- Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Laboratoria osobliwości
Gdy winda się zatrzyma, podnosimy leżące niedaleko pojemniki E99 [1] [2] i ruszamy za Borisowem.
Kilka kroków dalej będziemy świadkami fali czasu [1], która spowoduje pojawienie się rosyjskich żołnierzy z przeszłości. Szybko pozbywamy się przeciwników, a następnie zbieramy leżące z prawej strony E99 [2].
Kolejne pojemniki rzadkiego pierwiastka znajdziemy w środku budowli, na lewo od wejścia [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy dalej za profesorem. Nasz towarzysz zaprowadzi nas do pomieszczenia, pełnego różnego rodzaju przedmiotów. Na początku odsłuchujemy leżący z lewej strony magnetofon [2] i podnosimy porzucone niedaleko fiolki oraz pojemnik z E99 .
Tuż obok stoi również modyfikator , a kawałek dalej skrzynia z amunicją [1]. Po drugiej stronie pokoju również znajdziemy coś ciekawego. Jest tam kolejne pudło amunicji , skrzynia z pakietami medycznymi , 2xE99 i szafka z bronią [2].
Po zakończeniu przeszukiwania, podchodzimy do profesora [1], a następnie naprawiamy wiszący na ścianie mechanizm [2].
W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas nowy rodzaj stwora [1], który jest bardzo szybki i potrafi się teleportować. Żeby go zabić, najlepiej stworzyć Impas . W ten sposób spowolnimy jego ruchy, co ułatwi nam celowanie. Gdy walka się skończy, uważnie obchodzimy cały pokój. Przy ścianach znajdziemy dwa pojemniki E99 oraz tyle samo skrzyń z pakietami medycznymi [2].
Dodatkowo w lewym skrzydle leży technologia broni , amunicja , magnetofon [1] i poukrywane w szafkach zbiorniki z pierwiastkiem [2].
Sprawdziwszy wszystko, biegniemy za profesorem na górę [1]. W pewnym momencie dalszą drogę zablokują nam zmutowane rośliny [2].
Pomniejszamy je przy pomocy UMC , a następnie obszukujemy pomieszczenie. Znajdziemy tam poukrywane dwa pojemniki E99 [1], stympaka oraz pakiet medyczny [2]. Podnosimy przedmioty i przechodzimy do kolejnej lokacji.
Po odsłuchaniu leżącego niedaleko magnetofonu [1], a następnie zebraniu dwóch stympaków , wchodzimy do korytarza z lewej strony. Kawałek dalej drogę zablokuje nam zamknięta brama. Żeby ja otworzyć, odmładzamy wiszący na ścianie mechanizm [2].
Po drugiej stronie zbieramy leżące w rogach pomieszczenia zbiorniki E99 [1], odsłuchujemy magnetofon , a następnie podnosimy schowaną na środku technologię broni [2].