Recenzje gier PC 57
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Lost: Zagubieni - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2008
Gra stanowi przegląd głównie dwóch pierwszych sezonów serialu, aczkolwiek nawiązuje też do pewnych miejsc, wydarzeń i postaci znanych z trzeciego sezonu.
Lost: Zagubieni - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2008
Każdy, kto kupi tę grę, otrzyma dwie nowe frakcje, ciekawy element strategiczny wynikający z konieczności podbijania kolejnych planet i księżyców oraz garść dodatkowych jednostek.
Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gryLegend: Hand of God - recenzja gry
recenzja gry26 marca 2008
Hand of God jest bardzo udanym produktem, udanie wybija się ponad przeciętność. Gra ma bardzo dobry klimat i dłuższa rozgrywka nie wywołuje znudzenia – żaden entuzjasta Diablo czy Dungeon Siega na pewno nie odstawi jej po kilku godzinach grania w kąt.
Legend: Hand of God - recenzja gryCommand & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2008
Pierwszy i prawdopodobnie ostatni dodatek do gry Command & Conquer 3 kręci się wokół Bractwa Nod i jego charyzmatycznego przywódcy. Czy Gniew Kane'a jest wystarczająco atrakcyjny dla fanów serii? Dowiecie się z tej recenzji.
Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gryImperium Romanum - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2008
Ci, którzy grali w Glory of the Roman Empire, z pewnością rozczarują się identycznym sterowaniem oraz budynkami. Klonowanie gier nie zawsze wychodzi na dobre. W końcu autorzy mogli się wysilić i przynajmniej odświeżyć dostępne budowle czy jednostki.
Imperium Romanum - recenzja gryMortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2008
Akcja najnowszej części rozgrywa się ponownie podczas II wojny światowej. Trzecia Rzesza dominuje w Europie i przygotowuje się do ekspansji na wschód. Ich dalekosiężne plany ukrócić może tylko tajna operacja brytyjskiego wywiadu o kryptonimie „Sztorm”.
Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
Fantasy Wars - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2008
Fantasy Wars jest wyjątkowym skarbem dla każdego fana strategii turowych, z ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi i przyjemnymi elementami RPG.
Fantasy Wars - recenzja gryKroniki Spiderwick - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2008
Kroniki Spiderwick mógłbym polecić wyłącznie najmłodszycm graczom, ale już niespecjalnie fanom książek oraz kinowej produkcji. Tak na dobrą sprawę jedynym atutem tej produkcji jest możliwość kolekcjonowania wróżek.
Kroniki Spiderwick - recenzja grySins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2008
Czasami w zalewie powszechnie reklamowanych produkcji powstaje produkt nieprawdopodobny – interesujący i nad wyraz wciągający. W ten sposób chciałbym przedstawić wam Sins of a Solar Empire – debiutanckie dzieło Ironclad Games.
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gryConflict: Denied Ops - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2008
Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.
Conflict: Denied Ops - recenzja gryBlazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2008
Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.
Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gryThe Sims 2: Czas wolny - recenzja gry
recenzja gry29 lutego 2008
Po uzupełnieniu podstawowej wersji gry o posiadanie zwierzaków, możliwość wyjechania na wakacje czy zajmowania się ogrodem producenci postanowili skupić się na wypełnieniu czasu wolnego Simów.
The Sims 2: Czas wolny - recenzja gryJack Keane - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2008
W tej grze przyjdzie nam zobaczyć niejedno: płaczącego goryla, pilotującego balon szympansa, pająka alkoholika, gruboskórną taksówkę oraz tygrysa robiącego hau-hau. A jak ktoś mi nie wierzy, niech pamięta, że wszystko to działo się dawno i nieprawda.
Jack Keane - recenzja grySinking Island - recenzja gry
recenzja gry19 lutego 2008
Sinking Island to wcale udana gra, z dobrze poprowadzoną akcją, nie od razu odgadywalnym mordercą, ciekawymi powiązaniami międzyludzkimi, piękną grafiką, nastrojową oprawą muzyczną i bardzo fajną zabawką w postaci PPA.
Sinking Island - recenzja grySudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2008
Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".
Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gryThe Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2008
Historie z bezludnej wyspy są najlepszą grą spośród wszystkich trzech, które ukazały się w miniserii The Sims Stories. Niezwykle istotne jest to, że posiadacze The Sims 2 tym razem również mogą liczyć na coś zupełnie nowego.
The Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2008
Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.
Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gryZłoty kompas - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2008
Czyżby przygodówka? Niekoniecznie. Platformówka? Trudno orzec. Złoty Kompas, gra oparta na popularnej ekranizacji książki Philipa Pullmana pt. Zorza Północna, jest tworem trudnym do zaklasyfikowania. Ale to dopiero początek.
Złoty kompas - recenzja gryCulpa Innata - recenzja gry
recenzja gry29 stycznia 2008
Mamy oto rok 2047, a najważniejszym elementem ówczesnego świata jest tak zwany World Union, czyli związek państw zjednoczonych pod wspólną flagą, których obywatele poświecili swoją osobistą wolność na rzecz dobrobytu i ochrony przez władzę.
Culpa Innata - recenzja gryEscape from Paradise City - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2008
Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?
Escape from Paradise City - recenzja gryShadowgrounds Survivor - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2008
Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.
Shadowgrounds Survivor - recenzja gryBeowulf - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2008
Tytuł powstały pod skrzydłami Ubisoftu wyznaczyć miał nowe standardy w tworzeniu gier na licencjach. Niestety, oczekiwania trzeba zrewidować po zderzeniu z rzeczywistością. Beowulf posiada licencję, ale nie na „zagrywanie”.
Beowulf - recenzja gryUniverse at War: Earth Assault - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2008
Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.
Universe at War: Earth Assault - recenzja gryTerrorist Takedown 2 - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2008
Wartości poniżej magicznej granicy „połówki” zawsze przychodzą z pewnym bólem, ale musi być sprawiedliwość na tym świecie. Niska cena nie podnosi jakości produktu. Ona powoduje, że łatwiej się pogodzić z jego wadami.
Terrorist Takedown 2 - recenzja gry