Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Errands

Bardzo krótkie i łatwe zadanie zlecane przez przechodniów. Potrzeba symbolizowana jest na mapce niebieskim iksem, a w głównym ekranie gry nad postacią pojawia się strzałka o tym samym kolorze. Zgodę na podjęcie starań dokonuje się zaznaczeniem delikwenta prawym klawiszem myszki i wyborem klawisza, do którego przypisana została koperta.

W grze istnieje 50 takich misji ale celując w setkę nie trzeba ich wszystkich wypełniać, o czym wspominałem na wstępie do rozdziału o 100%. Pierwszy, przykładowy interes do zrobienia będzie miał Pete Kowalski po misji "Save Algie", wewnątrz męskiego internatu. Pięć innych wykonasz też niedługo potem podczas "Halloween". Te nie zaliczają się do oficjalnej pięćdziesiątki.

Występowanie misji uzależnione jest od kilku czynników - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Występowanie misji uzależnione jest od kilku czynników. Przede wszystkim od progresu fabuły gry, czyli sumiennemu zaliczaniu głównych zadań. Inna sprawa to czas. Niektóre z wyzwań są dostępne np. tylko do popołudnia albo jedynie po zmierzchu (godzina 19).

Należy również zwrócić uwagę na technikę odnajdywania specyficznych niebieskich punkcików. Program za bardzo tego nie ułatwia, a nawet przeszkadza. Otóż wracając do lokacji, w której przed chwilą ktoś potrzebował pomocy, może się zdarzyć, że tej osoby już nie ma i nie będzie. W takim wypadku należy jakby "zresetować" cały sąsiedni teren, najlepiej wyjeżdżając z dzielnicy i za chwilę powracając, albo wejść na chwilkę do jakiegokolwiek budynku (np. sklep, save). Ten ktoś wołający o wsparcie powinien znowu się pojawić. Da się również zauważyć, że chodząc piechotą masz większe szanse na aktywację niektórych sprawunków...

Zleceniodawcy to cele ruchome, widzący i reagujący na Jimmiego z oddali - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Zleceniodawcy to cele ruchome, widzący i reagujący na Jimmiego z oddali. Dlatego też trudno określić ich bardzo dokładne położenie. W namiarach postawiłem więc na przybliżone lokalizacje w oparciu o strefy miasta, które poznasz w trackie rozgrywki. Zresztą wierz mi, że większość wyszczególnionych tu usług wykonasz, bo ludzie sami będą się pchać z propozycjami, kiedy tylko znajdziesz się w okolicy. Z tego też względu nie widziałem sensu podawać tak szczegółowych informacji jak pora zdarzenia, ewentualnie po jakiej misji errand staje się dostępny.

Te swoiste zamówienia publiczne trudno zidentyfikować. W zakładce "zadanie" zobaczysz przeto ten sam angielski tekst, jaki pojawia się przy pierwszej rozmowie z klientem. Tak abyś wiedział na co trafiłeś.

Ze zleceń uzbierasz niespełna 1000 dolarów oraz zdobędziesz kilka wartościowych ubrań.

Bullworth Academy - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry
Bullworth Academy

Lokalizacja : (szkoła) pierwsze piętro, prawe skrzydło, męska ubikacja

Zadanie : Get TP from the janitor's storeroom

Opis : z magazynu podnieś papier toaletowy, wróć do łazienki i przerzuć go do kabiny zleceniodawcy

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) pierwsze piętro, prawe skrzydło, przed wejściem do męskiej ubikacji

Zadanie : Fire cracker a toilet

Opis : w kabinie wrzuć petardę do muszli

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) hol akademii

Zadanie : Pull the fire alarm

Opis : włącz alarm przeciwpożarowy

Nagroda : 15$

Lokalizacja : (szkoła) hol akademii

Zadanie : Pick 3 lockers

Opis : włam się do trzech szafek (kolor czerwony)

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) korytarz w lewym skrzydle, na drugim piętrze - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Lokalizacja : (szkoła) korytarz w lewym skrzydle, na drugim piętrze

Zadanie : Escort Algie back to the library

Opis : zaprowadź Algernona do biblioteki

Nagroda : 15$

Lokalizacja : (szkoła) korytarz w prawym skrzydle, na drugim piętrze

Zadanie : Plant chocolates in Gloria's locker

Opis : włóż czekoladki do szafki (wymagane włamanie)

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) niedaleko gabinetu dyrektora

Zadanie : Stuff 2 students into lockers

Opis : masz zamknąć dwóch uczniów w szafkach; złap delikwenta i zbliż się z nim do otwartej (niebieski kolor)

Nagroda : 10$

Lokalizacja : z tyłu budynku szkoły

Zadanie : Stuff 3 students into garbage cans

Opis : kopia szafek, chwyć nastolatka, a następnie nakieruj go na kosz na śmieci

Nagroda : 15$

Lokalizacja : przed wejściem do męskiego internatu - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Lokalizacja : przed wejściem do męskiego internatu

Zadanie : Egg the girls' dorm

Opis : obrzuć trzema jajami budynek dziewcząt

Nagroda : 10$

Lokalizacja : przed wejściem do żeńskiego internatu

Zadanie : Egg the boys' dorm

Opis : obrzuć trzema jajami budynek chłopców

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) korytarz w pobliżu stołówki

Zadanie : Plant chocolates in Trevor's locker

Opis : włóż czekoladki do szafki (wymagane włamanie)

Nagroda : 10$

Lokalizacja : (szkoła) pierwsze piętro, prawe skrzydło, męska ubikacja

Zadanie : Get TP from the janitor's storeroom

Opis : druga taka sam misja ale lepiej płatna, idź po papier toaletowy do spiżarni i rzuć go potrzebującemu

Nagroda : 15$

Lokalizacja : szkolny parking - Errands (cz.1) | 100% w Bully Scholarship Edition - Bully: Scholarship Edition - poradnik do gry

Lokalizacja : szkolny parking

Zadanie : Take Christy back to the girls' dorm

Opis : odprowadź Christy do budynku dziewcząt, nie biegnij bo partnerka puści Twoją rękę; to będzie długa i nudna droga...

Nagroda : 10$