- Strażnica (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Przed schodami powinniśmy zauważyć zniszczoną skrzynię [1], której używamy do poszerzenia szczeliny w pobliskiej bramie [2].
Po drugiej stronie znajdziemy technologię broni , pakiety medyczne oraz ukryte w pojemniku E99 [1]. Idąc dalej dojdziemy do kolejnego miejsca walki między żołnierzami, a mutantem. Najszybciej zabijemy wszystkich przy pomocy porzuconej niedaleko RLS-7 [2]. Jest to wyrzutnia rakiet, umożliwiająca nam ograniczone sterowanie wystrzeliwanymi pociskami.
Gdy wrogowie zginą, biegniemy dalej i wchodzimy do budynku. W środku znajdziemy skrzynię [1], szafkę z bronią , stympaka , fiolkę E99 oraz schowane w pordzewiałej szafce pakiet medyczny i E99 [2].
Zabieramy wszystkie potrzebne przedmiot, a następnie wbiegamy schodami na górę [1]. Po drugiej stronie budynku również czeka na nas kilka skarbów. Są to 2xE99 , notatka , stympak , fiolka E99 oraz amunicja do wyrzutni rakiet [2].
Możemy również wejść do góry po drabinie [1], gdzie znajdziemy kolejną skrzynię z przedmiotami [2].
Gdy zakończymy przeszukiwanie, wchodzimy na pobliską platformę [1], która zawiezie na przeciwny kraniec lokacji. Po drodze cały czas strzelamy do mutantów na moście [2]. Żołnierzami nie przejmujemy zbytnio, bo wystrzeliwane przez nich rakiety, możemy zawsze złapać przy pomocy UMC i odrzucić z powrotem.
Będąc już na miejscu [1], wchodzimy do pomieszczenia z prawej strony [2].
Naprawiamy tam uszkodzony mechanizm [1], a następnie przeszukujemy pomieszczenie. Powinniśmy znaleźć fiolkę E99 , technologię E99 , skrzynię, trzy pakiety medyczne , amunicję oraz szafkę z bronią [2].
Po zebraniu wszystkiego, otwieramy bramę [1] i ruszamy dalej, zabijając napotkane stwory [2].
Droga zaprowadzi nas do windy, którą wjeżdżamy na wyższy poziom budynku, gdzie ukryto czasoszczelinę . Gdy znajdziemy się w przeszłości, podążamy cały czas za śladami Czasosygnału [1]. Dojdziemy w ten sposób do pomieszczenia z przełącznikiem [2].
Zanim jednak pociągniemy wajchę, dokładnie obszukujemy pobliskie blat i szafkę. Znajdziemy tam stympak [1], notatkę oraz bio-wzór - Kuźnia [2]. Jest to ulepszenie zwiększające liczbę miejsc na wyposażenie UMC .