Ukryte urwisko (Farma Finna) | Rozdział III i IV The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Ukryte urwisko (Farma Finna)
Wyjścia:
[A] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Magazyn (Kirkwall)
[B] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Świątynia Caleigh
[C] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Kirkwall
[D] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Kirkwall
[E] - Ukryte urwisko (Farma Finna) / Wysoki gaj (na razie niedostępne)
Zapisz grę w [1] . W [2] stoi oczywiście kto? Kolejny Bodb ! Jednak rozwiązania zagadki rodziny Bodbów jesteś już coraz bliżej. Porozmawiaj z ostatnim Bodbem .
Jeśli cały czas będziesz miły, to po prostu rozmowa zakończy się zaproszeniem ciebie do świątyni w [B] . Tam, w [3] , odbędzie się rytuał, a po rozmowie dostaniesz 275 punktów doświadczenia. | |
Bycie niemiłym cały czas zaowocuje pieniążkami - dostaniesz 150 sztuk srebra. Rozmowa zakończy się zaproszeniem ciebie do świątyni w [B] . Tam, w [3] , odbędzie się rytuał, a po rozmowie dostaniesz 275 punktów doświadczenia. Polecam oczywiście drugą opcję. |
Idź na południe i masakruj watahy wielkich wilków. Wykorzystaj to, że możesz mieć dwa stworzenia w drużynie - odeślij duszka, a przyślij bohaterkę, pająka, ochroniarza lub wiedźmę. Zapisz grę w [4] i dalej masakruj wilki, aż dojdziesz do [5] . Tam znajduje się ciało kolejnego "wybrańca". Przeszukaj je, a zdobędziesz Zbroję Dębowego Liścia, 275 punktów doświadczenia, a Trowy zaśpiewają ci kolejną piosenkę. Teraz idź do Finna , który znajduje się w [6] . Porozmawiaj z nim - ponownie będziesz miał dwie możliwości:
Bycie miłym uruchomi dodatkowe zadanie. Musisz wykończyć kruki oraz drzewce znajdujące się w [7] . Zrób to, bo uzyskasz w ten sposób dodatkowe 330 punktów doświadczenia. Drzewce są bardzo silne, lecz powolne - najlepszą bronią na nie jest łuk. Po wykonaniu zadania wracaj do Finna . | |
Jeśli będziesz niemiły, to dodatkowe zadanie cię ominie, a także związane z nim doświadczenie. Od razu będziesz musiał wykaraskać się z sytuacji. Sposób pożegnania cię będzie zależny od tego, jaki byłeś dla córki farmera zaraz po wejściu do Kirkwall . |
Tak czy inaczej musisz znaleźć jakieś rozwiązanie. Dlatego udaj się do Kirkwall korzystając z przejść w [C] lub [D] , a tam wejdź do karczmy. Zagadaj z Connorem w [13] . Jeśli nie okłamałeś córki farmera , to rozmowa zakończy się bójką. Odeślij swoich towarzysz i daj się pokonać. Otrzymasz 300 doświadczenia. Jeśli skłamałeś jej - to wtedy możesz wybrać co dalej.
Jeśli będziesz miły to rozmową przekonasz Connora , aby walczył za swoją damę. Jest to wygodniejszy sposób rozwiązania sytuacji, za co otrzymasz 330 doświadczenia. | |
Jeśli będziesz niemiły, to Connor cię zaatakuje. Daj się pokonać, odeślij towarzyszy by ci nie przeszkadzali w dostawaniu ciosów. Gdy poddasz się, problem zostanie rozwiązany, a ty dostaniesz 330 doświadczenia. |
Tak czy inaczej - wracaj przejściem w [B] lub [C] do Ukrytego urwisko (Farmy Finna) . Zapisz grę w [4] . Idź do [6] , gdzie stoi Finn . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, gdzie możesz znaleźć swój dzwonek. Udaj się do [8] , oczyszczając ponownie teren z okolicznych wilków. Jest tam koń, którego musisz zabić - najlepiej zrobić to strzelając z daleka z łuku.
Gdy już będzie po wszystkim, dostaniesz Magiczny dzwonek i 330 punktów doświadczenia. Teraz udaj się do Świątyni Caleigh w [B] i wejdź do [3] . Po rozmowie z Caleigh dostaniesz 330 punktów doświadczenia, a także możliwość wejścia do Wysokiego gaju bramą w [E] . Skorzystaj z niej, by zacząć nowy rozdział.