Artykuły i opinie na temat gry Assassin's Creed Origins
Znasz zakończenie GTA 5? Pewnie nie. 16 niezłych gier, których nie skończyliście
artykuł29 października 2021
Kupujemy gry i potem ich nie odpalamy, albo porzucamy po paru godzinach. Wybraliśmy więc paczkę niezłych gier, których pewnie nie skończyliście, a jeśli tak, to czujcie się wybrani – należycie do mniejszości.
AC Infinity to nie jest dobry kierunek. Asasyny i tak są za długie
artykuł8 lipca 2021
Ubisoft ujawnił istnienie Assassin's Creed: Infinity – olbrzymiej gry-usługi, której skala ma być nieporównywalnie większa niż jakiejkolwiek wcześniejszej odsłony serii. Niestety, ja raczej po nią nie sięgnę, bo po Odyssey boję się już ogromu Valhalli.
AC Valhalla brzmi jak ponury żart, którego nie chcieliśmy usłyszeć
artykuł22 stycznia 2021
Dziewiąta generacja konsol miała przynieść skok jakości zarówno w doznaniach wizualnych, jak i dźwiękowych. Tymczasem to co się wyprawia z warstwą audio w ostatniej odsłonie serii Assassin’s Creed można śmiało przyrównać do nieudanego skoku wiary.
Najlepsze gry dekady - ranking redakcji GRYOnline.pl. Część 1. (100-51)
artykuł8 stycznia 2021
W ostatniej dekadzie na rynku zadebiutowały setki, może nawet tysiące świetnych gier. Spróbowaliśmy wytypować najlepsze z nich – produkcje, które zdefiniowały ostatnie 10 lat grania.
Najlepsze serie gier wszech czasów - wybór redakcji
artykuł30 maja 2020
Są doskonałe gry, ale są i serie które do dziś wspominamy jako całość, które przez lata nas nie zawiodły i którym miejsce na tej liście się po prostu należało. Oto nasz, redakcyjny wybór najlepszych serii gier.
AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed
artykuł29 kwietnia 2020
Ubisoft pokazał pierwszy teaser nowego Assassin's Creed. Plotki i przecieki o podróży do krainy wikingów okazały się prawdziwe. Co to może oznaczać dla graczy?
Ateny czy Rzym? Porównujemy wielkość miast w serii Assassin's Creed
artykuł18 kwietnia 2020
W dobie nieustającego rozwoju gier wideo coraz większym uznaniem cieszy się nowa forma spędzania czasu podczas zabawy w wirtualnych światach. Mowa o e-globtroterstwie, czyli... zwiedzaniu i poznawaniu cyfrowych krain.
Czy duzi wydawcy boją się eksperymentów i ryzyka? Sprawdziliśmy to!
artykuł3 sierpnia 2019
Wielkie korporacje nie eksperymentują, nie ponoszą ryzyka. Zdarzyło Wam się słyszeć takie narzekanie? Mi tak, dlatego postanowiłem przyjrzeć się tematowi bardziej skrupulatnie i sprawdzić, ile racji mają „narzekacze”.
Historia świata według Assassin’s Creed – najlepsze przykłady
artykuł18 maja 2019
Fabuła Assassin’s Creed to jedna wielka teoria spiskowa: z tajemniczymi zakonami, intrygami oplatającymi cały świat, nadnaturalnymi artefaktami i prastarą cywilizacją. Jak jej przebieg wpłynął na bieg „prawdziwej” historii?
Rzym czy Tokio – gdzie udamy się w Assassin's Creed 2020?
artykuł1 lutego 2019
W tym roku nie będzie nowego asasyna. Dla jednych informacja ta jest skrytobójczym ciosem, gdy drudzy wzruszają jedynie ramionami. Jeszcze inni próbują zająć sobie czas spekulacjami na temat miejsca akcji kolejnej odsłony i my dołączymy do tych ostatnich.
Tanie i pomysłowe prezenty na święta dla graczy do 50 złotych
artykuł1 grudnia 2018
Pomysł na prezent to zawsze problem. Skromny budżet nie musi jednak oznaczać tradycyjnych skarpet pod choinką dla naszych bliskich i znajomych - zwłaszcza gdy ich hobby to gry komputerowe. Oto najlepsze prezenty dla graczy do 50 złotych.
Czy w otwartym świecie da się opowiedzieć dobrą historię?
artykuł30 sierpnia 2018
Znacie to. Wielka mapa, multum aktywności i swoboda działania, a w tle niezapadająca w pamięć fabuła z jakimś tam łotrem, jakimiś tam przyjaciółmi do uratowania i zwrotem akcji, o którym zapominamy po dziesięciu minutach. Czy naprawdę tak musi być?
Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
artykuł28 sierpnia 2018
Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.
Laptop do gier za 2000 zł... nie istnieje! Nie dajcie się nabrać
artykuł3 sierpnia 2018
Nowy laptop do gier za 1799 złotych! Wspaniała oferta, myślimy, a potem patrzymy na specyfikację i odkrywamy dwurdzeniowy procesor i kartę graficzną, która w trzyletnim już Wiedźminie 3 wyciąga 18 FPS-ów na poziomie low w rozdzielczości HD.
Najlepsze gry na Xbox One – 12 świetnych gier na konsolę Microsoftu
artykuł25 lipca 2018
Gears of War, Forza Horizon, Halo… To świetne gry, ale na nich możliwości Xboksa się nie kończą. Stworzyliśmy listę najlepszych tytułów, w które można zagrać na sprzęcie Microsoftu.
Trzy lata Wiedźmina 3 – jak Dziki Gon odmienił branżę gier
artykuł18 maja 2018
Trzy – tyle lat kończy Wiedźmin 3. Za dużo, żeby przepuścić taką okazję, ale za mało, żeby musieć Wam przypominać, za co pokochaliśmy tę grę. Dlatego zamiast wspominek o Dzikim Gonie proponujemy... wspominki o grach, które się na Dzikim Gonie wzorowały.
Najlepsze gry 2017 roku – wybór redakcji
artykuł6 stycznia 2018
Czas na najważniejsze z podsumowań 2017 roku – które gry wideo z minionych dwunastu miesięcy były najlepsze? Prezentujemy osiemnaście redakcyjnych wyborów – to te tytuły pokochaliśmy najmocniej.
Największe niespodzianki 2017 roku
artykuł2 stycznia 2018
Miniony rok przyniósł kilka zaskoczeń. Powróciły w chwale spisane na straty serie, utytułowane studio zyskało niezależność po długim czasie korporacyjnej „niewoli”, a fani doczekali się potwierdzenia, że powstaje gra, w którą dawno zaczęli powątpiewać.
Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku
artykuł31 grudnia 2017
To był dobry rok dla RPG – i to dwojako. Raz, że wyszła tona hitów. Dwa, że gatunek nagle znacząco umocnił swoją pozycję w branży, zbliżając do gatunku rolplejów serię Assassin’s Creed i inne sandboksy. Przed Wami RPG-owe podsumowanie roku 2017.
W poszukiwaniu źródeł otwartych światów – skąd pochodzą sandboxy? Część I: Teoria
artykuł27 listopada 2017
Gry z otwartymi światami wywołują wśród graczy tyleż zachwytów co kontrowersji. Jako gatunek towarzyszą nam od kilkudziesięciu lat, choć wielu z nas może nie zdawać sobie z tego sprawy, mając wrażenie, że to stosunkowo nowy „wynalazek”.