Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych PC 11

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 550 tekstów spełniających te kryteria.

Imperium Romanum - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2008

Ci, którzy grali w Glory of the Roman Empire, z pewnością rozczarują się identycznym sterowaniem oraz budynkami. Klonowanie gier nie zawsze wychodzi na dobre. W końcu autorzy mogli się wysilić i przynajmniej odświeżyć dostępne budowle czy jednostki.

Imperium Romanum - recenzja gry
Fantasy Wars - recenzja gry

Fantasy Wars - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2008

Fantasy Wars jest wyjątkowym skarbem dla każdego fana strategii turowych, z ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi i przyjemnymi elementami RPG.

Fantasy Wars - recenzja gry

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2008

Czasami w zalewie powszechnie reklamowanych produkcji powstaje produkt nieprawdopodobny – interesujący i nad wyraz wciągający. W ten sposób chciałbym przedstawić wam Sins of a Solar Empire – debiutanckie dzieło Ironclad Games.

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2008

Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2008

Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

Escape from Paradise City - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2008

Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?

Escape from Paradise City - recenzja gry

Universe at War: Earth Assault - recenzja gry

recenzja gry18 stycznia 2008

Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.

Universe at War: Earth Assault - recenzja gry

Empire Earth III - recenzja gry

recenzja gry2 stycznia 2008

Trzecia odsłona Empire Earth to ledwie cień pierwszych dwu. Grę zredukowano i spłycono niemiłosiernie, dramatycznie wręcz upraszczając praktycznie każdy jej aspekt.

Empire Earth III - recenzja gry

Age of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gry

recenzja gry10 grudnia 2007

Najnowszy dodatek do gry Age of Empires III jest swego rodzaju ewenementem. Jak dotąd nie zdarzyło się, aby którakolwiek z wcześniejszych odsłon cyklu dorobiła się dwóch rozszerzeń.

Age of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gry
The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry

The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry

recenzja gry30 listopada 2007

Cieszy, że twórcy zawrócili z drogi, jaką podążyli opracowując Dziedzictwo Królów i nowa część stanowi po części powrót do korzeni serii. Z drugiej strony uproszczona rozgrywka i ekonomia nie są na pewno tym, czego mogliby sobie życzyć fani.

The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry
SimCity Społeczności - recenzja gry

SimCity Społeczności - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2007

Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.

SimCity Społeczności - recenzja gry

Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry

recenzja gry25 października 2007

Kompania Braci: Na Linii Frontu to praktycznie nie dodatek, ale prawie zupełnie nowa gra, wręcz sequel. Z dwiema zajmującymi kampaniami, taką samą liczbą nowych, armii i przede wszystkim niesamowitym trybem multiplayer.

Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry
World in Conflict - recenzja gry

World in Conflict - recenzja gry

recenzja gry28 września 2007

Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.

World in Conflict - recenzja gry

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

recenzja gry21 września 2007

Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2007

Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2007

Sądząc po sukcesie, jaki zapewne odniesie ten tytuł, wypada tylko pogratulować joowodowym specom od reklamy. Znają się bowiem na swej robocie!

The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry

Hospital Tycoon - recenzja gry

recenzja gry26 czerwca 2007

Czy Theme Hospital doczekał się godnego następcy? Czy reanimacje hitów sprzed lat mają sens? Czy są one w stanie sprawić, że nieco stare już produkcje zabłysną na nowo?

Hospital Tycoon - recenzja gry

UFO: Extraterrestrials - recenzja gry

recenzja gry18 maja 2007

Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.

UFO: Extraterrestrials - recenzja gry

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2007

To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry
Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2007

Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

Supreme Commander - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2007

Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.

Supreme Commander - recenzja gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2007

Po latach dreptania śladami Enemy Unknown, Altar stworzył coś, co jest nową jakością. Trzecia część sagi to nie tylko zupełnie inny świat, ale i garść interesujących pomysłów.

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2007

War Front: Turning Point ma zadatki na prawdziwego kopciuszka. Zrodzony w węgierskim studiu Digital Reality, w zapowiedziach obiecujący wspaniałą fabułę i jednostki niewidziane w żadnym innym RTS-ie w realiach II WŚ.

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry