Rozdział IV (2) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Paparazzi
Nagroda : 25$
Szacunek : +5% nerds, -10% jocks
Earnest ma wielki plan wymierzony w sportowców. Zasadniczą rolę w nim mają odegrać nieprzyzwoite zdjęcia Mandy, jak pamiętamy z pierwszego rozdziału cheerleaderki, która szykanowała Beatrice. Dziwaczna to prośba ale wypada zaufać geniuszowi niedawnego wodza kujonów.
Potrzebne są trzy fotografie, mniej więcej zrobione w stylu jaki widzisz. W pierwsze ujęcie zaopatrzysz się w sali gimnastyczne leżącej nieopodal obserwatorium. Trudno coś tu popsuć, po prostu zrób fotkę ćwiczących spódniczek (1). Dwa kolejne akty to już jednak wyższa szkoła jazdy.
Mandy pobiegnie do budynku dziewcząt żeby wziąć prysznic, czyli innymi słowy wracamy na miejsce zbrodni z Panty Raid. To spory problem zważywszy na skrupulatne kontrole wewnątrz. Jak pewnie pamiętasz, w takich wypadkach do środka najlepiej dostać się po drabinie, a następnie przez strych zejść na drugie piętro. Uciekaj przez wzrokiem (mini-mapa) patrolującej korytarz szefowej, w chwilach zagrożenia chowaj się do pokojowych szaf, aż w końcu zamelduj się w łazience. Nie wchodź do pomieszczenie gdzie myje się Mandy, bo od razu przyuważy Jimmiego perverta!. Z poziomu przebieralni wyceluj aparatem w prysznic i po sprawie (2).
Dziewczę przejdzie do pokoju żeby się przebrać. Zajrzyj z oddali przez otwarte drzwi i cyknij zdjęcie (3). Fotografie zanieś Earnestowi do biblioteki.
Funhouse Fun
Nagroda : 25$, Room Trophy
Szacunek : +5% nerds, -10% jocks
Długa ale i ciekawa misja. Kujony opanowały dom atrakcji w wesołym miasteczku, tyle że w ich stronę zmierzają futboliści, co na pewno doprowadzi do wojny. Przechylając w niej szalę zwycięstwa na naszą korzyść, pokażemy kto tu rządzi.
Jedź do lunaparku na deskorolce albo złap za rower, bowiem czas masz tu ograniczony. Kup bilet wstępu jeśli barierki są nieaktywne i wejdź do środka. Ogromna paszcza w której się zatrzymasz, przeniesie Jimmiego do wnętrza kompleksu rozrywkowego.
Mijając jamę ustną i wirujące pomieszczenie z wyjściem przy którym należy się pochylić, dojdziesz do pokoju gdzie dwóch jocków obija nerdów. Pomóż swoim żołnierzom w potrzebie, po czym wdrap się na stół i przesuń niebieską książkę. Z sufitu spadnie drabina, którą wykorzystaj aby wdrapać się na górę.
Na swojego bohatera patrzysz teraz z boku i masz go przeprowadzić przez groby, nad którymi ustawienie są żniwiarze ze swoimi kosami. Lepiej będzie jeśli się nie napatoczysz kiedy zaczną opadać, bo to jak się domyślasz poskutkuje znaczną utratą sił. Po drugiej stronie jest pokój kontrolny, czyli pora pobawić się w operatora. Fatty i Bucky szybko przebiegną przez tor przeszkód ale tuż za nimi zjawi się trzech osiłków. Poczekaj na odpowiedni moment i z szyderczym uśmiechem opuść kosy na każdego z nich. Połowa zadania za nami.
Kolejną rozpoczynamy w labiryncie, w którym nasi dwaj przyjaciele gdzieś się zapodziali. Plątanina korytarzy w rzeczywistości nie jest tak skomplikowana jak się wydaje, bowiem bardzo prosto dojść do wyjścia, szczególnie przy asyście podręcznej mapki. Zignoruj tylko drzwi, które widzisz przed sobą na stracie, wybierając lewe (otwierane jak wszystkie przełącznikiem w rzeźbie), a dalej już idź cały czas przed siebie. Wejdź tylko raz w ślepą uliczkę w najbliższym rogu żeby wyciągnąć Bucky'ego i właściwie tyle. Drugiego kujona znajdziesz niedługo w drodze do mety.
Ostatni problem do tekturowi górnicy z ogromną, niebezpieczną łopatą. Przydałoby się je w te pędy wyłączyć, tylko jak? Po prawej zobaczysz drabinę prowadzącą na pomost z łącznie trzema przełącznikami. Przy każdym z nich majstruje jock, tak więc żeby cokolwiek tu poprzestawiać, musisz się najpierw bić. Razem z nerdami opuść fikcyjną sztolnię.
Dalej pozornie znowu zagubionych kujonów, odnajdziesz tuz obok siebie po lewej. Stoją przed lustrami i się wygłupiają. Razem wyjdziecie na scenę, która za moment się otworzy. Myślisz, że jeszcze coś się wydarzy? Muszę Cię rozczarować, bo poprzez widownię wydostaniesz się z budynku, a to zakończy misję.
Here's to you Ms. Philips
Nagroda : 50$
Jimmy odwiedza pannę Philpis w swojej pracownia akurat kiedy ta pochłonięta jest swoim malarskim arcydziełem - uśmiechniętym bananem. W sumie przyszedłeś w samą porę, ponieważ nauczycielka potrzebuje kilku rzeczy na wieczorną randkę. Zauważ, że dyskusję podsłuchuje greaser.
Jest to kolejne zadanie pod zegarek, czyli zawczasu przygotuj sobie rower albo wyciągnij z kieszeni deskorolkę jeśli taki Twój zwyczaj. Trzy przedmioty (perfumy, naszyjnik, czerwona sukienka) leżą w zakreślonych na mapie sklepach, czyli moja pomoc jest tu zbędna.
Zwrócę za to uwagę na drobną przeszkodę w postaci wspomnianego greasera. Okazuje się, że zarówno on jak i kilku jego towarzyszy na rowerach, zechce pokrzyżować Ci plany. Nie ma jednak co zajmować sobie nimi głowy, ważniejsze jest kolekcjonowanie rzeczy. Walcz tylko wtedy kiedy naprawdę musisz, policja przecież patrzy.
Zawieź wszystko do szkoły. Dostaniesz trochę grosza, bo na zawód jaki doświadczył Jimmy, łaskawie spuśćmy zasłonę milczenia.