- Kompleks przetwórczy (1) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Kompleks przetwórczy
Po odzyskaniu przytomności, wysłuchujemy tego co ma od powiedzenia profesor i dokładnie przeszukujemy pomieszczenie [1]. Powinniśmy znaleźć różnego rodzaju amunicję , pakiet medyczny oraz dwa pojemniki E99 [2]. Podnosimy wszystko i wychodzimy na zewnątrz.
Na metalowym chodniku skręcamy w lewo. Przy pomocy UMC postarzamy jeden z fragmentów rusztowania [1], a następnie wskakujemy do powstałej dziury. Wylądowawszy podnosimy pakiet medyczny , amunicję oraz schowane w skrzyni E99 [2].
Możemy teraz wrócić na górę i pójść w zaznaczonym przez Czasosygnał kierunku [1]. Ślady zaprowadzą nas do kanałów, w których urządzono kiedyś kostnice [2].
Przed wejściem do podziemi, opróżniamy leżącą niedaleko skrzynię [1], a następnie korzystamy z pobliskiego modyfikatora . Po dokonaniu przydatnych ulepszeń [2], ruszamy przed siebie.
Kilka kroków od wejścia zaatakuje nas stado kleszczy fazowych, których najlepiej pozbyć się postarzając najbliższego przeciwnika [1]. Potwór powiększy się i zacznie zabijać swoich towarzyszy. Pokonując kolejne oddziały robactwa, dotrzemy do skrzyżowania dróg. Wybieramy ścieżkę z prawej, a kawałek dalej ponownie skręcamy w tym samym kierunku [2].
Po obejrzeniu scenki z przeszłości [1], podnosimy fiolkę E99 , odsłuchujemy porzucony magnetofon [2] oraz odnawiamy nabazgrany na ścianie napis.
Chwilę później od tyłu zaatakują nas kolejne kleszcze [1]. Gdy walka się skończy, ruszamy na przeciwny koniec tunelu. Za zniszczoną kratką znajdziemy szafkę z pakietem medycznym [2], a tuż obok wypełniony wodą tunel.
Po jego drugiej stronie ukryto bardzo dużo pojemników E99 , fiolkę z pierwiastkiem oraz następną technologię broni [1]. Zabieramy wszystko i wracamy na główne skrzyżowanie, gdzie pozostała nam ostatnia ścieżka do zbadania [2].
Zaraz za pierwszym zakrętem powinniśmy zobaczyć wybite okno [1]. Wchodzimy przez nie do gabinetu, w którym znajdziemy magnetofon [2], amunicję do Autodziałka , E99 oraz stympak . Podnosimy wszystko i wracamy na korytarz.
Na końcu tunelu zbieramy kolejne E99 [1], wraz z leżącymi obok nabojami. Wchodząc na pobliskiej schody, zostaniemy ponownie zaatakowani przez olbrzymie kleszcze [2]. Będzie ich naprawdę sporo, więc warto przygotować wcześniej Impas .
Po walce schodzimy na dół i używamy mechanizmu otwierającego bramę [1]. Znajdziemy za nią następny magnetofon [2] oraz skrzynię z przedmiotami.
Gdy nagranie się skończy, wychodzimy na zewnątrz budynku, niszcząc po drodze sterczące ze ścian rośliny [1]. Dalsza droga prowadzi w prawo, ale zanim tam pójdziemy podnosimy dwa zbiorniki E99 z lewej strony [2].