Recenzje gier XBOX ONE 8
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: XBOX ONE. Znajdziesz tu ponad 290 tekstów o grach na tę platformę.
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci
recenzja gry13 kwietnia 2017
Gra LEGO City: Tajny agent była tak tajna, że przez cztery lata zagrać w nią mogli tylko posiadacze Wii U. Ale nasza cierpliwość została nagrodzona – warto było czekać na wizytę klockowego agenta na innych platformach.
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieciRecenzja gry Thimbleweed Park – wskrzeszony duch przygodówek LucasArts
recenzja gry9 kwietnia 2017
Uruchamiając Thimbleweed Park, czujesz się, jakbyś odnalazł gdzieś na dnie szafy przygodówkę, o wydaniu której zapomniała kiedyś firma LucasArts. Grę zadziwiająco klasyczną, zadziwiająco przepełnioną duchem minionej epoki i… zadziwiająco dobrą.
Recenzja gry Thimbleweed Park – wskrzeszony duch przygodówek LucasArtsRecenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki
recenzja gry7 kwietnia 2017
Długo prosiliśmy o zrobienie czegoś z grą Bulletstorm – o sequel albo chociaż o usunięcie z „jedynki” Games for Windows LIVE. Zamiast tego People Can Fly dostarcza remaster. Czy jest się z czego cieszyć? I tak, i nie...
Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelankiRecenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu
recenzja gry4 kwietnia 2017
Yooka-Laylee przywołuje czasy świetności firmy Rare i konsoli Nintendo 64. Jednak od tamtej pory minęło kilkanaście lat – czy świat jest gotowy na powrót do tak oldskulowej formuły platformówki 3D?
Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bóluRecenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
recenzja gry30 marca 2017
Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wążRecenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls
recenzja gry30 marca 2017
Przed dodatkiem The Ringed City do Dark Souls III stoi niebywale trudne zadanie – godnie zwieńczyć całą serię gier RPG akcji, które już za życia obrosły kultem. I wiecie co? From Software dało radę. Znowu.
Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark SoulsMass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia
gramy dalej28 marca 2017
O oprawie gry Mass Effect: Andromeda ostatnimi czasy mówiło się głównie w kontekście animacji postaci. Ale dzieło BioWare pomimo licznych niedociągnięć nadal potrafi zachwycić – zarówno na mocnym PC, jak i na PlayStation 4 Pro czy Xboksie One.
Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięciaRecenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem
recenzja gry28 marca 2017
Narcosis to horror mocno osadzony w rzeczywistości, który w swoich najlepszych momentach potrafi wywołać paranoiczny lęk przed tym, co czai się w głębinach. Niestety, częściej straszy tu kiepskie przystosowanie do technologii VR.
Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiemRecenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy
recenzja gry22 marca 2017
Kanadyjskie, ośnieżone odludzie to idealne miejsce do pochowania kilku trupów w szafie. Przekona się o tym każdy, kto sięgnie po survivalową przygodówkę Kona od studia Parabole.
Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendyRecenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane
recenzja gry20 marca 2017
5 lat przyszło nam czekać na kolejną odsłonę sagi Mass Effect. Tym razem bez Sheparda, bez znajomych towarzyszy i w zupełnie nowej galaktyce. Czy najnowsza gra BioWare spełnia oczekiwania fanów i zachęca nowe pokolenie do podróży kosmicznych?
Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznaneRecenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie
recenzja gry19 marca 2017
Na początku marcu serca publiczności skradła nowa Zelda, ale warto pamiętać, że to nie jedyna wybitna produkcja, jaka wyszła w tym czasie. Przed Wami NieR: Automata – dzieło geniuszy (ale i szaleńców) z Platinum Games.
Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkieRecenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda
recenzja gry17 marca 2017
Prawie 10 lat czekaliśmy na godną kontynuację serii FlatOut. Zrobienie czegoś lepszego niż koszmarna „trójka” nie było trudne, ale FlatOut 4 i tak mile zaskakuje... Choć jest tak arcade’owy, że lepiej sprawdziłby się w gruncie rzeczy jako nowy Burnout.
Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajdaRecenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
recenzja gry16 marca 2017
Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy MinecraftRecenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczekNo Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszyRecenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
recenzja gry6 marca 2017
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystkoTom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
gramy dalej3 marca 2017
The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelankiRecenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network
recenzja gry25 lutego 2017
Gdy Twin Peaks spotyka Stranger Things, a wszystko ubrane jest w stylistykę rodem z Cartoon Network to rodzi się Night in the Woods, czyli świetny „indyk” z naciskiem na melancholijny klimat i niebanalną historię.
Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon NetworkRecenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
recenzja gry21 lutego 2017
For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcejRecenzja gry Halo Wars 2 – solidna alternatywa dla StarCrafta
recenzja gry19 lutego 2017
Istnieje kilka poziomów szaleństwa. Próby stworzenia RTS-a na konsolę dotąd wyprzedzał chyba tylko skok na bungee bez bungee. Halo Wars 2 deweloperskiego duetu 343 Industries i Creative Assembly dobitnie pokazuje, że czasy się zmieniają.
Recenzja gry Halo Wars 2 – solidna alternatywa dla StarCraftaRecenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
recenzja gry13 lutego 2017
Sniper Elite 4 zabiera nas do tak wytęsknionych w strzelankach czasów II wojny światowej… i czyni to w charakterystycznym dla siebie stylu – bardzo dobrym, ale podobnym do tego z poprzedniej gry Rebellionu.
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszkąResident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
gramy dalej4 lutego 2017
Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalachRecenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
recenzja gry23 stycznia 2017
Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonałyRecenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
recenzja gry21 grudnia 2016
Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek