- Magazyny II (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po wejściu na górę, idziemy do pomieszczenia z wybitymi szybami. Leżą tam pakiet medyczny , fiolka E99 oraz schemat UMC - Naładowanie [1]. Dzięki niemu, za każdego zabitego przeciwnika zregeneruje nam się pewna ilość energii UMC. Kilka kroków dalej dotrzemy wreszcie do więzionej Katii [2]. Jak tylko ją zobaczymy, czas zwolni, a my będziemy musieli zabić dwóch przesłuchujących ją żołnierzy. Nie powinno stanowić to większego kłopotu.
Po śmierci przeciwników rozwiązujemy naszą towarzyszkę [1] i ruszamy do pokoju obok [2].
Oprócz starego magnetofonu znajdziemy tam trzy bio-wzory : Energia , Obrona [1] oraz Pancerz [2]. Podnosimy wszystkie, a następnie biegniemy do bramy na końcu korytarz.
Przejście jest zamknięte, ale Katia szybko poradzi sobie z zamkiem [1]. Biegnąc za nią dojdziemy do wyjścia z budynku, obok którego leży skrzynia [2]. Otwieramy ją, podnosimy zawartość i wychodzimy na zewnątrz.
Zanim pomożemy dziewczynie wdrapać się na platformę [1], idziemy podnieść znajdujący się niedaleko karabin SEEKER [2]. Jest to bardzo potężna broń, która umożliwia zdalne sterowanie wystrzeliwanymi pociskami. Jej moc będziemy mogli sprawdzić, zaraz po tym jak podsadzimy Katie.
Gdy nasza towarzyszka zabierze się za naprawianie platformy [1], my zostaniemy zaatakowani przez spory oddział żołnierzy. Dzięki nowo zdobytej broni powinniśmy się ich bardzo szybko pozbyć. Wystarczy schować się za murkiem i stamtąd rozpocząć ostrzał sterowanymi pociskami [2]. Najważniejsze jest jak najszybsze zabicie przeciwników z wyrzutniami rakiet. Pierwszy z nich znajduje się na balkonie z lewej strony, a drugi u góry po prawej.
Gdy wszyscy zginą, z pomocą Katii wdrapujemy się na platformę [1]. Po wejściu na środek wzmacniacza, naszym zadaniem jest śledzenie celownikiem wielkiej świecącej kuli [2].
W ten sposób naprawimy pociąg [1] i zakończymy etap [2]