Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zielona kraina | Rozdział X | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Zielona kraina

Wyjścia - Zielona kraina | Rozdział X | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Zielona kraina, południowe równiny / wyruszenie w świat

[B] - Zielona kraina, południowe równiny / Zielona kraina, północne równiny

[C] - Zielona kraina, północne równiny / Lochy MacRatha (na razie niedostępne)

Pierwsze co cię czeka, to rozprawa z kolejnym przywódcą druidów - Mackay'em w [1] . A właściwie nie z nim, a z wielkim monstrum które przyleci. Do tego musisz jeszcze walczyć z druidami z sierpami. Monstrum będzie łapało druidów i zrzucało ich na siebie. Używaj Żmijowych kamieni jeśli spadnie ci energia. Do walki użyj rycerza, łotrzycę i najemnika. Monstrum może być zranione jedynie wtedy, gdy wyląduje na ziemi. Walka będzie długa i mozolna, ale powinieneś sobie jakoś poradzić.

Na razie nie będzie tu przeciwników, lecz później - gdy będziesz wracał - będą i drzewce i szybkie czerwone potwory. Idź do [B] , aby znaleźć się w lokacji Zielona kraina, północne równiny . Tutaj przeciwnikami będą i druidzi i czerwone stwory. Możesz równie dobrze omijać ich zamiast z nimi walczyć. Zapisz grę w [2] . Poszukaj pnie - w tych w [3] i [4] znajdziesz srebro, natomiast w [5] będzie Żmijowy kamień.

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie