Ruiny Tary | Przerywnik | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Ruiny Tary
Wyjścia:
[A] - Ruins of Tara / wyruszenie w świat
Tu będzie już łatwiej. Przeciwnikiem będzie sama trzoda zombie - kurczaki, wytrzymałe byki i świnie, które potrafią unieruchamiać. Na początek zapisz grę w [1] . Wejdź do wielkiej sali z czerwoną wodą, wybij przeciwników, a następnie idź na wschód. Tam rozpraw się ze świniami i kurczakami i, uważając na pułapki, otwórz skrzynię w [2] - znajdziesz Żmijowy kamień i srebro. Idź na północ do ukrytych drzwi w [3] . Niech odkrywca je otworzy. Pokonaj wrogów w kolejnej sali i zabierz dwa Żmijowe kamienie i srebro ze skrzyni w [4] .
Unieszkodliw pułapki w korytarzu prowadzącym na zachód. Wejdziesz do sali, która nie jest zaznaczona na mapie. Nie walcz z wrogami (tym bardziej że fioletowa mgła w sali uniemożliwia przywołanie towarzyszy), a po prostu przeszukaj dwie skrzynie w północno-wschodnim i południowo-wschodnim rogu sali. W obu jest srebro. Potem idź do [5] i uważając na pułapki wyciągnij ze skrzyni srebro oraz amulet - Kielich Cormaca. Wracaj do [1] , gdzie zapisz grę, a potem wyrusz w świat wyjściem w [A] . Przez Dounby przejdź do kolejnego rozdziału - do Finstown .