- Perła (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po zabiciu następnej pary żołnierzy [1], znajdziemy się w okrętowej maszynowni [2].
Leżą w niej dwie baterie E99 [1], których nigdy za wiele. Kilka kroków dalej będziemy mijać metalowe kraty [2].
Obchodzimy je dookoła i podnosimy kolejną technologię broni [1]. Niedaleko jest również szafka z bronią , w której możemy skorzystać ze zdobytego przedmiotu [2].
Kawałek dalej zostaniemy zaatakowani przez następny oddział mutantów, ucztujących w okrętowej sypialni [1]. Po walce dokładnie obszukujemy pomieszczenie. W łazience znajdziemy notatkę [2] oraz dodatkową amunicję , a zamknięta szafka naprzeciwko skrywa E99 i pakiet medyczny .
W pozostałych pojemnikach [1] również znajdziemy trochę pierwiastka , wraz z kolejną notatką [2].
Gdy wyjdziemy na korytarz, zaatakuje nas jeszcze jedno monstrum. Po walce sprawdzamy pomieszczenie, z którego wyszło. W środku leży skrzynia, a w niej E99 [1]. Kawałek dalej będziemy świadkami scenki z przeszłości, w której jeden z marynarzy chowa się w pobliskiej kajucie [2].
Znajdziemy w niej magnetofon [1], tablicę , E99 , pakiety medyczne oraz pudła z amunicją . Jest tam również sejf, a w nim dwa pojemniki z cennym pierwiastkiem [2].
Podnosimy wszystko i ruszamy dalej korytarzem, zbierając po drodze dwie baterie z E99 [1]. Droga zaprowadzi nas do ładowni, gdzie gra zostanie zapisana, a my dostaniemy zadanie odszukania potężnej bomby. Na początku podnosimy E99 stojące za ścianą oraz to schowane wewnątrz pomarańczowej skrzyni [2]. Kolejny pojemnik z pierwiastkiem znajduje się poziom niżej, w szafce obok schodów. Po zebraniu wszystkie ruszamy dalej, trzymając w ręku przygotowany wcześniej Impas .
Przyda się nam już za moment, gdy zostaniemy zaatakowani przez stado kleszczy [1]. Zabijamy szybko przeciwników, a następnie opróżniamy dwie znajdujące się w okolicy skrzynie. Pierwsza jest w kontenerze po prawej stronie, druga pod schodami za stertą desek [2]. Skończywszy poszukiwania przechodzimy na drugą stronę pomieszczenia i wchodzimy na górę.
Po zabiciu kolejnej grupy kleszczy [1], podnosimy E99 , czytamy porzuconą notatkę [2], a następnie korzystamy z pobliskiego modyfikatora .
Jeżeli straciliśmy zbyt wiele życia, regenerujemy je leżącymi niedaleko pakietami medycznymi [1]. Optymalnie wyposażeni opuszczamy pomieszczenie. Po zejściu na dół zostaniemy zaatakowani przez rosyjskich żołnierzy. Zabijamy ich szybko i opróżniamy stojącą z lewej strony skrzynię [2].