Rozdział I (1) | Opis przejścia Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Welcome to Bullworth
Pierwszym zadaniem po obejrzeniu wprowadzającej sekwencji filmowej, jest spotkanie z dyrektorem szkoły, do której będziesz uczęszczał przez całą grę. Dr. Crabblesnitch czeka na Ciebie w swoim gabinecie w głównym budynku, widzianym w tle. Ta misja, podobnie jak kilka następnych, to w głównej mierze tutorial, mający na celu oswojenie gracza z zasadami gry, więc radzę z uwagą śledzić informacje pojawiające się z lewej strony ekranu.
Idź przed siebie i najlepiej nie prowokuj niepotrzebnym sprintem grupki szkolnych łobuzów (tzw. bullies), których zawsze rozpoznasz po białych koszulkach. Masz u nich czerwony status szacunku (marne 25%), co możesz sprawdzić zerkając do statystyk. Oznacza to, że niewiele potrzeba aby każdy napotkany biały kołnierzyk zechciał wyładować na Tobie swoją złość. Dochodząc do frontowego wejścia placówki, zwróć uwagę na automat z colą po lewej stronie - przyda się w chwilach kryzysu zdrowotnego.
Pokój dyrektora znajduje się na piętrze, co widać po ikonce na mini mapie. Wejdź po schodach na górę, po czym wysłuchaj pouczającej rozmowy. Masz zabrać swoje cztery litery i zanieść je do budynku, w którym przygotowano męskie sypialnie. Opuszczając główną siedzibę, możesz sobie pozwolić na trochę luzu zjeżdżając po poręczach (klawisz akcji). Takie drobne rozluźnienie przyda się, bo już za chwilę Jimmiego czeka pierwsza walka.
Dojdzie do niej przed schodami do pomieszczeń sypialnianych. Postępuj zgodnie z instrukcjami, które podaje Ci program, a nauczysz się blokować, atakować, łapać przeciwnika i przewracać go. Na koniec efektownie upokorzysz wroga. Kolejna animacja przedstawi Ci Russella - nieoficjalnego przywódcę bullies, nauczyciela matematyki pana Hatricka, Gary'ego, który wyciągnie do Ciebie pomocną dłoń i nieśmiałego Pete'a Kowalskiego.
Na koniec musisz jeszcze kupić we wskazanym automacie puszkę z napojem oraz przebrać się w szkolny uniform. Zaliczyłeś właśnie pierwszą misją, co oznacza niecały procent całości gry. Teraz już m.in. wiesz gdzie zmienić ubranie, zapisywać stan gry i gdzie położyć się spać. Ten pokój to Twoja prywatna przestrzeń.
This is Your School
Kolejne zadanie, czyli kolejne zbieranie niezbędnego doświadczenia. Wyzwanie swój początek ma w głównej budynku akademii, co zresztą doskonale widać na mapie. Po aktywowaniu misji, znajdziesz się w szkole razem z Garym. Pobiegnij za nim, a zobaczysz Russella, tego samego który o mało nie rozmazał Cię na podwórku. Przy nim nauczysz się czasami przydatnej umiejętności. Wedle wytycznych, zaznacz prawym klawiszem myszki osiłka i wybierz akcję odpowiedzialną za przeprosiny. Russell doskonale zdaje sobie sprawę ze swej przewagi więc sięgnij jeszcze do portfela aby przekonać go żeby dał Jimmiemu spokój. Przeczytaj informacje jak może Ci się to przydać w wirtualnym życiu.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie