- Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1]. Obok kufra leży zniszczone pudło [2], który podnosimy i przesuwamy do przymkniętej bramy po prawej.
Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka. Znajdziemy tam technologię broni oraz skrzynię Z amunicją [2]. Zbieramy wszystko i wracamy na główny szlak. Jeżeli brakuje nam życia, jeden pakiet medyczny znajdziemy na oprawo od otwartej poprzednio skrzyni.
Kilka kroków dalej zostaniemy ponownie zaatakowani przez armię potworów. Przede wszystkim musimy uważać na rzucane przez przeciwników beczki. Najlepiej łapać je w odpowiednim momencie Grawitacją [1] i odrzucać do poprzedniego właściciela [2]. Po walce wychodzimy przez bramę w ogrodzeniu.
Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2].
Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom. Zostaniemy tam zaatakowani przez potwora, którego szybko wykańczamy leżącą obok beczką [2].
Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1]. Nie zmienia ich jednak w proch, a spowalnia, znacznie ułatwiając celowanie. Zanim ruszymy dalej wchodzimy do schowka, z którego wyskoczył nasz przeciwnik i podnosimy znajdujące się tam E99 oraz stympaka [2].
Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2].
Zanim skorzystamy z windy, dokładnie obszukujemy pomieszczenie. Powinniśmy znaleźć: 2xfiolka E99 , E99 , pakiet medyczny [1], amunicję do KASIMOVA , notatkę [2] oraz skrzynię z przedmiotami. Dodatkowo możemy jeszcze wyjść na zewnątrz, gdzie leży jeszcze jeden pakiet medyczny i kolejne E99 .
Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę. Tutaj również mamy kilka przedmiotów do odnalezienia. Zaraz naprzeciwko leży pakiet medyczny [2], a po drugiej tronie windy amunicja do VOLKA , E99 (na skrzyniach) oraz szafka z nabojami do KASIMOVA .
Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu. Możemy w nim odsłuchać jeszcze jednego nagrania [2] oraz podnieść E99 .