- Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Gdy wróg wykona zamach, obchodzimy go dookoła i strzelamy w błękitny pęcherz na plecach [1]. Zniszczenie narośli spowoduje ponowne pojawienie się mniejszych przeciwników. Zabijamy ich szybko i rozpoczynamy trzecią fazę pojedynku [2], która jest połączeniem dwóch poprzednich.
Mutant na zmianę rzuca w nas beczkami [1] oraz atakuje żelazną pałką, a naszym celem jest niebieski pęcherz na jego głowie [2]. Zniszczenie go zakończy pojedynek.
Gdy walka z bossem dobiegnie końca [1], otrzymamy nowe zadanie, polegające na eskorcie Katarzyny do wieży profesora Barisowa. Podążając za naszą towarzyszką, otwieramy pobliską skrzynię oraz podnosimy wszystkie leżące w okolicy przedmioty [2].
Po kilku krokach Katia zacznie otwierać blokujące drogę drzwi, a naszym zadaniem będzie zabicie nadbiegających stworów. Gdy wszystkie zginą ruszamy dalej, ratując przy okazji dziewczynę z objęć mutanta [1]. Przebiwszy się przez armię wrogów dobiegniemy do ogrodzonego kratami fragmentu placu (zanim wejdziemy o środka otwieramy skrzynię z E99 !) [2], gdzie Katia skontaktuje się z profesorem.
Musimy teraz przetrzymać natarcia stworów do czasu, gdy Barisow naprawi zasilanie. Na otaczającym nas ogrodzeniu znajdują się 3 przełączniki, których odmłodzenie przywróci na kilka sekund dopływ prądu do krat [1]. Odpowiednio używając UMC , staramy się nie przepuścić na drugą stronę żadnego z napastników, a tych którym się uda, dobijamy szybką serią z karabinu. Po odparciu kilkunastu ataków winda zacznie działać i będziemy mogli bezpiecznie udać się na górę [2].
Spotkamy się tam z doktorem Barisowem [1], który pokaże nam co stało się po tym jak uratowaliśmy Demichewa z płonącego budynku [2].
Gdy seans dobiegnie końca, czytamy znajdującą się niedaleko projektora notatkę [1], a następnie wchodzimy pobliskimi schodami na górę [2].
Znajdziemy tam kolejne fragmenty teksty . Pierwszy jest na biurku obok oscylatora [1], a drugi na panelu obok [2].
Możemy również skorzystać z modyfikatora [1] i kupić zdobyte wcześniej atuty. Szczególnie przydatne będzie Żelazne płuco [2], umożliwiające dłuższe oddychanie pod wodą.
Gdy skończymy, udajemy się do pomieszczenia obok, gdzie czekają na nas kolejne notatki . Pierwsze znajdziemy na łóżku, drugą w pobliskiej walizce [1], a trzecią na stole przy ścianie [2].
W pokoju stoją również zamknięte szafki [1]. Są w nich 2xE99 , stympak oraz pakiet medyczny [2].
Po zebraniu wszystkiego schodzimy z powrotem na dół i idziemy do małego pomieszczenia na zapleczu. Leży tam ostatnia część dziennika Barisowa [1], a w sejfie obok [2] schowano E99 oraz amunicję do Centuriona .
Zabieramy wszystko [1] i ruszamy do windy [2], którą zjedziemy na niższy poziom budynku.