Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 57

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Lost: Zagubieni - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2008

Gra stanowi przegląd głównie dwóch pierwszych sezonów serialu, aczkolwiek nawiązuje też do pewnych miejsc, wydarzeń i postaci znanych z trzeciego sezonu.

Lost: Zagubieni - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2008

Każdy, kto kupi tę grę, otrzyma dwie nowe frakcje, ciekawy element strategiczny wynikający z konieczności podbijania kolejnych planet i księżyców oraz garść dodatkowych jednostek.

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gry

Legend: Hand of God - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2008

Hand of God jest bardzo udanym produktem, udanie wybija się ponad przeciętność. Gra ma bardzo dobry klimat i dłuższa rozgrywka nie wywołuje znudzenia – żaden entuzjasta Diablo czy Dungeon Siega na pewno nie odstawi jej po kilku godzinach grania w kąt.

Legend: Hand of God - recenzja gry

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2008

Pierwszy i prawdopodobnie ostatni dodatek do gry Command & Conquer 3 kręci się wokół Bractwa Nod i jego charyzmatycznego przywódcy. Czy Gniew Kane'a jest wystarczająco atrakcyjny dla fanów serii? Dowiecie się z tej recenzji.

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gry

Imperium Romanum - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2008

Ci, którzy grali w Glory of the Roman Empire, z pewnością rozczarują się identycznym sterowaniem oraz budynkami. Klonowanie gier nie zawsze wychodzi na dobre. W końcu autorzy mogli się wysilić i przynajmniej odświeżyć dostępne budowle czy jednostki.

Imperium Romanum - recenzja gry

Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry

recenzja gry20 marca 2008

Akcja najnowszej części rozgrywa się ponownie podczas II wojny światowej. Trzecia Rzesza dominuje w Europie i przygotowuje się do ekspansji na wschód. Ich dalekosiężne plany ukrócić może tylko tajna operacja brytyjskiego wywiadu o kryptonimie „Sztorm”.

Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
Fantasy Wars - recenzja gry

Fantasy Wars - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2008

Fantasy Wars jest wyjątkowym skarbem dla każdego fana strategii turowych, z ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi i przyjemnymi elementami RPG.

Fantasy Wars - recenzja gry

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2008

Kroniki Spiderwick mógłbym polecić wyłącznie najmłodszycm graczom, ale już niespecjalnie fanom książek oraz kinowej produkcji. Tak na dobrą sprawę jedynym atutem tej produkcji jest możliwość kolekcjonowania wróżek.

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2008

Czasami w zalewie powszechnie reklamowanych produkcji powstaje produkt nieprawdopodobny – interesujący i nad wyraz wciągający. W ten sposób chciałbym przedstawić wam Sins of a Solar Empire – debiutanckie dzieło Ironclad Games.

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2008

Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

The Sims 2: Czas wolny - recenzja gry

recenzja gry29 lutego 2008

Po uzupełnieniu podstawowej wersji gry o posiadanie zwierzaków, możliwość wyjechania na wakacje czy zajmowania się ogrodem producenci postanowili skupić się na wypełnieniu czasu wolnego Simów.

The Sims 2: Czas wolny - recenzja gry

Jack Keane - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2008

W tej grze przyjdzie nam zobaczyć niejedno: płaczącego goryla, pilotującego balon szympansa, pająka alkoholika, gruboskórną taksówkę oraz tygrysa robiącego hau-hau. A jak ktoś mi nie wierzy, niech pamięta, że wszystko to działo się dawno i nieprawda.

Jack Keane - recenzja gry

Sinking Island - recenzja gry

recenzja gry19 lutego 2008

Sinking Island to wcale udana gra, z dobrze poprowadzoną akcją, nie od razu odgadywalnym mordercą, ciekawymi powiązaniami międzyludzkimi, piękną grafiką, nastrojową oprawą muzyczną i bardzo fajną zabawką w postaci PPA.

Sinking Island - recenzja gry

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2008

Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

The Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2008

Historie z bezludnej wyspy są najlepszą grą spośród wszystkich trzech, które ukazały się w miniserii The Sims Stories. Niezwykle istotne jest to, że posiadacze The Sims 2 tym razem również mogą liczyć na coś zupełnie nowego.

The Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2008

Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

Złoty kompas - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2008

Czyżby przygodówka? Niekoniecznie. Platformówka? Trudno orzec. Złoty Kompas, gra oparta na popularnej ekranizacji książki Philipa Pullmana pt. Zorza Północna, jest tworem trudnym do zaklasyfikowania. Ale to dopiero początek.

Złoty kompas - recenzja gry

Culpa Innata - recenzja gry

recenzja gry29 stycznia 2008

Mamy oto rok 2047, a najważniejszym elementem ówczesnego świata jest tak zwany World Union, czyli związek państw zjednoczonych pod wspólną flagą, których obywatele poświecili swoją osobistą wolność na rzecz dobrobytu i ochrony przez władzę.

Culpa Innata - recenzja gry

Escape from Paradise City - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2008

Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?

Escape from Paradise City - recenzja gry

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

recenzja gry23 stycznia 2008

Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

Beowulf - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2008

Tytuł powstały pod skrzydłami Ubisoftu wyznaczyć miał nowe standardy w tworzeniu gier na licencjach. Niestety, oczekiwania trzeba zrewidować po zderzeniu z rzeczywistością. Beowulf posiada licencję, ale nie na „zagrywanie”.

Beowulf - recenzja gry

Universe at War: Earth Assault - recenzja gry

recenzja gry18 stycznia 2008

Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.

Universe at War: Earth Assault - recenzja gry

Terrorist Takedown 2 - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2008

Wartości poniżej magicznej granicy „połówki” zawsze przychodzą z pewnym bólem, ale musi być sprawiedliwość na tym świecie. Niska cena nie podnosi jakości produktu. Ona powoduje, że łatwiej się pogodzić z jego wadami.

Terrorist Takedown 2 - recenzja gry