Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 10 sierpnia 2016, 13:48

Lovecraft Tales – polskie macki. Zew Cthulhu - w co zagrają fani Lovecrafta?

Spis treści

Lovecraft Tales – polskie macki

LOVECRAFT TALES:
  1. Twórcy: CVLT
  2. Platformy: PC
  3. Szacowana data premiery: nieogłoszona

Po kilku większych produkcjach czas na tytuł bardziej kameralny, ale za to polski. Lovecraft Tales powstaje w niewielkim studiu CVLT i charakteryzuje się malowaną oprawą graficzną, wzorowaną na stylu niemieckiego malarstwa romantycznego, a konkretnie jego najbardziej znanym przedstawicielu – Casparze Davidzie Friedrichu.

Lovecraft Tales to produkcja, która intryguje. Po pierwsze, jest nietypowym połączeniem klasycznej przygodówki point-and-click z elementami RPG i gier survivalowych. W praktyce oznacza to, że będziemy eksplorować rozległy, otwarty świat i rozwiązywać zagadki. Nasz bohater musi jednak jeść i pić, a także ukrywać się przed makabrycznymi potworami, te bowiem mogą doprowadzić nas do szaleństwa. Po drugie, nie znajdziemy tu liniowej fabuły, tylko niezależne od siebie przygody, które w spójną całość połączą pojedyncze wątki, w postaci np. różnych zapisków. Głównym celem działania naszego bohatera będzie odnalezienie tajemniczego Czarnego Kamienia.

Lovecraft Tales to ciekawe połączenie przygodówki z survivalem. - Zew Cthulhu - nadchodzące gry inspirowane twórczością H. P. Lovecrafta - dokument - 2021-10-25
Lovecraft Tales to ciekawe połączenie przygodówki z survivalem.

Polska gra w Lovecraftowych klimatach powstaje już parę lat, twórcy mają się więc czym pochwalić. Z ich strony można już ściągnąć demo:

Lovecraft Tales w bezpośredni sposób nawiązuje do obszernego opowiadania H. P. Lovecrafta pt. Szepczący w ciemności (ang. The Whisperer in Darkness). To właśnie w tym dziele mistrza horroru pojawiają się po raz pierwszy Mi-go, ohydne istoty z innego wymiaru, kojarzące się wielkimi, latającymi owadami.

Adam Zechenter

Adam Zechenter

W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Obecnie szefuje działowi wideo i prowadzi podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.

więcej