grafika (gry) - newsy i ciekawostki (9)

Na której platformie Wolfenstein II działa i wygląda najlepiej?
Krystian Pieniążek, 26 października 2017, 19:07
Wolfenstein II: The New Colossus jutro wyląduje na sklepowych półkach. Sprawdźmy więc, jak najnowsze dzieło studia Machines Games prezentuje się na poszczególnych platformach.

Twórcy Football Manager 2018 zaprezentowali nowy silnik graficzny
Jakub Mirowski, 24 października 2017, 10:02
Na nieco ponad dwa tygodnie przed premierą gry Football Manager 2018 studio Sports Interactive zaprezentowało nowy silnik graficzny produkcji, powstały we współpracy z zespołem Creative Assembly.

Elex - porównanie graficzne na wszystkich platformach sprzętowych
Kamil Zwijacz, 19 października 2017, 09:47
Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano porównanie graficzne gry Elex w wersji na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz komputery osobiste.

Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji
Michał Jodłowski, 18 października 2017, 12:50
Firma Nvidia opublikowała obszerny poradnik dotyczący opcji graficznych w grze Destiny 2 oraz ich optymalizacji pod kątem wydajności i jakości. Załączono również bardzo przydatne porównania wizualne.

Elex - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Kamil Zwijacz, 11 października 2017, 17:19
Na kilka dni przed premierą RPG-a Elex doczekaliśmy się krótkiego porównania graficznego dwóch wersji gry - tej z 2016 i 2017 roku.

Total War: Warhammer II - zobacz test grafiki i wydajności
Miłosz Szubert, 26 września 2017, 10:25
Specjaliści z kanału Candyland przygotowali porównanie ukazujące wygląd i wydajność gry Total War: Warhammer II na poszczególnych ustawieniach graficznych. Tytuł zadebiutuje 28 września.

Premiera Project CARS 2
Miłosz Szubert, 22 września 2017, 10:05
Dziś oficjalna premiera Project CARS 2, czyli sequela popularnego symulatora wyścigowego od brytyjskiego studia Slightly Mad. Tytuł pojawił się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Jednocześnie do sieci trafiły nowe porównania graficzne, zestawiające poszczególne platformy i różne warianty ustawień na PC.

Project CARS 2 na PS4 i PS4 Pro – zobacz porównanie
Bartosz Świątek, 19 września 2017, 12:57
Na kanale Candyland w serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki i wydajności z najnowszej produkcji studia Slightly Mad Studios – Project CARS 2 – w wersjach na PS4 i PS4 Pro.

ELEX zrecenzowany w Niemczech; porównanie graficzne na PC w 4K
Grzegorz Chmielewski, 16 września 2017, 23:00
Niemiecki portal GameStar zrecenzował najnowszą grę twórców sagi Gothic. Recenzent chwali ciekawy otwarty świat i mnogość zadań pobocznych, lecz narzeka na niedociągnięcia odziedziczone jeszcze z czasów Gothica. Dostaliśmy także porównanie wyglądu gry na PC na różnych ustawieniach graficznych.

Porównanie graficzne Pro Evolution Soccer 2018 i 2017 na PC
Jakub Mirowski, 13 września 2017, 10:19
Na materiale wideo, opublikowanym przez kanał Candyland, gołym okiem widać różnice w oprawie wizualnej pomiędzy tegoroczną i poprzednią odsłoną serii Pro Evolution Soccer na PC.

Zobacz kilka modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Kamil Zwijacz, 10 września 2017, 12:52
Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano zestawienie kilku ciekawych modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Poprawiają one wygląd właściwie wszystkiego - od efektów cząsteczkowych aż po tekstury budynków.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - pojawiła się nowa wersja moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project
Kamil Zwijacz, 6 września 2017, 14:29
Moder Halk Hogan opublikował kolejną aktualizację moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W wersji 4.8 pojawiła się m.in. ładniejsza woda i wysokiej jakości tekstury.

Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Miłosz Szubert, 29 sierpnia 2017, 13:30
W sieci pojawiło się porównanie graficzne dwóch wersji gry Detroit: Become Human – tej zaprezentowanej podczas E3 2016 oraz z tegorocznych targów gamescom. Zmiany są widoczne gołym okiem.

Playerunknown’s Battlegrounds - Nvidia ShadowPlay automatycznie zapisze każdą śmierć
Krzysztof Sobiepan, 22 sierpnia 2017, 10:25
Studio Bluehole przyjęło pomocną dłoń zespołu programistycznego Nvidii. Dzięki tej współpracy możemy spodziewać się paru „zielonych” technologii w PUBG, m.in. systemu ShadowPlay Highlights i HBAO+ oraz ścisłej współpracy nad sterownikami.

Rainbow Six: Siege z ważącą ponad 40 GB aktualizacją. Czy to nowy rekord?
Jakub Błażewicz, 7 sierpnia 2017, 10:47
Firma Ubisoft ujawniła plany wydania dużej aktualizacji dla gry Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Patch będzie wymagał od 15 do 42 GB miejsca na dysku (zależnie od wersji i platformy), stanowiąc podstawę dla przyszłych uaktualnień i oferując też tekstury wyższej jakości.

GTA V NaturalVision Remastered - kolejna odsłona fotorealistycznego moda już dostępna
Miłosz Szubert, 3 sierpnia 2017, 10:10
Wczoraj swoją premierę miała modyfikacja NaturalVision Remastered do Grand Theft Auto V. Jej celem jest zbliżenie grafiki produkcji studia Rockstar do fotorealizmu i jak najlepsze oddanie prawdziwego klimatu południowej Kalifornii.

Wiedźmin 3 piękny jak nigdy - opublikowano mod The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 4.6
Kamil Zwijacz, 22 lipca 2017, 11:35
Modyfikacja graficzna The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekała się aktualizacji do wersji 4.6. Wprowadzono w niej zmiany w teksturach podłoża i rozmaitych elementach otoczenia, czyniąc hit studia CD Projekt RED jeszcze piękniejszym.

Rogue Trooper Redux – data premiery i porównanie grafiki
Krystian Pieniążek, 20 lipca 2017, 18:57
Studio Rebellion podzieliło się z graczami datą premiery Rogue Trooper Redux – odświeżonej wersji trzecioosobowej strzelaniny, która zadebiutowała w 2006 roku. Ogłoszeniu towarzyszy materiał wideo prezentujący zremasterowaną grafikę.

Wieści ze świata (For Honor, Sonic Forces, Crowfall) 17/5/2017
Krzysztof Mysiak, 17 maja 2017, 17:59
Dziś piszemy o rozpoczęciu drugiego sezonu w For Honor (Shadow and Might), możliwości stworzenia własnej postaci w Sonic Forces i o graficznej przemianie gry MMORPG Crowfall, która została ufundowana na Kickstarterze w 2015 roku. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Mass Effect: Andromeda - porównanie oryginału z wersją 1.06
Kamil Zwijacz, 11 maja 2017, 09:05
Wczoraj ukazała się aktualizacja 1.06 do gry Mass Effect: Andromeda. Dziennikarze serwisu IGN postanowili sprawdzić, jak gra zmieniła się od czasu oryginalnego wydania.

Project Scorpio - pierwsze materiały pokazujące różnice w oprawie graficznej
Kamil Zwijacz, 27 kwietnia 2017, 12:19
W serwisie Windows Central opublikowano screeny prezentujące różnice w grafice generowanej przez Xboksa One i Project Scorpio.

Bulletstorm: Full Clip Edition - porównanie grafiki oryginału z 2011 roku z remasterem
Miłosz Szubert, 9 kwietnia 2017, 12:15
W serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki oryginalnej wersji gry Bulletstorm z wydanym w zeszły piątek remasterem tytułu.

Mass Effect: Andromeda po liftingu; premiera patcha 1.05
Krzysztof Sobiepan, 7 kwietnia 2017, 08:51
Wczoraj zadebiutował kolejny patch do gry Mass Effect: Andromeda. Według zapowiedzi miał on między innymi poprawiać wygląd oczu oraz lepiej synchronizować ruch ust z mową. Internet rzucił się w wir porównań między starą a nową wersją.
![Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]](/i/w/h1/227801792.jpg)
Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]
Michał Jodłowski, 21 marca 2017, 13:35
W sieci pojawiły się materiały porównujące jakość grafiki w finalnej wersji gry Mass Effect: Andromeda z zapisem rozgrywki, który wyciekł w 2016 roku. Część społeczności dopatruje się graficznego downgrade’u w najnowszej propozycji studia BioWare.

Mass Effect: Andromeda - kolejne materiały wideo, w tym prezentacja multiplayera i porównanie graficzne
Kamil Zwijacz, 15 marca 2017, 08:28
W sieci pojawiły się kolejne materiały wideo z gry Mass Effect: Andromeda. Tym razem możecie obejrzeć prezentację multiplayera, początek kampanii, porównanie graficzne poszczególnych wersji i nie tylko.

Mass Effect: Andromeda - informacje o ustawieniach graficznych i nowe screeny
Kamil Zwijacz, 9 marca 2017, 11:42
Firma Nvidia ujawniła, jakie ustawienia i opcje graficzne zaoferuje wyczekiwana gra Mass Effect: Andromeda posiadaczom komputerów osobistych. Przy okazji opublikowano też kilka screenów z wersji pecetowej.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji
Kamil Zwijacz, 4 marca 2017, 15:30
Firma Ubisoft wyjawiła szczegóły PC-towej wersji Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Tytuł oferować ma szereg ustawień graficznych, wbudowany benchmark, pełne wsparcie dla myszki oraz klawiatury i sporo innych atrakcji. Ponadto firma Nvidia zdradziła, na jakie wizualne smaczki mogą liczyć posiadacze kart grafiki GeForce.

World of Tanks doczeka się ulepszonej grafiki i nowego mechanizmu losującego
Kamil Zwijacz, 3 marca 2017, 18:43
Deweloper gry World of Tanks, firma Wargaming, wyjawił informacje o nadchodzących zmianach. Fani produkcji doczekają się m.in. nowego mechanizmu losującego i ulepszonej grafiki.

Fallout 4 - High Resolution Texture Pack już dostępny
Kamil Zwijacz, 7 lutego 2017, 11:04
Zgodnie ze złożoną przed kilkoma dniami obietnicą, firma Bethesda wypuściła High Resolution Texture Pack, czyli paczkę zawierającą tekstury w wysokiej rozdzielczości do gry Fallout 4. Równocześnie zapewniono wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą
Kamil Zwijacz, 5 lutego 2017, 20:07
Jeden z użytkowników serwisu YouTube wykonał porównanie graficzne zwiastuna gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands z 2015 roku z tym, co możemy obecnie zobaczyć w becie produkcji.
![Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC [aktualizacja]](/i/w/h1/720_223501492.jpg)
Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC [aktualizacja]
Michał Jodłowski, 1 lutego 2017, 12:55
W przyszłym tygodniu wyjdzie aktualizacja o numerze 1.9 do gry Fallout 4, która wprowadzi wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro. Ponadto, obok aktualizacji, wypuszczona zostanie paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości na komputery osobiste.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowa wersja moda Super Turbo Lighting do pobrania
Janusz Guzowski, 22 stycznia 2017, 14:22
Moder Essenthy Onigami udostępnił nową wersję moda Super Turbo Lighting do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wersja 3.1.1 wprowadza zmiany w oświetleniu wszystkich regionów, zwiększając jednocześnie zasięg widzenia i usprawniając działanie modeli cieniowania.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - wkrótce premiera nowej wersji moda Super Turbo Lighting
Kamil Zwijacz, 16 stycznia 2017, 13:53
Moder Essenthy Onigami pracuje nad nową wersją znanego już Super Turbo Lighting Mod. Edycja 3.0 ukaże się wkrótce, a dziś możemy obejrzeć jej efektowny zwiastun.

GTA V NaturalVision V2.0 – nowa wersja fotorealistycznego moda
Michał Kułakowski, 10 grudnia 2016, 17:30
W sieci pojawiła się nowa, ulepszona wersja moda NaturalVision przeznaczonego dla gry Grand Theft Auto V. Według jego autora, modyfikacja zapewnia obecnie najbardziej fotorealistyczną oprawę graficzną w grze.

Death Stranding powstaje na silniku Horizon Zero Dawn
Kamil Zwijacz, 4 grudnia 2016, 09:31
Podczas imprezy PlayStation Experience zorganizowano panel dyskusyjny z Hideo Kojimą, Hermenem Hulstem ze studia Guerrilla Games oraz głównym projektantem PlayStation 4 Markiem Cernym. Panowie wyjawili, że gra Death Stranding powstaje na silniku Decima, znanym z Horizon Zero Dawn.

Porównanie grafiki w Assassin's Creed: The Ezio Collection
Krzysztof Sobiepan, 10 listopada 2016, 09:52
Ubisoft przygotowuje się na nadchodzącą premierę Assassin's Creed: The Ezio Collection, tym razem chwaląc się zmianami na froncie graficznym. W udostępnionym przez firmę filmiku zobaczymy, jak prezentują się włoskie dachy w wersji HD.

Gears of War 4 - porównanie pierwszej prezentacji gry z finalną wersją
Kamil Zwijacz, 8 października 2016, 19:44
Ekipa Digital Foundry postanowiła porównać pierwszą prezentację gry Gears of War 4 z targów E3 2015 z tym, co znalazło się w pełnej wersji produkcji. Efekty obejrzycie na przygotowanym materiale wideo.

Batman: Return to Arkham zadebiutuje 18 października
Jakub Błażewicz, 6 września 2016, 18:50
Firma Warner Bros. ujawniła datę premiery pakietu Batman: Return to Arkham. Odświeżone wydanie dwóch pierwszych odsłon przygód Mrocznego Rycerza ukaże się 18 października. Ponadto opublikowano filmik, na którym porównano grafikę remasterów z oryginalnymi wydaniami obu gier.

BioShock: The Collection – zwiastun porównujący oryginał z remasterem
Maciej Kowalczyk, 17 sierpnia 2016, 13:06
W sieci pojawił się nowy zwiastun BioShock: The Collection – pakietu zremasterowanych trzech części cyklu BioShock. Porównano w nim możliwości graficzne nowej, odświeżonej wersji z oryginalną pierwszą odsłoną z 2007 roku.

GTA 5 Redux w akcji - zobacz Grand Theft Auto V w nowej oprawie graficznej
Kamil Zwijacz, 7 lipca 2016, 11:36
Twórca modyfikacji GTA 5 Redux opublikował pierwszy materiał wideo z rozgrywką z rzeczonego projektu. Grand Theft Auto V z tym modem wygląda po prostu oszałamiająco!

World of Warcraft: Legion z większym zasięgiem rysowania obiektów
Janusz Guzowski, 6 czerwca 2016, 12:19
Firma Blizzard potwierdziła, że rozszerzenie World of Warcraft: Legion wprowadzi do gry większą odległość rysowania obiektów. Ulepszona technologia będzie funkcjonowała zarówno w nowych, jak i starych lokacjach i pozwoli na około dwukrotne zwiększenie zasięgu widzenia. Jednocześnie zmieniona zostanie skala ustawień grafiki.

Mod GTA 5 Redux upiększy prawie każdy element Grand Theft Auto V
Adrian Werner, 22 maja 2016, 19:36
Moder Josh Romito kończy prace nad projektem GTA 5 Redux. Ma to być kompleksowa przeróbka Grand Theft Auto V, która ulepszy większość elementów graficznych gry.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered - porównanie starej i nowej wersji na materiale wideo
Kamil Zwijacz, 3 maja 2016, 17:04
W sieci pojawił się materiał wideo, na którym porównano grafikę nadchodzącego Call of Duty: Modern Warfare Remastered z oryginałem z 2007 roku. Produkcja ukaże się 4 listopada bieżącego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-tach.

Escape from Tarkov - nowe screenshoty prezentują interfejs i ustawienia graficzne
Jakub Mirowski, 21 kwietnia 2016, 10:04
Studio Battlestate Games zaprezentowało na swojej stronie na Facebooku parę nowych screenshotów z gry Escape from Tarkov, przedstawiających interfejs użytkownika, ekwipunek oraz ustawienia graficzne.

Wieści ze świata (Kerbal Space Program, Dark Souls, RuneScape) 20/4/2016
Krzysztof Mysiak, 20 kwietnia 2016, 14:34
Dziś piszemy o wielkim patchu 1.1 do Kerbal Space Program, problemach pierwszego Dark Souls na PC i o ładniejszej grafice w RuneScape dzięki przesiadce na nowy silnik. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań
Michał Jodłowski, 29 marca 2016, 14:05
Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Mod GTA 5 Redux ma zapewnić najpiękniejszą grafikę w Grand Theft Auto V
Jakub Mirowski, 20 marca 2016, 11:55
Josh Romito, główny twórca zamkniętego w grudniu projektu The Pinnacle of V, zaprezentował pierwsze materiały z GTA 5 Redux - nowej modyfikacji graficznej do gry Grand Theft Auto V.

Twórcy Escape from Tarkov o tworzeniu modeli w grze
Łukasz Szliselman, 26 lutego 2016, 14:24
Studio Battlestate Games wypuściło drugi odcinek dziennika dewelopera gry Escape from Tarkov. Film skupia się na procesie tworzenia skomplikowanych modeli w tej realistycznej strzelaninie, pokazując, że twórcy dbają o najmniejsze detale nawet mało znaczących obiektów.

The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze
Krzysztof Mysiak, 3 lutego 2016, 12:26
Studio ZeniMax Online zapowiedziało, że MMORPG The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited w nadchodzących miesiącach doczeka się wsparcia dla DirectX 12 i innych zmian, które poprawią wydajność w grze. Planowane są też ulepszenia grafiki.

Tom Clancy's The Division - poznaliśmy listę opcji graficznych
Kamil Zwijacz, 19 stycznia 2016, 09:06
W sieci pojawiły się informacje związane z PC-tową wersją gry Tom Clancy's The Division. Dowiedzieliśmy się m.in., że produkcja działa całkiem sprawnie w niskich ustawieniach na słabym sprzęcie, a dodatkowo poznaliśmy listę opcji graficznych, które znajdziemy w becie produkcji i, co za tym idzie, najpewniej także w pełnej wersji.