Gimnastyka | Zajęcia szkolne w Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Gimnastyka
Lokalizacja : szatnia w sali gimnastycznej na południe od głównego budynku akademii (patrz mapa)
Przede wszystkim pamiętaj, że od 13:30 jesteś traktowany jak wagarowicz, a więc weź poprawkę na znaczną odległości od szkoły i wybierz się w kierunku sali wcześniej. Zajęcia które prowadzi wiecznie rozwrzeszczany pan Burton, podzielone są dwa typy - wrestling oraz gra w zbijaka (dodgeball). Na pierwszych nauczysz się kombinacji nowych ciosów, natomiast wychodząc na boisko poprawisz celność broni.
Zapasy w głównej mierze polegają na wykonywaniu instrukcji z ekranu, więc nie widzę sensu komentowania tu czegokolwiek. Dodgeball tymczasem to już wyższa szkoła jazdy, jako że celem jest wygranie dwóch partii będąc w drużynie kujonów. Zanim jednak zaczniesz obijać mięśniaków, wypadałoby poznać klawiszologię. Piłkę możesz podać, wyskoczyć z nią albo rzucić. Będąc w defensywie do wyboru masz przełączanie zawodników, unik oraz przechwyt. W tym temacie zalecam analizę helpa z poziomu gry.
Jedyną słuszną taktyką prowadzącą do zwycięstwa jest wygranie początkowej walki o piłkę, która objawia się wciskaniem jak najszybciej klawisza akcji. Skuteczny atak powinien zostać przeprowadzony po uprzednim wyskoku, co znacząco spotęguje moc wyrzuconej piłki. W razie jej utraty, staraj się ją złapać kiedy ciska przeciwnik. Myślę jednak, że do takiej sytuacji dojdzie niezwykle rzadko, bowiem piłka po prawidłowo wykonanym skoku i rzucie, bardzo lubi wracać na nasze pole gry.
<br>Gym 1
Na początek trochę wrestlingu. Burton na przykładzie grubaska wytrenuje Jimmiego w dwóch ruchach:
1. Złap przeciwnika, przytrzymaj uderzenie.
2. Złap przeciwnika, uderz, uderz, przytrzymaj uderzenie.
Nagroda : to czego się nauczyłeś nikt Ci już nie odbierze, czyli: klasyczne uderzenie głową i pierwszy kombos
Gym 2
Debiut w roli kapitana kujonów w meczu w zbijaka. Postępuj zgodnie z wcześniejszymi podpowiedziami, a dostaniesz przydatną premię. Aby móc podejść do tej lekcji, musisz pomyślnie ukończyć misję The Setup.
Nagroda : zwiększona celność używanej broni
Gym 3
Wracamy na matę aby wyćwiczyć nowe kombinacje:
1. Złap przeciwnika, powal go na ziemię (klawisz skoku), i przywal mu kolanem między nogi (jeszcze raz klawisz skoku).
2. Złap przeciwnika, powal go na ziemię (klawisz skoku), uderz, uderz, uderz.
Nagroda : dwa kolejne sposoby na rozwiązane szkolnych konfliktów
Gym 4
Druga gra w dodgeball.
Nagroda : znowu polepsza się celność broni miotanej
Gym 5
Ostatnia wizyta na sali gimnastycznej to trzecie podejście do zbijaka.
Nagroda : ostateczny upgrade systemu odpowiedzialnego za dokładność w celowaniu; Room Trophy