Górska wieża, poziom 1 | Rozdzial VII The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Górska wieża, poziom 1
Wyjścia:
[A] - Górska wieża, poziom 1 / Górska wieża
[B] - Górska wieża, poziom 1 / Górska wieża, poziom 2
Zapisz grę w [1] i upewnij się, że masz najemnika, szczura i wiedźmę i idź dalej. Porozmawiasz z Lughem . Musisz teraz pokonać cztery fale przeciwników pod rząd, a na każdą masz trzy minuty. Na początku będą to zwykli metalowi żołnierze, potem metalowe dziki, następnie metalowi żołnierze na metalowych dzikach, a na końcu - metalowi żołnierze biegający i na dzikach.
Najlepiej walczyć na dystans, oddalając się gdy zrobi się za gorąco. Czasu jest bardzo dużo, nie pozwól tylko na to, by wrogowie otoczyli barda i nie dali mu nawet wyprowadzić jednego ciosu. Jeśli nie możesz sobie poradzić, to używaj artefaktów do pomocy - szczególnie trzeciej mocy artefaktu Herne.
Gdy pokonasz te fale, zapisz grę. Zabierz ze skrzyni w [2] srebro oraz trzy Żmijowe kamienie, a z ciała w [3] nową melodię - Ulepszonego duszka światła. Potem znów zapisz grę i pokonaj przeciwników w korytarzu, aż dojdziesz do [4] . Ostatni raz na tym poziomie zapisz grę, po czym ruszaj do [B] by wejdź do lokacji Górska wieża, poziom 2 .