Warcraft II: Tides of Darkness – „daleka od taniego dydaktyzmu pseudohistorycznych symulacji”. 10 najlepszych gier 1995 roku
Spis treści
Warcraft II: Tides of Darkness – „daleka od taniego dydaktyzmu pseudohistorycznych symulacji”
Data premiery: 9 grudnia
Producent: Blizzard Entertainment
Gatunek: RTS
Platformy: PC, Mac OS
Bardzo mocną stroną Warcrafta 2 jest grafika w rozdzielczości SVGA. Wydaje się, że niemożliwością było stworzenie świata tak wyraźnego i tak pięknego. Znane z C&C plamy i przecinki imitujące sprzęt i żołnierzy zostały zastąpione wspaniałymi postaciami, którym nawet można liczyć pióra na hełmach.
Warcraft 2 stanowi obok Command & Conquer znakomitą kompilację technicznych i myślowych możliwości wszystkich dotychczas wydanych gier, wnosząc równocześnie wiele nowych rozwiązań. Stanowi ona typ gry strategicznej skierowanej do bardzo szerokiego grona odbiorców, dalekiej od taniego dydaktyzmu pseudohistorycznych symulacji. Jej bogactwo w warstwie treści, obsługi i możliwości z pewnością przyciągnie wielu graczy.
Recenzja gry Warcraft II: Tides of Darkness, „Secret Service” nr 32, ocena 95/100
Generalnie unikam wstawiania sequeli do topek 10 gier z każdego roku lat 90., ale czasem robię wyjątki. I Warcraft II chyba dobrze się na taki wyjątek nadaje. Jeśli ktoś mógł stanąć ze studiem Westwood i jego Command & Conquer do równej walki w pojedynku na najlepszego RTS-a, to był to tylko Blizzard i jego Warcraft. Strategia czasu rzeczywistego w realiach fantasy okazała się równie czarująca i wciągająca jak ta osadzona na obcej planecie czy prezentująca współczesną wojnę na naszym globie.
Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie