- Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1]. Obok kufra leży zniszczone pudło [2], który podnosimy i przesuwamy do przymkniętej bramy po prawej.
![]() | ![]() |
Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka. Znajdziemy tam technologię broni oraz skrzynię Z amunicją [2]. Zbieramy wszystko i wracamy na główny szlak. Jeżeli brakuje nam życia, jeden pakiet medyczny znajdziemy na oprawo od otwartej poprzednio skrzyni.
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej zostaniemy ponownie zaatakowani przez armię potworów. Przede wszystkim musimy uważać na rzucane przez przeciwników beczki. Najlepiej łapać je w odpowiednim momencie Grawitacją [1] i odrzucać do poprzedniego właściciela [2]. Po walce wychodzimy przez bramę w ogrodzeniu.
![]() | ![]() |
Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2].
![]() | ![]() |
Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom. Zostaniemy tam zaatakowani przez potwora, którego szybko wykańczamy leżącą obok beczką [2].
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1]. Nie zmienia ich jednak w proch, a spowalnia, znacznie ułatwiając celowanie. Zanim ruszymy dalej wchodzimy do schowka, z którego wyskoczył nasz przeciwnik i podnosimy znajdujące się tam E99 oraz stympaka [2].
![]() | ![]() |
Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2].
![]() | ![]() |
Zanim skorzystamy z windy, dokładnie obszukujemy pomieszczenie. Powinniśmy znaleźć: 2xfiolka E99 , E99 , pakiet medyczny [1], amunicję do KASIMOVA , notatkę [2] oraz skrzynię z przedmiotami. Dodatkowo możemy jeszcze wyjść na zewnątrz, gdzie leży jeszcze jeden pakiet medyczny i kolejne E99 .
![]() | ![]() |
Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę. Tutaj również mamy kilka przedmiotów do odnalezienia. Zaraz naprzeciwko leży pakiet medyczny [2], a po drugiej tronie windy amunicja do VOLKA , E99 (na skrzyniach) oraz szafka z nabojami do KASIMOVA .
![]() | ![]() |
Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu. Możemy w nim odsłuchać jeszcze jednego nagrania [2] oraz podnieść E99 .