- Ośrodek badawczy 2010 (3) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Kolejne drzwi zaprowadzą nas do korytarza, na którym będziemy świadkami krótkiej scenki [1]. Gdy dobiegnie końca, idziemy prosto, omijając sterczące ze ścian rośliny. Warto pomóc sobie beczką, która leży na drugim końcu pomieszczenia. Jak będziemy odpowiednio blisko, przyciągamy ją do siebie Grawitacją , niszcząc w ten sposób blokujące drogę promienie [2].
Po dojściu na koniec korytarza, otwieramy drzwi i podnosimy leżące za nimi E99 . Kilka kroków dalej znajdziemy również kolejną notatkę [1]. Przeczytawszy ją opuszczamy pomieszczenie, a następnie korzystamy z pobliskiej szafki [2], w której możemy wykorzystać zebrane wcześniej technologie broni .
Kawałek dalej pojawi się przed nami olbrzymi mutant [1]. Nie warto tracić na niego amunicji, bo za chwile zniknie, uciekając przed rosyjskim helikopterem [2].
Gdy będzie po wszystkim, ruszamy dalej. Zanim otworzymy zamknięte drzwi, obszukujemy dokładnie pobliskie pomieszczenia. Znajdziemy w nich notatkę [1], pakiet medyczny , 2xE99 [1] oraz amunicję . Możemy również odmłodzić wiszące w gabinecie tablicę [2] i nabazgrany na ścianie napis.
Po załatwieniu wszystkiego ruszamy dalej prze zamknięte drzwi. Zaraz po ich otwarciu odwracamy się lewo. W rogu leży kolejne E99 . Schody, które prowadzą na niższy poziom, są niestety zarośnięte przez zmutowane rośliny [1] [2].
Zniszczymy je wszystkie, strzelając do największych kwiatów [1]. Gdy droga będzie wolna, schodzimy na dół. W korytarzu przed nami, podnosimy leżące na ziemi E99 [2] i robimy kilka kroków przed siebie.
Zostaniemy wtedy zaatakowani przez widzianego wcześniej stwora [1]. Żeby go odstraszyć, strzelamy w niebieski pechem na jego piersi. Jak zniknie ruszamy dalej prosto. Po drodze otwieramy leżącą na ziemi skrzynię [2] oraz czytamy porzuconą kawałek dalej notatkę .
Kolejny skrawek papieru znajdziemy w gabinecie z lewej strony [1]. Jest tam również tablica [2] i malunek na ścianie do odnowienia.
Żeby przejść dalej, niszczymy rosnące na murach rośliny [1], a następnie dokładnie obszukujemy pomieszczenia. Zaczynamy od łazienki z prawej strony, gdzie na jednym z pisuarów leżą dwa stympaki , a w dziurze na suficie E99 [2].
Kawałek dalej jest archiwum, w którym znajdziemy notatkę, amunicje do Centuriona oraz napisy na ścianie. Jest tam również małe pomieszczenie z nabojami do VOLKA , E99 , pakietem medycznym i filmem archiwalnym [1]. Po obejrzeniu nagrania wracamy do głównego korytarza. Pozostały nam jeszcze dwa pokoje do zbadania. Pierwszy jest na końcu korytarza, a w nim notatka [2], amunicja do VALKYRII oraz tablica.