- Kompleks przetwórczy (3) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po odsłuchaniu nagrania, używamy pobliskiego mechanizmu [1] i płyniemy dalej przez nowo otwarty właz [2].
Gdy znajdziemy się po drugiej stronie, odmładzamy stojącą niedaleko skrzynię [1], a następnie przesuwamy ją pod zniszczoną kratkę wentylacyjną [2]. W ten sposób będziemy mogli szybko opuścić pomieszczenie.
Ścieżka, na której się znajdziemy, zaprowadzi nas do placu pełnego mutantów [1]. Jest wśród nich nowy rodzaj stwora [2], ale walka z nim nie wymaga żadnej szczególnej taktyki. Kilka serii z Autodziałka powinno zakończyć starcie.
Po walce wchodzimy do budynku naprzeciwko [1] i skręcamy w prawo, gdzie znajduje się zamknięty na kłódkę pokój [2].
We wnętrz leży pakiet medyczny , technologia broni [1], skrzynia z E99 oraz sejf z podobną zawartością [2].
Zebrawszy wszystko, opuszczamy pomieszczenie, a następnie przeszukujemy stojące obok szafki [1], w których znajdziemy kolejne zbiorniki potężnego pierwiastka [2]. Na koniec sprawdzamy jeszcze drugą część budowli.
Wewnątrz sejfu [1] ukryto amunicję do Spikeshota oraz ostatni pojemnik E99 . Gdy wszystko będzie w naszym plecaku, wychodzimy na zewnątrz [2] i wskakujemy do wody.
Naszym celem jest znajdujący się po prawej stronie tunel [1], prowadzący do ukrytego pomieszczenia. Znajdziemy tam technologię broni , fiolkę E99 , pakiet medyczny , modyfikator oraz pojemniki z E99 [2].
Podnosimy wszystko, a następnie opuszczamy pomieszczenie przez znajdujące się niedaleko drzwi [1]. Po wyjściu, jeszcze raz wskakujemy do wody i płyniemy do zaznaczonej na obrazku części "jeziora" [2].
Stoi tam mechanizm [1], przy pomocy którego pozbywamy się nadmiaru płynu. Jak woda zniknie, strzelamy do przywiązanego do skrzyni łańcucha [2].
Możemy teraz ponownie zalać plac, a następnie wskakując na drewniane pudło [1], dostać się na drugą stronę metalowej kładki [2].
Pobliskie schody zaprowadzą nas do pomieszczenia, w którym znajduje się mechanizm odpowiedzialny za uruchamianie "Kuchenki" [1]. Pociągamy za wajchę [2] i wracamy na zewnątrz.