Przerywnik - Ruiny Dun Ailinne | Rozdział XI | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Ruiny Dun Ailinne
Wyjścia:
[A] - wyruszenie w świat
Na dobry początek zapisz grę w [1] i przywołaj odkrywcę. Jest tu pułapka, której nijak nie można obejść, więc odkrywca będzie potrzebny ci, by ją unieruchomić. Spotkasz tu dwa rodzaje przeciwników. Zombie są cały czas powolni, a gdy znajdą się z dwa metry od ciebie, potrafią przyciągnąć siebie do ciebie swoim językiem. Szkielety na początku są szybkie - rzucają bardzo trującym świństwem, potem stają się powolne. Dlatego na początku skup się na uniku, potem na walce. Niezawodną bronią będzie tu łuk, jako że ogień zadaje zombie i szkieletom dodatkowe obrażenia. Niebieskimi kółkami zaznaczone są pułapki (kolce wyskakujące z ziemi), lecz tylko tych pierwszych nie da się ominąć.
Na początku idź do [2] . Po drodze jednak otwórz ukryte drzwi w [11] - tam w skrzyni znajdziesz srebro i Flet Gnimha. Omiń pułapkę, pozabijaj przeciwników z pomocą swoich towarzyszy. W skrzyni znajdziesz dużo srebra i Żmijowy kamień. Potem wróć się i zapisz grę w [1] . Skieruj kroki do [3] . Utrudnieniem tutaj będzie fakt, że fioletowa magiczna poświata uniemożliwia ci przywoływanie stworów. Jedynym towarzyszem będzie piesek. Dlatego po kolei wywabiaj przeciwników i korzystając z ich powolnego poruszania się, zabijaj. Gdy już oczyścisz teren, ze skrzyni w [3] wyciągnij srebro i Żmijowy kamień, po czym wracaj do [1] i zapisz grę.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie