Recenzje gier zręcznościowych 4
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Zręcznościowe. Znajdziesz tu ponad 140 tekstów spełniających te kryteria.
Ratchet & Clank: Size Matters - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2007
Ratchet & Clank: Size Matters jest doskonałym przykładem na to, że nawet w XXI wieku maksymalnie uproszczona rozgrywka może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Ratchet & Clank: Size Matters - recenzja gryShrek Trzeci - recenzja gry
recenzja gry4 czerwca 2007
Po genialnej jedynce i równie świetnej dwójce, trzecia część filmowych przygód Shreka nie zbiera zbyt pochlebnych opinii. Niestety wygląda na to, że twórcy zaczynają powoli odcinać kupony od swojego sukcesu, a to nigdy nie kończy się to dobrze.
Shrek Trzeci - recenzja gryArtur i Minimki - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2007
Artur i Minimki jest grą piękną zarówno w warstwie oprawy jak i w przesłaniu opowieści, choć trudno się tu zachwycać pomysłem i samą fabułą, będącymi dokładną kopią filmowej historii.
Artur i Minimki - recenzja gryEyeToy: Kinetic Combat - recenzja gry
recenzja gry5 grudnia 2006
Czego potrzebujesz, by nauczyć się Kung Fu? Czyżby tylko konsoli, kamerki i płytki z Kinetic Combat? Oto jest pytanie.
EyeToy: Kinetic Combat - recenzja gryOkami - recenzja gry
recenzja gry17 października 2006
Engine, na jakim zostało stworzone Okami, jest wprost przepiękny. Cały otaczający nas świat, z wodą, wiatrem i ogniem włącznie został wykonany w taki sposób, by imitować rysunek.
Okami - recenzja gryCombat Wings: Bitwa o Anglię - recenzja gry
recenzja gry11 października 2006
Z grami value nigdy tak do końca nie wiadomo – ganić za prostotę, czy chwalić za niską cenę? Combat Wings: Battle of Britain tego dylematu nie rozwiązuje.
Combat Wings: Bitwa o Anglię - recenzja gryNew Super Mario Bros. - recenzja gry
recenzja gry6 września 2006
New Super Mario Bros to odświeżona wersja legendarnej gry z wąsatym hydraulikiem w roli głównej. Radykalnych zmian nie ma – fantastyczna grywalność również pozostała.
New Super Mario Bros. - recenzja gryBlazing Angels: Squadrons of WWII - recenzja gry
recenzja gry13 czerwca 2006
Ze świecą szukać na pececie tytułów, które pozwalałyby na sieczkę w zręcznościowym wydaniu, inną niż FPS-y. Tymczasem w Blazing Angels: Squadrons of WWII wcielamy się w rolę obiecującego pilota wojskowego z czasów II wojny światowej...
Blazing Angels: Squadrons of WWII - recenzja gryApe Escape P - recenzja gry
recenzja gry26 kwietnia 2006
Drugie podejście do tematu małp na konsolę PSP. Prawie 200 małp czeka na odłowienie na 20 zróżnicowanych poziomach. Gra z rocznym obsuwem premiery w stosunku do wersji amerykańsko-japońskich. Warto było czekać?
Ape Escape P - recenzja gryDaxter - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2006
Debiut na PSP najlepszej platformówki z PlayStation 2 udowadnia, że możliwości obu konsol są rzeczywiście porównywalne. Daxter na handhelda Sony doskonale sprzedaje się w USA. Dlaczego? My już wiemy.
Daxter - recenzja gryWe Love Katamari - recenzja gry
recenzja gry7 marca 2006
We Love Katamari to gra relaksująca. To również idealna gra dla tych, którzy narzekają na brak świeżych pomysłów i lubują się w grach „innych”. Proste zasady, niezła, pokręcona muzyka i taki sam unikalny styl.
We Love Katamari - recenzja gryKao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2006
Kangurek Kao w trzeciej swojej odsłonie powraca nieco zmieniony. Odziany został w szykowny strój. Ponadto w Tajemnicy Wulkanu nie doświadczysz integracji ze zwierzętami, ani nie będziesz ich w znaczącym stopniu wykorzystywał do swoich celów.
Kao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gryKurczak Mały - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2006
Najnowsza produkcja Walta Disney’a opowiada o perypetiach kurczaczka. Zamieszkiwana przez niego kraina znajdzie się na celowniku agresywnej rasy Obcych, swoją drogą w dość wyraźny sposób przypominającej kreatury z Wojny Światów.
Kurczak Mały - recenzja gryThe Nightmare Before Christmas: Oogie's Revenge - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2005
Dawno temu sprytny facet nakręcił film, który otoczony został kultem i pokazał, na co stać zwyczajną kukiełkową animację. Dwanaście lat później grupa facetów próbuje zarobić na marce filmu. Niestety nie są ani sprytni, ani staranni, ani pomysłowi.
The Nightmare Before Christmas: Oogie's Revenge - recenzja gryEyeToy: Kinetic - recenzja gry
recenzja gry11 października 2005
EyeToy to bez wątpienia jeden z ogromnych sukcesów Sony. Podłączamy do konsoli kamerkę, wsadzamy do napędu płytę, po czym wprawiamy w ruch całe nasze ciało. Prostym sposobem można zrzucić przed konsolą nadmiar kalorii.
EyeToy: Kinetic - recenzja gryUrodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gry
recenzja gry22 września 2005
Gra powstała ku uciesze najmniejszych. Gdyby pominąć kwestię dłużyzn i braku rodzimej licencji, Urodzinowe Przygody Kubusia można by zaliczyć do udanych produkcji dziecięcych.
Urodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gryMadagascar - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2005
Madagascar to gra oparta na jeszcze cieplutkiej licencji filmowej. Czy czworo zwierzęcych bohaterów zdołało przejąć umysły dzieci? Czy Madagascar utrzymało wysoki poziom, jaki narzucił obraz kinowy? Recenzja prawdę Ci powie.
Madagascar - recenzja gryAsterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC
recenzja gry3 sierpnia 2005
Mamy Europę z czasów przed narodzeniem Chrystusa. Cesarstwo Rzymskie opanowało już całą Europę. No, prawie całą, wszak mieszkańcy niewielkiej galijskiej wioski wciąż stawiają opór potężnemu Cezarowi.
Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PCMadagaskar - recenzja gry
recenzja gry1 sierpnia 2005
Madagascar to historia perypetii sympatycznych zwierzaków, które znudzone marnym żywotem w nowojorskim ZOO, postanawiają wybrać się w daleką podróż do ciepłych krajów. To także przyzwoita gra dla najmłodszych.
Madagaskar - recenzja gryPsychonauts - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2005
Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.
Psychonauts - recenzja gryShrek 2: Team Action - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2005
„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.
Shrek 2: Team Action - recenzja gryGarfield - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2005
Kult jednego z najlepszych, stripowych komiksów w historii tej formy sztuki najpierw został sprowadzony na ziemię przez mizerną, hollywoodzką ekranizację, by teraz dobiła go „licencjonowana” gra komputerowa.
Garfield - recenzja grySonic Heroes - recenzja gry na PC
recenzja gry22 lutego 2005
„Sonic Heroes” powstawał wyłącznie z myślą o konsolowcach. Wersję PeCetową wydano zapewne wyłącznie po to, aby przyciągnąć do siebie tych miłośników Sonica, którzy nie mają aktualnie na wyposażeniu żadnej konsoli nowej generacji.
Sonic Heroes - recenzja gry na PCMetal Slug Advance - recenzja gry
recenzja gry4 lutego 2005
Metal Slug należy do strzelanin, w których naszym głównym celem jest parcie naprzód, oraz wybijanie kolejnych fal przeciwników. Wydawać by się mogło, że nie ma że nie ma w tym niczego ciekawego. A jednak – seria ta ma setki tysięcy fanów na całym świecie.
Metal Slug Advance - recenzja gry