Rozdział V (3) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Preppies Vandalized
Nagroda : 30$
Szacunek : +15% preppies, -25% townies
Zadanie podczas którego pokonasz wiele kilometrów, więc wcześniej zaopatrz się w akuratny środek transportu. Sprawa wygląda tak, że kłopoty tym razem mają ci śpiący na forsie. Ktoś skradł preppies wszystkie trofea bokserskie, o czym z wyrzutami opowiada Jimmiemu Derby Harrington. W trosce o zachowanie pokoju w okolicy, wyruszamy na pogawędkę z greasers.
W zaznaczonym miejscu w New Coventry trzech przedstawicieli nurtu skórzanej kurtki i żelu we włosach, zaznacza że townies ostatnio charakteryzują się sporą aktywnością. Trzeba to natychmiast zbadać. Jedź do kolejnej dzielnicy i wejdź do wskazanego magazynu.
Wewnątrz trzeba postarać się o dowody przestępczej działalności tubylców, czyli innymi słowy zdjęć jak pakowane są szczury do paczek i palone trofea młodych bokserów. Po cichutku i trzymając się zalecanej prawej ściany, musisz przedostać się na drugą stronę hangaru, oczywiście nie zdradzając nikomu swojej obecności. Jeśli Cię to interesuje, zaraz po wejściu do magazynu, spójrz na lewo. Leżą tam nagrobki, o których pisałem podczas Halloween, wymagające zniszczenia przy dążeniu do 100% gry. Jakby co, to zawsze możesz tu wrócić.
Po schodach wejdź na wyższy poziom i na tym poprzestań. Z oddali wyceluj aparatem, zbliż widok, a nastopnie wykonaj prawidłowe zdjęcie (1). Nieświadomi niczego townies udadzą się portu. Zrób to samo.
Kiedy wyjdziesz z magazynu skręć w lewo i kieruj się na wytyczną z mapy. Zobaczysz scenkę podpalania nagród preppies, co udokumentuj fotografią (2). Strażnik stojący na moście jest tak pochłonięty wydarzeniami, że prawie na pewno Ci w tym nie przeszkodzi. Wróć do Derbiego. Zdaje się, że nie chodziło tu o udowodnienie winy... Zresztą kiedy po tej misji prześpisz noc w szkolnej sypialni, rano czeka Cię przykra niespodzianka.
Go See the Principal
I stało się, złowieszczy ton panny Danvers znamionuje kłopoty. Tak też jest kiedy tylko przekroczysz próg sekretariatu, a w końcu i gabinetu dyrektora. Crabblesnitch pod wpływem Gary'ego uznał, że Jimmy jest niegodny noszenia koszulki szkoły, co oznacza, że zostałeś właśnie wyrzucony ze szkoły!
Od tej chwili nie możesz uczęszczać na zajęcia, choć pokój jeszcze masz do dyspozycji. Pamiętaj także, że ciągle podlegasz szkolnemu regulaminowi. Teraz trzeba wykorzystać pozostały nam czas, żeby wyprostować wiele rzeczy.
The Collector
Nagroda : 50$
Jedna z kilku bonusowych misja zawartych w wydaniu Scholarship Edition, dostępna po 19. W przemysłowej dzielnicy przypadkiem spotykasz nieokrzesanego brutala o imieniu Clint. Skąd go dokładnie znasz, tego niestety nie wyjaśniono więc czym prędzej przechodzimy do sedna.
Zadanie polega na znalezieniu - czy raczej ukradzeniu - trzech rowerów dla bijącego się townie. Na mapie widzisz pięć lokacji więc jakiś wybór masz, choć nie ma większego znaczenia na jakie cele się zdecydujesz. Ważniejsze abyś wiedział że każda z potencjalnych ofiar porusza się swoim bicyklem w nieznanym kierunku. Ruch na podręcznej mapce zaobserwujesz w chwili kiedy tylko dostatecznie się zbliżysz.
Żeby zrzucić właścicieli rowerów, można skorzystać z procy. Strzelaj aż do skutku i przezornie rozglądaj się wokół siebie, bowiem całkiem możliwe, że kompletnie znikąd pojawiać się będzie policja... Rowery parkuj w garażu, którego lokalizacja pojawi się wraz z sięgnięciem po jednoślada. Odstawienie poszukiwanych wehikułów zresetuje ponadto wskaźnik powodowanych przez Ciebie burd, co przy stresujących pościgach sądzę jest dobrą nowiną.
Smash It Up
Nagroda : 60$, Room Trophy
Jeszcze jeden wieczorny scenariusz. Zoe ma ochotę się trochę zabawić, choć nie w tym sensie co Jimmy i pewnie każdy inny myśli. Pobiegnij za rozrywkową dziewczyną do magazynu, w jakim jeszcze niedawno fotografowałeś niecne występki townies.
Jak się okazuje, hala należy do firmy, której właścicielem jest ojciec znanego nam Tada. Zoe wymyśliła wyścig w uczynienie jak największych szkód zalegającym tu towarom. Po starcie zobaczysz licznik popełnionych zniszczeń liczony w dolarach i stale pilnuj aby w tym rankingu być na pierwszym miejscu.
Najwięcej przedmiotów zalega w dolnych częściach składów, choć są mniej warte od tych zalegających na górze. Na wyższe partie, jak również piętra hali dostać się możesz odpowiednio drabinami i schodami. Tam też zalecam korzystanie z procy, żeby nie tracić czasu na docieranie np. do takich cennie wyglądających rzeźb. Zoe bardziej skoncentrowana jest na tym co znajdzie przy podłodze.