Farma | Rozdział XI | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Farma
Wyjścia:
[A] - Farma / Stromness
[B] - Farma / Kopalnie Firbolgów
Przez większość czasu na tym poziomie również będziesz musiał bronić Hatchera . Na początku szybko zapisz grę w [1] . Przeciwnikami będą tym razem zwierzęta - świnie, kurczaki i krowy. I znów, nie ma czasu na zabijanie ich. Odpędzaj je i biegnij za Hatcherem . Uważaj - prosiaki mogą cię unieruchamiać. W końcu dobiegniesz do [2] , gdzie znajduje się dom Hatchera . Teraz musisz ochraniać go przed trzema falami martwych zwierząt. Nie będzie to trudne, polecam łuk. Upewnij się, że masz maksymalną liczbę towarzyszy.
Potem w [3] pojawi się wielki Haggisowy potwór złożony z mięsnych odpadków. Będzie w ciebie rzucał kawałkami mięsa. Musisz i atakować jego i patrzeć, czy z Hatcherem jest wszystko w porządku - niech nie zginie, bo nie dostaniesz łuku. Ty sam także używaj łuku. Haggisowy potwór co jakiś czas będzie odnawiał swoją energię, zrobi to ze trzy razy - najlepiej się pospieszyć, by nie miał czasu się zregenerować. Gdy go pokonasz dostaniesz 880 doświadczenia, tarczę Onaich, a od Hatchera - łuk Ddraig Goch.
Teraz dopiero zbadaj okolicę. W skrzyni w [4] znajdziesz srebro, w pniu w [5] - Żmijowy kamień oraz amulet Czterolistna koniczyna, a w skrzyni w [6] - trzy Żmijowe kamienie i srebro. Na północ od chaty znajduje się kolejny pień, a w nim amulet - Pierścień złotego ostu. Teraz skieruj kroki do [B] , po drodze porozmawiasz z Hatcherem i dostaniesz 5500 doświadczenia. Zanim jednak wejdziesz do kopalni, wróć się do Stromness , wyrusz w świat i przed Dounby przejdź do Ruin Dun Alfiene (znajdują się na północny wschód od Leśnej Wieży ).