Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier XBOX ONE 8

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: XBOX ONE. Znajdziesz tu ponad 290 tekstów o grach na tę platformę.

XBOX ONE
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci

Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci

recenzja gry13 kwietnia 2017

Gra LEGO City: Tajny agent była tak tajna, że przez cztery lata zagrać w nią mogli tylko posiadacze Wii U. Ale nasza cierpliwość została nagrodzona – warto było czekać na wizytę klockowego agenta na innych platformach.

Recenzja gry LEGO City: Tajny agent - GTA nie tylko dla dzieci
Recenzja gry Thimbleweed Park – wskrzeszony duch przygodówek LucasArts

Recenzja gry Thimbleweed Park – wskrzeszony duch przygodówek LucasArts

recenzja gry9 kwietnia 2017

Uruchamiając Thimbleweed Park, czujesz się, jakbyś odnalazł gdzieś na dnie szafy przygodówkę, o wydaniu której zapomniała kiedyś firma LucasArts. Grę zadziwiająco klasyczną, zadziwiająco przepełnioną duchem minionej epoki i… zadziwiająco dobrą.

Recenzja gry Thimbleweed Park – wskrzeszony duch przygodówek LucasArts
Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki

Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki

recenzja gry7 kwietnia 2017

Długo prosiliśmy o zrobienie czegoś z grą Bulletstorm – o sequel albo chociaż o usunięcie z „jedynki” Games for Windows LIVE. Zamiast tego People Can Fly dostarcza remaster. Czy jest się z czego cieszyć? I tak, i nie...

Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki
Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

recenzja gry4 kwietnia 2017

Yooka-Laylee przywołuje czasy świetności firmy Rare i konsoli Nintendo 64. Jednak od tamtej pory minęło kilkanaście lat – czy świat jest gotowy na powrót do tak oldskulowej formuły platformówki 3D?

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

recenzja gry30 marca 2017

Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

recenzja gry30 marca 2017

Przed dodatkiem The Ringed City do Dark Souls III stoi niebywale trudne zadanie – godnie zwieńczyć całą serię gier RPG akcji, które już za życia obrosły kultem. I wiecie co? From Software dało radę. Znowu.

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls
Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia

Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia

gramy dalej28 marca 2017

O oprawie gry Mass Effect: Andromeda ostatnimi czasy mówiło się głównie w kontekście animacji postaci. Ale dzieło BioWare pomimo licznych niedociągnięć nadal potrafi zachwycić – zarówno na mocnym PC, jak i na PlayStation 4 Pro czy Xboksie One.

Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia
Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

recenzja gry28 marca 2017

Narcosis to horror mocno osadzony w rzeczywistości, który w swoich najlepszych momentach potrafi wywołać paranoiczny lęk przed tym, co czai się w głębinach. Niestety, częściej straszy tu kiepskie przystosowanie do technologii VR.

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem
Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy

Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy

recenzja gry22 marca 2017

Kanadyjskie, ośnieżone odludzie to idealne miejsce do pochowania kilku trupów w szafie. Przekona się o tym każdy, kto sięgnie po survivalową przygodówkę Kona od studia Parabole.

Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy
Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane

Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane

recenzja gry20 marca 2017

5 lat przyszło nam czekać na kolejną odsłonę sagi Mass Effect. Tym razem bez Sheparda, bez znajomych towarzyszy i w zupełnie nowej galaktyce. Czy najnowsza gra BioWare spełnia oczekiwania fanów i zachęca nowe pokolenie do podróży kosmicznych?

Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane
Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie

Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie

recenzja gry19 marca 2017

Na początku marcu serca publiczności skradła nowa Zelda, ale warto pamiętać, że to nie jedyna wybitna produkcja, jaka wyszła w tym czasie. Przed Wami NieR: Automata – dzieło geniuszy (ale i szaleńców) z Platinum Games.

Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie
Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda

Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda

recenzja gry17 marca 2017

Prawie 10 lat czekaliśmy na godną kontynuację serii FlatOut. Zrobienie czegoś lepszego niż koszmarna „trójka” nie było trudne, ale FlatOut 4 i tak mile zaskakuje... Choć jest tak arcade’owy, że lepiej sprawdziłby się w gruncie rzeczy jako nowy Burnout.

Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

recenzja gry16 marca 2017

Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek

Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek

recenzja gry14 marca 2017

Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.

Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy

No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy

gramy dalej13 marca 2017

Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.

No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

recenzja gry6 marca 2017

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki

Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki

gramy dalej3 marca 2017

The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.

Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network

Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network

recenzja gry25 lutego 2017

Gdy Twin Peaks spotyka Stranger Things, a wszystko ubrane jest w stylistykę rodem z Cartoon Network to rodzi się Night in the Woods, czyli świetny „indyk” z naciskiem na melancholijny klimat i niebanalną historię.

Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej

Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej

recenzja gry21 lutego 2017

For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.

Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
Recenzja gry Halo Wars 2 – solidna alternatywa dla StarCrafta

Recenzja gry Halo Wars 2 – solidna alternatywa dla StarCrafta

recenzja gry19 lutego 2017

Istnieje kilka poziomów szaleństwa. Próby stworzenia RTS-a na konsolę dotąd wyprzedzał chyba tylko skok na bungee bez bungee. Halo Wars 2 deweloperskiego duetu 343 Industries i Creative Assembly dobitnie pokazuje, że czasy się zmieniają.

Recenzja gry Halo Wars 2 – solidna alternatywa dla StarCrafta
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką

Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką

recenzja gry13 lutego 2017

Sniper Elite 4 zabiera nas do tak wytęsknionych w strzelankach czasów II wojny światowej… i czyni to w charakterystycznym dla siebie stylu – bardzo dobrym, ale podobnym do tego z poprzedniej gry Rebellionu.

Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach

Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach

gramy dalej4 lutego 2017

Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.

Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały

Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały

recenzja gry23 stycznia 2017

Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.

Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek

Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek

recenzja gry21 grudnia 2016

Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.

Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek