Listy | 100% w Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
100%
Bardzo prestiżowa liczba, w pełni oddająca gorliwość gracza w dążeniu do perfekcji. Jeżeli twórcy Bully weszli Ci na ambicję, to pewnie chciałbyś dowiedzieć się co zrobić aby móc pochwalić się kompletnym ukończeniem gry. Lektura tego rozdziału to zapewni.
Na wstępie poznasz spis rzeczy do zrobienia, które podzieliłem na dwie listy. Ta pierwsza (1), zdradza warunki większego kalibru, wymagające szerszego omówienia. Stosowny opis każdego z wyszczególnionych tam zagadnień, znajdziesz we wcześniejszych lub późniejszych rozdziałach. Lista numer 2 to rejestr czynności cechujących się raczej bardzo zwięzła receptą na sukces. Te informacje pojawią się tylko tutaj.
Co ciekawe, masz prawo do błędu. Lista jest elastyczna i można zrezygnować z niektórych wyzwań, bowiem da się leciutko nawet przekroczyć wymarzone 100%. Nie nastawiaj się jednak, że będziesz mógł sobie wybierać co przejść, w co zagrać, a w co nie, dużego pola manewru nie ma. Przykładowo da się zrezygnować z kilku, kilkunastu pomniejszych misji (errand) od przypadkowych osób ale pod warunkiem, że całą resztę spisu zrobisz na tip top.
Na przekór krążącym informacjom, swoje trzy grosze wtrąca też misja The Big Prank, dostępna jedynie w Halloween. Na jej wykonanie masz kilka godzin, więc upewnij się ją zaliczysz zanim położysz się spać. Na drugi dzień święta już przecież nie ma. Nie jest to duży odsetek ale w ostatecznym rozrachunku liczyć się może wszystko.
Poza wspomnianym zadaniem, za wszystko inne będziesz mógł się wziąć kiedy tylko chcesz. W niektórych przypadkach po wcześniejszym odblokowaniu oczywiście. Zakładka "nagroda" określa co dostaniesz za wyczyn. Prócz dwóch wyjątków, żeby zobaczyć premie za wyczyny z pierwszej listy, przejdź do działów im poświęconym.
Lista 1:
1. Ukończenie wszystkich misji fabularnych (żółta i czerwona gwiazdka).
2. Zaliczenie wszystkich przedmiotów szkolnych:
- Chemistry, English, Art, Gym, Biology, Music, Shop, Photography, Geography, Math
Nagroda : kapelusz absolwenta za zdanie wszystkich klas (Graduation Hat)
3. Zebranie 75 gumek-recepturek (Rubber Bands).
4. Zebranie 40 kart G&G (G&G Cards).
5. Zebranie 6 tranzystorów (Transistors).
Nagroda : za ogół trzech kolekcji dostaniesz hełm wikinga (Viking Helmet - Plastic)
6. Zniszczenie 25 skrzatów ogrodowych (Gnomes).
7. Zniszczenie 19 nagrobków (Gravestones).
8. Zniszczenie 27 dyń (Pumpkins).
9. Ukończenie sześciu misji z serii A Little Help.
10. Wypełnienie 50 misji pobocznych (Errands).
11. Ukończenie wszystkich prac:
- Lawn Mowing: Park
- Lawn Mowing: House
- Paper Route
12. Wygranie wszystkich (14) wyścigów rowerowych.
13. Wygranie wszystkich (8) wyścigów gokartowych.
14. Pobicie rekordów punktowych w grach automatowych:
- ConSumo
- Nut Shots
- Monkey Fling
15. Zaliczenie wszystkich atrakcji i gier w wesołym miasteczku
- Big Squid, Ferris Wheel, Big Canyon Railway
- Strike Out, High Striker, Splish Splas, Shooting Range
16. Wygranie w następujących mini-grach:
- Penalty Shots
- Keep-Ups
- Boxing (czwarty poziom)
17. Zapełnienie albumu klasowego (Yearbook).
Lista 2:
18. Oblanie pięciu lekcji. Niepowodzenia liczą się również kiedy chodzisz na zajęcia z już zdanego przedmiotu, czyli tylko dla pieniędzy.
Nagroda : czapka nieuka (Dunce Cap)
19. Włączenie alarmu przeciwpożarowego 20 razy. Pełno takich w szkole czy w akademikach.
Nagroda : kask strażaka (Firefighter Helmet)
20. Trafienie przeciwników z broni miotanej (proca, petardy, etc.) 1000 razy.
Nagroda : kostium zielonego ninja (Green Ninja Outfit; Green Ninja Mask, Green Ninja jacket, Green Ninja Pants)
21. Kupienie z automatów 100 puszek z napojem.
Nagroda : darmowe picie
22. Wypicie 500 sztuk napoju, kupionych albo znalezionych.
Nagroda : "puszkowa" czapeczka (Two Can Hat)
23. Wykupienie wszystkich ubrań:
- School Store (1)
- Souvenirs (2)
- Aquaberry Fashions (3)
- Worn In Used Clothing (4)
- The Final Cut (5)
W drugim przypadku chodzi o namiot z pamiątkami. Płacisz tu biletami wygranymi w konkurencjach lunaparku.
Nagroda : oznaką, że nabyłeś całą odzież w mieście jest pozłacany strój, jak na pewnego króla przystało... (Gold Suit)
24. Skopanie jednonogiego pirata na południowym brzegu największej wyspy Bullworth (6)
Nagroda : pirackie nakrycie głowy (Pirate Hat)
25. Przebiegnięcie pieszo 100 kilometrów.
Nagroda : szorty (Running Shorts)
26. Przejechanie rowerem 100 kilometrów.
Nagroda : znowu szorty (Bike Shorts)