Wieża na wyspie, poziom 1 | Rozdział XIII i XIV poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wieża na wyspie, poziom 1
Wyjścia:
[A] - Wieża na wyspie, poziom 1 / Wieża na wyspie, poziom 2
Nie ma stąd odwrotu. Musisz iść dalej. Jest tu dużo pułapek - wyskakujących z ziemi kolców oraz strzelających posągów, ale... nie są one niebezpieczne. Zabiorą ci tylko kilka punktów życia, więc nie ma się co nimi przejmować. Zapisz grę w [1] i zabierz srebro ze skrzyni w [2] . Pokonaj przeciwników i dostań się do [3] , zapisz grę i wyciągnij ze skrzyni w [4] Żmijowy kamień, srebro oraz nową melodię - Ulepszoną zaklinaczkę. W [5] będzie kolejna skrzynie, a w niej Żmijowy kamień, srebro i nowy instrument - Lutnię Ossiana. Zapisz grę w [6] i użyj windy w [A] , by dostać się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 2 .