Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Artefakty | Podstawy gry The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

W grze masz dostęp do czterech potężnych artefaktów. Mają one specjalne moce - każdy po trzy. Aby móc używać tych mocy, potrzebne ci są Żmijowe kamienie (Adderstones). By rzucić moc pierwszą z danego artefaktu, potrzebny jest jeden kamień, moc drugą - dwa, a moc trzecią, najpotężniejszą - trzy. Artefakt Caleigh zdobywasz prawie na początku gry, a kolejne - Herne, Lugh i Mannanan (w tej kolejności) po tym jak pokonasz odpowiedniego strażnika na wieży.

Najczęściej używał będziesz pierwszej mocy Caleigh, ponieważ lepiej jest stracić kamień, niż zginąć i przechodzić to samo od nowa. Dlatego najlepiej mieć tę moc zbindowaną pod jakimś klawiszem. Żmijowe kamienie znajdować będziesz w skrzyniach i pniach, będziesz je także dostawał od niektórych postaci lub po walce z niektórymi bossami. Nie używaj ich jednak często - lepiej oszczędzaj na walki z trudnymi bossami. Poniżej spis artefaktów i opis ich mocy.

Caleigh

Poziom 1 - uleczenie barda i jego towarzyszy.

Poziom 2 - uleczenie barda i jego towarzyszy oraz chwilowa 50% odporność na obrażenia.

Poziom 3 - uleczenie barda i jego towarzyszy oraz chwilowa nieśmiertelność.

Henre

Poziom 1 - unieruchamia pobliskich przeciwników.

Poziom 2 - unieruchamia dalej stojących przeciwników, a tych pobliskich zatruwa.

Poziom 3 - unieruchamia i zatruwa dalej stojących przeciwników, a tych pobliskich zabija.

Lugh

Poziom 1 - tworzy wokół barda wirujące ostrza, które ranią przeciwników.

Poziom 2 - j.w., plus strzały lecące z góry i w przód.

Poziom 3 - j.w., plus co jakiś czas strzały wylatujące w każdą stronę.

Mannanan

Poziom 1 - tworzy tornado raniące przeciwników.

Poziom 2 - tworzy tornado i błyskawice raniące przeciwników.

Poziom 3 - tworzy tornado, błyskawice i deszcz ognia raniący przeciwników.