grafika (gry) - newsy i ciekawostki (9)
Elex - porównanie graficzne na wszystkich platformach sprzętowych
Kamil Zwijacz, 19 października 2017, 09:47
Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano porównanie graficzne gry Elex w wersji na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz komputery osobiste.
Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji
Michał Jodłowski, 18 października 2017, 12:50
Firma Nvidia opublikowała obszerny poradnik dotyczący opcji graficznych w grze Destiny 2 oraz ich optymalizacji pod kątem wydajności i jakości. Załączono również bardzo przydatne porównania wizualne.
Elex - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Kamil Zwijacz, 11 października 2017, 17:19
Na kilka dni przed premierą RPG-a Elex doczekaliśmy się krótkiego porównania graficznego dwóch wersji gry - tej z 2016 i 2017 roku.
Total War: Warhammer II - zobacz test grafiki i wydajności
Miłosz Szubert, 26 września 2017, 10:25
Specjaliści z kanału Candyland przygotowali porównanie ukazujące wygląd i wydajność gry Total War: Warhammer II na poszczególnych ustawieniach graficznych. Tytuł zadebiutuje 28 września.
Premiera Project CARS 2
Miłosz Szubert, 22 września 2017, 10:05
Dziś oficjalna premiera Project CARS 2, czyli sequela popularnego symulatora wyścigowego od brytyjskiego studia Slightly Mad. Tytuł pojawił się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Jednocześnie do sieci trafiły nowe porównania graficzne, zestawiające poszczególne platformy i różne warianty ustawień na PC.
Project CARS 2 na PS4 i PS4 Pro – zobacz porównanie
Bartosz Świątek, 19 września 2017, 12:57
Na kanale Candyland w serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki i wydajności z najnowszej produkcji studia Slightly Mad Studios – Project CARS 2 – w wersjach na PS4 i PS4 Pro.
ELEX zrecenzowany w Niemczech; porównanie graficzne na PC w 4K
Grzegorz Chmielewski, 16 września 2017, 23:00
Niemiecki portal GameStar zrecenzował najnowszą grę twórców sagi Gothic. Recenzent chwali ciekawy otwarty świat i mnogość zadań pobocznych, lecz narzeka na niedociągnięcia odziedziczone jeszcze z czasów Gothica. Dostaliśmy także porównanie wyglądu gry na PC na różnych ustawieniach graficznych.
Porównanie graficzne Pro Evolution Soccer 2018 i 2017 na PC
Jakub Mirowski, 13 września 2017, 10:19
Na materiale wideo, opublikowanym przez kanał Candyland, gołym okiem widać różnice w oprawie wizualnej pomiędzy tegoroczną i poprzednią odsłoną serii Pro Evolution Soccer na PC.
Zobacz kilka modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Kamil Zwijacz, 10 września 2017, 12:52
Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano zestawienie kilku ciekawych modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Poprawiają one wygląd właściwie wszystkiego - od efektów cząsteczkowych aż po tekstury budynków.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - pojawiła się nowa wersja moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project
Kamil Zwijacz, 6 września 2017, 14:29
Moder Halk Hogan opublikował kolejną aktualizację moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W wersji 4.8 pojawiła się m.in. ładniejsza woda i wysokiej jakości tekstury.
Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Miłosz Szubert, 29 sierpnia 2017, 13:30
W sieci pojawiło się porównanie graficzne dwóch wersji gry Detroit: Become Human – tej zaprezentowanej podczas E3 2016 oraz z tegorocznych targów gamescom. Zmiany są widoczne gołym okiem.
Playerunknown’s Battlegrounds - Nvidia ShadowPlay automatycznie zapisze każdą śmierć
Krzysztof Sobiepan, 22 sierpnia 2017, 10:25
Studio Bluehole przyjęło pomocną dłoń zespołu programistycznego Nvidii. Dzięki tej współpracy możemy spodziewać się paru „zielonych” technologii w PUBG, m.in. systemu ShadowPlay Highlights i HBAO+ oraz ścisłej współpracy nad sterownikami.
Rainbow Six: Siege z ważącą ponad 40 GB aktualizacją. Czy to nowy rekord?
Jakub Błażewicz, 7 sierpnia 2017, 10:47
Firma Ubisoft ujawniła plany wydania dużej aktualizacji dla gry Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Patch będzie wymagał od 15 do 42 GB miejsca na dysku (zależnie od wersji i platformy), stanowiąc podstawę dla przyszłych uaktualnień i oferując też tekstury wyższej jakości.
GTA V NaturalVision Remastered - kolejna odsłona fotorealistycznego moda już dostępna
Miłosz Szubert, 3 sierpnia 2017, 10:10
Wczoraj swoją premierę miała modyfikacja NaturalVision Remastered do Grand Theft Auto V. Jej celem jest zbliżenie grafiki produkcji studia Rockstar do fotorealizmu i jak najlepsze oddanie prawdziwego klimatu południowej Kalifornii.
Wiedźmin 3 piękny jak nigdy - opublikowano mod The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 4.6
Kamil Zwijacz, 22 lipca 2017, 11:35
Modyfikacja graficzna The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekała się aktualizacji do wersji 4.6. Wprowadzono w niej zmiany w teksturach podłoża i rozmaitych elementach otoczenia, czyniąc hit studia CD Projekt RED jeszcze piękniejszym.
Rogue Trooper Redux – data premiery i porównanie grafiki
Krystian Pieniążek, 20 lipca 2017, 18:57
Studio Rebellion podzieliło się z graczami datą premiery Rogue Trooper Redux – odświeżonej wersji trzecioosobowej strzelaniny, która zadebiutowała w 2006 roku. Ogłoszeniu towarzyszy materiał wideo prezentujący zremasterowaną grafikę.
Wieści ze świata (For Honor, Sonic Forces, Crowfall) 17/5/2017
Krzysztof Mysiak, 17 maja 2017, 17:59
Dziś piszemy o rozpoczęciu drugiego sezonu w For Honor (Shadow and Might), możliwości stworzenia własnej postaci w Sonic Forces i o graficznej przemianie gry MMORPG Crowfall, która została ufundowana na Kickstarterze w 2015 roku. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Mass Effect: Andromeda - porównanie oryginału z wersją 1.06
Kamil Zwijacz, 11 maja 2017, 09:05
Wczoraj ukazała się aktualizacja 1.06 do gry Mass Effect: Andromeda. Dziennikarze serwisu IGN postanowili sprawdzić, jak gra zmieniła się od czasu oryginalnego wydania.
Project Scorpio - pierwsze materiały pokazujące różnice w oprawie graficznej
Kamil Zwijacz, 27 kwietnia 2017, 12:19
W serwisie Windows Central opublikowano screeny prezentujące różnice w grafice generowanej przez Xboksa One i Project Scorpio.
Bulletstorm: Full Clip Edition - porównanie grafiki oryginału z 2011 roku z remasterem
Miłosz Szubert, 9 kwietnia 2017, 12:15
W serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki oryginalnej wersji gry Bulletstorm z wydanym w zeszły piątek remasterem tytułu.
Mass Effect: Andromeda po liftingu; premiera patcha 1.05
Krzysztof Sobiepan, 7 kwietnia 2017, 08:51
Wczoraj zadebiutował kolejny patch do gry Mass Effect: Andromeda. Według zapowiedzi miał on między innymi poprawiać wygląd oczu oraz lepiej synchronizować ruch ust z mową. Internet rzucił się w wir porównań między starą a nową wersją.
Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]
Michał Jodłowski, 21 marca 2017, 13:35
W sieci pojawiły się materiały porównujące jakość grafiki w finalnej wersji gry Mass Effect: Andromeda z zapisem rozgrywki, który wyciekł w 2016 roku. Część społeczności dopatruje się graficznego downgrade’u w najnowszej propozycji studia BioWare.
Mass Effect: Andromeda - kolejne materiały wideo, w tym prezentacja multiplayera i porównanie graficzne
Kamil Zwijacz, 15 marca 2017, 08:28
W sieci pojawiły się kolejne materiały wideo z gry Mass Effect: Andromeda. Tym razem możecie obejrzeć prezentację multiplayera, początek kampanii, porównanie graficzne poszczególnych wersji i nie tylko.
Mass Effect: Andromeda - informacje o ustawieniach graficznych i nowe screeny
Kamil Zwijacz, 9 marca 2017, 11:42
Firma Nvidia ujawniła, jakie ustawienia i opcje graficzne zaoferuje wyczekiwana gra Mass Effect: Andromeda posiadaczom komputerów osobistych. Przy okazji opublikowano też kilka screenów z wersji pecetowej.
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji
Kamil Zwijacz, 4 marca 2017, 15:30
Firma Ubisoft wyjawiła szczegóły PC-towej wersji Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Tytuł oferować ma szereg ustawień graficznych, wbudowany benchmark, pełne wsparcie dla myszki oraz klawiatury i sporo innych atrakcji. Ponadto firma Nvidia zdradziła, na jakie wizualne smaczki mogą liczyć posiadacze kart grafiki GeForce.
World of Tanks doczeka się ulepszonej grafiki i nowego mechanizmu losującego
Kamil Zwijacz, 3 marca 2017, 18:43
Deweloper gry World of Tanks, firma Wargaming, wyjawił informacje o nadchodzących zmianach. Fani produkcji doczekają się m.in. nowego mechanizmu losującego i ulepszonej grafiki.
Fallout 4 - High Resolution Texture Pack już dostępny
Kamil Zwijacz, 7 lutego 2017, 11:04
Zgodnie ze złożoną przed kilkoma dniami obietnicą, firma Bethesda wypuściła High Resolution Texture Pack, czyli paczkę zawierającą tekstury w wysokiej rozdzielczości do gry Fallout 4. Równocześnie zapewniono wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro.
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą
Kamil Zwijacz, 5 lutego 2017, 20:07
Jeden z użytkowników serwisu YouTube wykonał porównanie graficzne zwiastuna gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands z 2015 roku z tym, co możemy obecnie zobaczyć w becie produkcji.
Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC [aktualizacja]
Michał Jodłowski, 1 lutego 2017, 12:55
W przyszłym tygodniu wyjdzie aktualizacja o numerze 1.9 do gry Fallout 4, która wprowadzi wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro. Ponadto, obok aktualizacji, wypuszczona zostanie paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości na komputery osobiste.
Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowa wersja moda Super Turbo Lighting do pobrania
Janusz Guzowski, 22 stycznia 2017, 14:22
Moder Essenthy Onigami udostępnił nową wersję moda Super Turbo Lighting do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wersja 3.1.1 wprowadza zmiany w oświetleniu wszystkich regionów, zwiększając jednocześnie zasięg widzenia i usprawniając działanie modeli cieniowania.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - wkrótce premiera nowej wersji moda Super Turbo Lighting
Kamil Zwijacz, 16 stycznia 2017, 13:53
Moder Essenthy Onigami pracuje nad nową wersją znanego już Super Turbo Lighting Mod. Edycja 3.0 ukaże się wkrótce, a dziś możemy obejrzeć jej efektowny zwiastun.
GTA V NaturalVision V2.0 – nowa wersja fotorealistycznego moda
Michał Kułakowski, 10 grudnia 2016, 17:30
W sieci pojawiła się nowa, ulepszona wersja moda NaturalVision przeznaczonego dla gry Grand Theft Auto V. Według jego autora, modyfikacja zapewnia obecnie najbardziej fotorealistyczną oprawę graficzną w grze.
Death Stranding powstaje na silniku Horizon Zero Dawn
Kamil Zwijacz, 4 grudnia 2016, 09:31
Podczas imprezy PlayStation Experience zorganizowano panel dyskusyjny z Hideo Kojimą, Hermenem Hulstem ze studia Guerrilla Games oraz głównym projektantem PlayStation 4 Markiem Cernym. Panowie wyjawili, że gra Death Stranding powstaje na silniku Decima, znanym z Horizon Zero Dawn.
Porównanie grafiki w Assassin's Creed: The Ezio Collection
Krzysztof Sobiepan, 10 listopada 2016, 09:52
Ubisoft przygotowuje się na nadchodzącą premierę Assassin's Creed: The Ezio Collection, tym razem chwaląc się zmianami na froncie graficznym. W udostępnionym przez firmę filmiku zobaczymy, jak prezentują się włoskie dachy w wersji HD.
Gears of War 4 - porównanie pierwszej prezentacji gry z finalną wersją
Kamil Zwijacz, 8 października 2016, 19:44
Ekipa Digital Foundry postanowiła porównać pierwszą prezentację gry Gears of War 4 z targów E3 2015 z tym, co znalazło się w pełnej wersji produkcji. Efekty obejrzycie na przygotowanym materiale wideo.
Batman: Return to Arkham zadebiutuje 18 października
Jakub Błażewicz, 6 września 2016, 18:50
Firma Warner Bros. ujawniła datę premiery pakietu Batman: Return to Arkham. Odświeżone wydanie dwóch pierwszych odsłon przygód Mrocznego Rycerza ukaże się 18 października. Ponadto opublikowano filmik, na którym porównano grafikę remasterów z oryginalnymi wydaniami obu gier.
BioShock: The Collection – zwiastun porównujący oryginał z remasterem
Maciej Kowalczyk, 17 sierpnia 2016, 13:06
W sieci pojawił się nowy zwiastun BioShock: The Collection – pakietu zremasterowanych trzech części cyklu BioShock. Porównano w nim możliwości graficzne nowej, odświeżonej wersji z oryginalną pierwszą odsłoną z 2007 roku.
GTA 5 Redux w akcji - zobacz Grand Theft Auto V w nowej oprawie graficznej
Kamil Zwijacz, 7 lipca 2016, 11:36
Twórca modyfikacji GTA 5 Redux opublikował pierwszy materiał wideo z rozgrywką z rzeczonego projektu. Grand Theft Auto V z tym modem wygląda po prostu oszałamiająco!
World of Warcraft: Legion z większym zasięgiem rysowania obiektów
Janusz Guzowski, 6 czerwca 2016, 12:19
Firma Blizzard potwierdziła, że rozszerzenie World of Warcraft: Legion wprowadzi do gry większą odległość rysowania obiektów. Ulepszona technologia będzie funkcjonowała zarówno w nowych, jak i starych lokacjach i pozwoli na około dwukrotne zwiększenie zasięgu widzenia. Jednocześnie zmieniona zostanie skala ustawień grafiki.
Mod GTA 5 Redux upiększy prawie każdy element Grand Theft Auto V
Adrian Werner, 22 maja 2016, 19:36
Moder Josh Romito kończy prace nad projektem GTA 5 Redux. Ma to być kompleksowa przeróbka Grand Theft Auto V, która ulepszy większość elementów graficznych gry.
Call of Duty: Modern Warfare Remastered - porównanie starej i nowej wersji na materiale wideo
Kamil Zwijacz, 3 maja 2016, 17:04
W sieci pojawił się materiał wideo, na którym porównano grafikę nadchodzącego Call of Duty: Modern Warfare Remastered z oryginałem z 2007 roku. Produkcja ukaże się 4 listopada bieżącego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-tach.
Escape from Tarkov - nowe screenshoty prezentują interfejs i ustawienia graficzne
Jakub Mirowski, 21 kwietnia 2016, 10:04
Studio Battlestate Games zaprezentowało na swojej stronie na Facebooku parę nowych screenshotów z gry Escape from Tarkov, przedstawiających interfejs użytkownika, ekwipunek oraz ustawienia graficzne.
Wieści ze świata (Kerbal Space Program, Dark Souls, RuneScape) 20/4/2016
Krzysztof Mysiak, 20 kwietnia 2016, 14:34
Dziś piszemy o wielkim patchu 1.1 do Kerbal Space Program, problemach pierwszego Dark Souls na PC i o ładniejszej grafice w RuneScape dzięki przesiadce na nowy silnik. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań
Michał Jodłowski, 29 marca 2016, 14:05
Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Mod GTA 5 Redux ma zapewnić najpiękniejszą grafikę w Grand Theft Auto V
Jakub Mirowski, 20 marca 2016, 11:55
Josh Romito, główny twórca zamkniętego w grudniu projektu The Pinnacle of V, zaprezentował pierwsze materiały z GTA 5 Redux - nowej modyfikacji graficznej do gry Grand Theft Auto V.
Twórcy Escape from Tarkov o tworzeniu modeli w grze
Łukasz Szliselman, 26 lutego 2016, 14:24
Studio Battlestate Games wypuściło drugi odcinek dziennika dewelopera gry Escape from Tarkov. Film skupia się na procesie tworzenia skomplikowanych modeli w tej realistycznej strzelaninie, pokazując, że twórcy dbają o najmniejsze detale nawet mało znaczących obiektów.
The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze
Krzysztof Mysiak, 3 lutego 2016, 12:26
Studio ZeniMax Online zapowiedziało, że MMORPG The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited w nadchodzących miesiącach doczeka się wsparcia dla DirectX 12 i innych zmian, które poprawią wydajność w grze. Planowane są też ulepszenia grafiki.
Tom Clancy's The Division - poznaliśmy listę opcji graficznych
Kamil Zwijacz, 19 stycznia 2016, 09:06
W sieci pojawiły się informacje związane z PC-tową wersją gry Tom Clancy's The Division. Dowiedzieliśmy się m.in., że produkcja działa całkiem sprawnie w niskich ustawieniach na słabym sprzęcie, a dodatkowo poznaliśmy listę opcji graficznych, które znajdziemy w becie produkcji i, co za tym idzie, najpewniej także w pełnej wersji.
Mod The Witcher 3 HD Reworked Project poprawia wygląd otoczenia w grze
Adrian Werner, 27 grudnia 2015, 12:20
Osoby pragnące ulepszyć grafikę gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powinien zainteresować mod The Witcher 3 HD Reworked Project, który wyraźnie poprawia tekstury i modele wielu elementów otoczenia.
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege - nowy patch i darmowe DLC z wysokiej jakości teksturami
Adrian Werner, 16 grudnia 2015, 10:55
Firma Ubisoft opublikowała patch do pecetowej wersji Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, który naprawia sporo błędów technicznych. Ponadto udostępniono darmowe DLC z wysokiej jakości teksturami.