Rozdział III (2) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Miracle on Bullworth St.
Nagroda : kostium elfa (Elf Outfit)
Rudy, bo tak jak się dowiedzieliśmy ma na imię rzeczywisty Św. Mikołaj, znowu jest w potrzebie. Po mieście buszuje bowiem oszust, który nie dość że pozuje do zdjęć to jeszcze żąda za to pieniędzy. Jimmy rusza do akcji nie mając właściwie nic do stracenia, a do zyskania dobrą zabawę.
Celem jest publiczny Mikołaj, który rozłożył swoje zabawki na miejskim rynku. Zwróć uwagę, że wypadałoby znaleźć się tam w miarę szybko, bo zegar tyka. Kiedy już uzbrojony w bejsbola wpadniesz w stanowisko, masz rozwalić praktycznie wszystkie, a dokładnie to co podpowiada Ci program, czyli: bałwana, sanie, świece, prezenty, przerośnięte lizaki, a na końcu nawet sam zamek.
W akcie wandalizmu przeszkadzać Ci będą... elfy. Wprawdzie są tak słabe, że można je zignorować ale jak się bawić, to bawić, czyż nie? Nie bij Mikołaja! Na karku będziesz miał wówczas policję.
Comic Klepto
Nagroda : 30$
Sklep z komiksami Dragon's Wing został właśnie obrabowany, a właściciel nic nie może zrobić ze względu na atak astmy. Zdyszany zwraca się z ofertą do świadka zdarzenia, Jimmiego, aby ten dogonił złodzieja i odzyskał skradziony towar. Za fatygę zapłaci pięć dolarów i dorzuci kilka komiksów.
Jest to zadanie, które przy odrobinie szczęścia można ukończyć błyskawicznie, nawet w kilkanaście sekund. Na start dostajesz rower i widzisz jak rabuś zaczyna uciekać. Trzeba go dopaść zanim dotrze do szkoły, prawdę mówiąc dziwnie okrężną drogą. Ale jest metoda żeby załatwić sprawę już po paru metrach, bez wdawania się w pojedynki pięściarskie na rowerach, czyli tak jak pewnie życzyliby tego sobie scenarzyści gry.
Kościsty amator obrazkowych historii rzuca w Ciebie fajerwerkami. Jeżeli też masz kilka do dyspozycji dokładnie wyceluj w złodzieja tak żeby eksplozja strąciła go na ziemię. Teraz wystarczy podbiec i zmasakrować chuderlaka. Z komiksami udaj się z powrotem do sklepiku. Obiecane zeszyty zamienisz na pieniądze co w sumie da Ci 30 dolców.
Nutcrackin'
Nagroda : 20$, kostium z przedstawienia (Nutcracker Outfit; Nutcracker Hat)
Jeżeli sumiennie uczęszczałeś na zajęcia panny Peters, to poczujesz się jak... w klasie. Misja jest kopią testów z tego przedmiotu, zbliżonych duchem do rozgrywki Guitar Hero. Bez wdawania się w drobiazgi, masz dwa klawisze i wciskasz akurat ten, którego znacznik pojawia się w polu. Żadna to filozofia.
W razie problemów odsyłam do opisu lekcji muzyki. Wymagany przy Nutcrackin' próg zdania wynosi 65% skuteczności, czyli jak widzisz niewiele. Dzięki sprawnemu szantażowi panny Peters uratujesz szkolne widowisko i zyskasz strój, w którym na ulice wyjdą chyba tylko najodważniejsi.
Rudy the Red Nosed Santa
Nagroda : 50$
Ostatnia część wątku o Św. Mikołaju. Rudy siedzi na muszli między budynkami i duma. W rozmowie ze swoim elfem, czyli Jimmym, wpada na pomysł aby nieco przyozdobić swoją dziuplę, wszak muszą być spełnione jakieś warunki do przyjmowania dzieci.
Wybierz się więc w tour po ulicach miasta i zbierz wszystkie oznaczone pakunki (5). Czasami drogę zagrodzą Ci znajome elfy, najwidoczniej szukające zemsty po wcześniejszych upokorzeniach. Naturalnie skop je znowu do nieprzytomności. Kiedy tylko zaniesiesz paczki świętemu, dostaniesz misję sfotografowania pięciu milusińskich siedzących na kolanach Mikołaja. Zdjęcie ma być ładne, dziecko musi się uśmiechać, a jako że nie jest to zjawisko powszechne, musisz polować na odpowiedni moment.
Pomyślne zaliczenie zadania, wyprowadzi historię trzeciego rozdziału na bardziej poważniejsze tory. Za rogiem fabuły już czają się cwaniaczki ubrani w skóry, tutejsi greasers...