Pijany szczur | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Pijany szczur
Wyjścia:
[A] - wyjście do miasta (na razie nie możesz z niego skorzystać)
[B] - parter gospody / piwnica
Po animacji i rozmowie z Mary będziesz mógł rozpocząć grę. Znajduje się tutaj parę ciekawych rzeczy, które można sprawdzić zanim skupisz się na swoim zadaniu. Przede wszystkim polecam posłuchanie fajnej piosenki o piwie. Aby to zrobić, idź do [1] i wciśnij klawisz używania. W [2] , [3] i [4] w taki sam sposób możesz porozmawiać z klientami gospody, jednak nie mają oni nic ciekawego do powiedzenia. Podobnie Mary w [5] - wszyscy będą zachęcali cię do zejścia na dół i wykonania zadania. Zanim to jednak zrobisz, przeszukaj skrzynię w [6] - nagrodą będzie 10 sztuk srebra i śmieszny dialog z narratorem.
Dopiero potem udaj się do [B] . W [7] znajduje się punkt, w którym możesz zapisać grę. Idź do [8] , jest tam mały szczur, którego zabij. Niestety, zadanie nie okazuje się takie proste jak by się mogło wydawać bowiem za plecami barda pojawi się o wiele większy kolega szczura, w dodatku ziejący ogniem. Gdy się zapalisz, biegnij szybko do [B] , a potem do Mary w [5] by ugasić ogień. Nie przejmuj się, że wszyscy się z ciebie śmieją - zaraz pokażemy im, kto tu rządzi.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie