Lochy MacRatha C | Rozdział X | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Lochy MacRatha C
Wyjścia:
[A] - Lochy MacRatha / Zielona kraina, północne równiny
Zaczynasz w [1] . Prócz zombie i szkieletów będą tu także czarne duchy. Będą cię atakować tyko wtedy gdy będziesz się ruszał. To samo tyczy twoich towarzyszy (ale nie psa). Po ataku duchy odchodzą. Zapisz grę w [30] i idź do skrzyni w [2] . Stamtąd zabierz trzy Żmijowe kamienie i nową melodię - Behemota. Teraz zdecyduj czy chcesz od razu iść do sali głównej portalem w [19] czy obszukać pozostałe sale. W każdej sali są portale, które przenoszą tam, gdzie ten w [19] . Oznaczone są numerami [6] , [12] , [18] . Proponuję jednak sprawdzić te komnaty - udaj się w tym celu do [3] .
Przeniesiesz się do [4] . Uważając na pułapkę, zabierz ze skrzyni srebro i dwa Żmijowe kamienie. Idź do portalu w [7] , a znajdziesz się w [8] . Zapisz grę w [30] i idź do portalu w [9] . Pojawisz się w [10] . Uważając na pułapki otwórz skrzynię w [11] - zabierzesz srebro i Żmijowy kamień. Potem portalem w [13] przeniesiesz się znów do [8] , gdzie zapisz grę w [30] . Idź do [14] , pojawisz się w [15] . Tutaj również znajdziesz Żmijowy kamień i srebro w skrzyni w [16] . Portalem w [17] przeniesiesz się do [20] .
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie