Rozdział III (5) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Discreet Deliveries
Nagroda : 50$
Jedna z kilku bonusowych misji zawartych w Scolarsjip Edition. Dr Watts nawdychał się oparów przy mieszaniu składników chemicznych i teraz zachowuje się mówiąc łagodnie, irracjonalnie. W takim stanie nie może zająć się swoimi klientami, czekającymi ponoć na jego autorski specyfik. Jimmy jak zawsze nie stroni od pomocy w potrzebie.
Jest to zadanie na czas, a jako że będziesz musiał pokonać wiele kilometrów, niezbędny okaże się rower. Po obejrzeniu wprowadzenia, powinieneś spotkać się z asystentem nauczyciela przy wjeździe na niedostępny jeszcze obszar miasta. Jak widzisz na mapie, jest to spory kawałek drogi. Chłopak przekaże Ci paczki, które zaś masz rozwieź pięciu nabywcom.
Odbiorcy tajemniczego związku pana Wattsa rozsiani są w odległych od siebie punktach, co z pewnością nie ułatwi Ci bezproblemowego transportu. Jednym z klientów jest pan Burton czekający aż przy sali gimnastycznej. Naturalnie rozsądnie byłoby zająć się nim na końcu. Wraz z piątą dostawą, program nakaże Ci powrót do klasy chemicznej.
Chciałbym jeszcze przestrzec, abyś postarał zabrać się za Discreet Deliveri es stosunkowo wcześnie (dostęp do wyzwania od 17). Późniejsza godzina policyjna może skutecznie storpedować całą operację.
Glass House
Nagroda : 40$
Zadanie aktywne po zajęciach lekcyjnych, czyli popołudniem. Pan Galloway wychyla w klasie kolejną butelkę napoju wyskokowego i wspomina, że pan Hattrick nie daje za wygraną. Matematyk za wszelką cenę chce doprowadzić do jego zwolnienia i nawet zaczął przekonywać pannę Philips, aby ta zmieniła front. Ratunek dla zgnębionego nauczyciela jest tylko jeden - demonstracja siły.
Pobiegnij na szkolny parking (ten z żółtym autobusem), z którego do domu odjeżdża Hattrick. Natychmiast wyciągnij deskorolke i w miarę możliwości jak najszybciej podczep się do zderzaka (klawisz akcji) samochodu. Tylko tak uda Ci się za nim podążyć i dotrzeć do miejsca przeznaczenia. Wejdź prędko na teren posesji zanim stoper opadnie do zera.
Zaraz dostaniesz informację, żeby gniazdku matematyka wyrządzić jak najwięcej szkód. W tym celu przede wszystkim rozbijaj procą okna domu i niszcz podwórkowe donice z kwiatami. Te pierwsze akty wandalizmu generalnie najlepiej zapełniają wskaźnik zniszczeń widziany z prawej strony.
Hattrick szybko wezwie policję co trochę przeszkodzi Twojej działalności. Kiedy przyjdzie co do czego, unikaj wzroku policjantów i kontynuuj demolkę. Pamiętaj, że w razie wpadki możesz jednocześnie uciekać i niszczyć, jedno drugiego przecież nie wyklucza. Uciekać rzecz jasna najlepiej do gęsto tu rozmieszczonych koszy.
Po zakończonej akcji trzeba wybiec przez główną bramę na ulicę i nie dać się złapać.
The Rumble
Powoli żegnamy się ze śniegiem ale najpierw należy załatwić jeszcze jedną, najważniejsza sprawę w tym rozdziale. Podjedź pod most rowerem i pogadaj z Lolą. Dowiesz się, że szykuje się bitwa z udziałem młodocianych klik, będąca oczywiście konsekwencją złamanego serca Johnny'ego. Zostawmy jednak Lolę z jej wyobrażeniem Heleny Trojańskiej, bo powstałe okoliczności to wyśmienita okazja aby podporządkować sobie greaserów.
Zaczynasz w otoczeniu bijących się grup. Nie przeszkadzaj, tylko złap za rower i odnajdź niejakiego Peanuta. Spokojnie jedź za nim, bo wbrew temu co mówi ostrzeżenie, nic Ci nie grozi jeżeli go zgubisz. Z krótkiej rozmowy jakiej za moment doświadczysz, wynika że lokalizację Vincenta możesz wydusić jedynie przemocą. Pobij trzech greaserów z Peanutem na czele. Ciekawostką jest fakt, że charakteryzuje się on sporym zapasem zdrowia ale raczej nie pokaże w walce czegoś nadzwyczajnego.
W animacji pojawia się Johnny, a ostrą wymianę zdań przerywa niefortunna interwencja policji. Tu już jednak świta ostatnia misja, do której przechodzisz automatycznie.
Fighting Johnny Vincent
Nagroda : Room Trophy
Szacunek : +10% nerds, +100% greasers
W pierwsze fazie trzeba uciec przed radiowozem policyjnym. Nie jest to trudne do zrealizowanie, bowiem znajdujesz się w korytarzu, w którym możesz jechać tylko przed siebie, więc wystarczy nonstop pedałować.
Koniec końców wpadniesz na arenę gdzie już czeka na Ciebie Johnny i kilku jego towarzyszy. Przywódca paczki jeździ po niej rowerem z niebezpiecznie wyglądającą rurą w jednej ręce. Faktycznie taka zabawka może wyrządzić Jimmiemu nieco krzywdy ale Ty masz się aktualnie skupić na pomocnikach Vincenta.
Ważna informacją dla Ciebie jest to, że niewiadomo skąd znalazł się tu Pete Kowalski. Jeżeli powalisz greaserów rzucających w Ciebie czym popadnie, równocześnie oczyścisz drogę kumplowi do kontrolera wielkiego magnezu unoszącego się w okolicy. Użyj rzecz jasna broni dalekiego zasięgu jak proca czy rakiety butelkowe. Korzyści z takiego obrotu sprawy są dwie. Przestałeś się wycierać z jajek, co powodowało, że byłeś rewelacyjnym celem dla rury, jak również odebrałeś rower Johnny'emu.
Obij go jak najszybciej i ciesz się wiosną.