. 7. Tuż obok sejwa (gabinet dyrektora). 8. Ze stołówki przejdź do kuchni i skręć w prawo do małej spiżarni. 9. W piwnicy, w północnym korytarzu za wielkim dołem gdzie walczyłeś z Russellem (misja Help Gary). 10. Piwniczny pokój z przewodami elektrycznymi, w którym trzeba było przeczołgać się pod siatką (Help Gary). | 40. Pod mostkiem. 41. Wewnątrz balkonu. 42. Przy wyrzutni. 43. Za płotkiem obok stolików. 44. Alejka między budynkami. 45. Na północ od sklepu z odzieżą, koło drzewa. 46. W sklepie Aqaberry, w sąsiedztwie przebieralni. 47. Pomieszczenie na drugim piętrze klubu bokserskiego. 48. Wschodnia ściana budynku. 49. Przy ulicy, pod drzewem w trawie. 50. Przed kościołem, za bramą. Żeby tu wejść musisz iść naokoło przez cmentarz i dopaść skruszonego muru. |
11. Drugie piętro między regałami. 12. Na środku sekretnej ścieżki. 13. Fontanna. 14. Wewnątrz szkolnego autobusu. 15. Przed wejściem do garażu Jimmiego. 16. W garażu na półce. 17. Obok wejścia. 18. Prysznic w damskiej szatni. 19. Tajne przejście między domem Harringtona a basenem. 20. W pobliżu wejścia do budynku. 21. Centralnie na polanie. 22. Wewnątrz tunelu. 23. Tuż za siatką na terenie zakładu. Wejdź w stroju sanitariusza albo ukradkiem wdrapując się na pobliskie drzewo (jak w misji Galloway Away czy Finding Johnny Vincent). 24. Ogromny konar pod postacią mostu. 25. Tunel zabity dechami, które można rozbić ręcznie albo po prostu przejeżdżając przez nie. 26. Droga gruntowa. | 51. Na północ od sklepu rowerowego, w pobliżu znacznika wyścigów. 52. Dach stacji benzynowej. 53. Kryjówka zdobyta w Nerd Challenge. Pokoik z materacem. 54. Dach zamkniętego kina. Dostanie się do gumki wymaga zdolności kaskaderskich. Po schodach z tyłu budynków wejdź po drabinie na sklep odzieżowy. Następnie z rozpędu przeskocz na prawidłowy dach. 55. Przy ścianie budynku, niedaleko dróżki prowadzącej na zaplecze. 56. Pod posągiem. 57. Na trawniku w rogu. 58. Wysoko na ratuszu. Wchodziłeś tu już podczas misji Making a Mark, wykorzystując drabinę z prawej strony. 59. Nieopodal drzwi do Yum Yum Marketu. 60. Boczna alejka w sąsiedztwie restauracji Hung Lo. 61. Pomiędzy wyschniętymi drzewami. 62. Tuż przy wejściu do klubu bilardowego z sejwem. |
27. Plaża. 28. Plaża. 29. Wypłyń na północną, malutką plażę wielkiej wyspy. Po deskach ustawionych na skałach przejdź na drugą stronę. 30. Zatoczka niedaleko lunaparku. Biegnij przez plażę, wydrążonym tunelem w skale i po rzuconej kłodzie. 31. Molo. 32. Na tyłach budynków Home Made Ice Cream i Shinjo's. 33. Punkt widokowy na akwen wodny i wesołe miasteczko. 34. Wewnątrz Freak Show, przy klatce z wymalowanym człowiekiem. 35. Z tyłu domu zaraz obok rampy. 36. Na teren majątku wejdziesz przez przerwę w ogrodzeniu na prawo od głównej bramy. Po gumkę trzeba będzie jeszcze raz sforsować ogrodzenie. 37. Balkon ogrodowy własności Spencerów. 38. Boisko do koszykówki. 39. Za garażem. | 63. Gumka leży w zacisznym miejscu otoczonym dużymi kontenerami. Z oddali zauważysz rozpadającą się przyczepę kempingową. 64. Zakątek między dwoma budynkami. 65. Z boku studia tatuażu. 66. Drewniana weranda. 67. W rejonie przystanku autobusowego. 68. Arena zabezpieczona płotem. Dziurę łatwo znaleźć. 69. Obszar zabezpieczony ogrodzeniem pod napięciem. Żeby się tam dostać, trzeba pójść okrężną drogą. Guzik otwiera bramkę. 70. Pokład podtopionej łodzi. 71. Gumka leży jakby nigdy nic na ziemi. 72. Kieruj się dróżką na górę, prowadzącą wzdłuż zamkniętych pomieszczeń. Otwórz ostatnie i wejdź do środka. 73. Teren Spazz Industries. Wejdź przez lukę od południowej strony ogrodzenia pod logiem firmy. 74. Z tyłu ciężarówki. 75. Na samym końcu torów kolejowych. |