Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieża na wyspie, poziom 2 | Rozdział XIII i XIV poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wieża na wyspie, poziom 2

Wyjścia - Wieża na wyspie, poziom 2 | Rozdział XIII i XIV - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Wieża na wyspie, poziom 2 / Wieża na wyspie, poziom 3

Stąd również nie ma odwrotu. Na tym poziomie będziesz walczył z licznymi, lecz niezbyt wytrzymałymi (jak na poziom twojej postaci) wietrznymi wojownikami. Ułatwieniem jest to, ze na tym poziomie prócz strzelających posągów (które, nawiasem mówiąc, i tak nie są niebezpieczne) nie ma żadnych pułapek. Zaczynasz w [1] . Zabierz srebro i sztylet Basulath ze skrzyni w [2] i zapisz grę w [3] . Potem z [4] zabierz Żmijowy kamień i srebro, a z [5] samo srebro. Zapisz grę w [6] i idź do kolejnej skrzyni w [7] - znajdziesz w niej srebro i Żmijowy kamień. W skrzyni w [8] będzie srebro i nowa melodia - Ulepszona łotrzyca. Zapisz grę w [9] i przeszukaj ostatnią skrzynię w [10] , gdzie znajdziesz Żmijowy kamień i srebro. Potem wejdź do windy w [A] , by przenieść się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 3 .