Rozdział V (1) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Cheating Time
Nagroda : 60$
Zanim przejdziemy do głównego wątku, warto dokończyć historię Gallowaya. Nauczyciel angielskiego znowu pije i żali się, że Hattrick bezkarnie sprzedaje testy bogatym dzieciakom,. Tego potrzebował Jimmy, dowodu że matematyk bynajmniej nie jest tu ostatnią ostoją moralności, na jakiego zwykł się kreować.
Dokumentacje procederu zaczynamy na dachu warsztatu. Znajdź drabinę przytwierdzoną do ściany budynku i wejdź na górę. Zobaczysz jak preppy sprzedaje zadania dwóm klientom. Z pozycji w jakiej się znalazłeś, wyciągnij aparat robiąc zdjęcie (1) na dużym zbliżeniu (pilnuj zielonej ramki). Tropiąc aferę przejdź do sali gimnastycznej, a stamtąd podreptaj na basem. Bocznymi schodami zamelduj się na górze skąd będziesz świadkiem kolejnej wymiany. Niech kamera pójdzie w ruch (2).
Opuść kompleks. Z prawej strony hali zauważysz jak preppy przechadza się ścieżką za płotem. Po drabinie wdrap się na daszek i zeskocz na dróżkę. Nieroztropny młody biznesmen spotka się z Hattrickiem, któremu przekaże część pieniędzy. Busted! (3).
Poinformuj o wszystkim Gallowaya, a dawno niewidziany dyrektor Crabblesnitch wyrzuci z pracy matematyka. Będzie jednak na miejscu przy próbach zaliczenia przedmiotu, więc nie ma powodu do niepokoju.
Making a Mark
Szacunek : +25% townies, -75% nerds, -75% preppies, -75% greasers, -75% jocks
No tak, Jimmy ma tego chciał, każdy z dotychczasowych przywódców szkolnych grup stał mu się posłuszny. Z jednej strony udało się zrealizować wielki cel jakim był porządek w szkole ale z drugiej nasz bohater wydaje się nieco zaślepiony władzą. Potwierdza to szalony pomysł znieważenie własności publicznej, pod postacią graffiti na urzędzie miasta.
Nie mając wyjścia, jedź w stronę ratusza opcjonalnie zatrzymując się po drodze w Yum Yum Markecie. Musisz mieć pełny zapas farby w sprayu, żeby później nie biec z powrotem do sklepu. Drabiną wejdź na pierwszą kondygnację budynku, później drugą, aż w końcu osiągniesz cel. W zaznaczonym miejscu napiszesz "Bullworthless!!". Oburzeni mieszkańcy miasteczka zaalarmują policję.
Zejdź na dół zsuwając się po drabinach. Teraz powinieneś zrobić zdjęcie swojego działa, ale szkopuł w tym, że przed ratuszem grasuje sporo funkcjonariuszy. Nie daj się zauważyć, po czym prześlizgnij się w pobliże oznakowanego miejsca. Wyjmij aparat, wykonaj zbliżenie i chodu do szkoły.
Jeżeli będziesz miał pecha i jakiś policjant jednak przyłapie Cię na wychodzenia z urzędu, staraj się zgubić ogon uciekając do miasta i do koszy na śmieci. Później wróć na plac żeby wykonać fotografię.
Podczas twojej nieobecności, w akademii sporo się wydarzyło. Dokładnie nie wiadomo co, jednak faktem jest, że każdy chętnie by Ci teraz przyłożył. Zwróć uwagę na znaczny spadek szacunku u wiodących subkultur.
Rats in the Library
Nagroda : 30$, Room Trophy
Szacunek : +15% nerds
Dziwne zbiegi okoliczności zawładnęły akademią i co najważniejsze, powstałe z tego wyniku szkody każdy wiąże z osobą Jimmiego. Ciężko tu pracować na respekt. Przykładowo biblioteka kujonów cierpi na inwazję szczurów. Trzeba w te pędy pozbyć się gryzoni, zanim rozhisteryzowana bibliotekarka umrze na zawał.
Między regałami biegają sobie szkodniki w liczbie dwudziestu sztuk. Czas masz ograniczony ale jest go aż nadto żeby poradzić sobie z problemem. Najlepiej myślę jest skorzystać z niebagatelnych możliwości procy. Stale zmieniające się położenie szczurów monitoruj na mini-mapie. Nie da się ukryć, że to drobne cele, więc korzystaj z automatycznego systemu celowania (prawy klawisz myszy). Prosta misja.
The Gym is Burning
Nagroda : 30$, Room Trophy
Szacunek : +15% jocks
Znacznie poważniejszej niż biblioteka krzywdy doświadczyła sala gimnastyczna, która płonie. Burton i jego zawodnicy nie wiedząc czemu winią Jimmiego za tą sytuacje ale to teraz mniej ważne, bowiem z wewnątrz dobiegają głosy wołające o pomoc. Ruszamy z akcją ratunkową.
W środku jest dwóch uwięzionych uczniów. Zerknij na mapkę i chwyć za wiszącą przy ścianie gaśnicę wchodząc z nią w tryb ręcznego celowania. Później zabierz się za gaszenie pożaru, jak również za uwolnienie przygniecionych wyposażeniem sali. Zrobisz to naciskając wielokrotnie w oznaczonych miejscach klawisz akcji. Ofiara przy tablicy z koszem będzie wymagać jeszcze jednego użycia gaśnicy, jako że płomień zatarasuje jej drogę ucieczki w chwili podniesienia przewróconej trampoliny. Ze wszystkim masz zdążyć zanim przyjedzie policja.
Mandy przypomni sobie, że widziała dziwnych typków w korytarzu prowadzącym do szatni. Zejdź więc na dół kierując się do damskiej przebierani (na prawo). Ujawnisz podpalacza, który ucieknie kończąc zadanie sukcesem.