- Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Ośrodek badawczy 1950
W pomieszczeniu, do którego się przeniesiemy, podnosimy leżące na stołach amunicję oraz pakiet medyczny [1], a następnie ruszamy dalej po błękitnych śladach na górę [2].
Na lewo od otwartych drzwi znajdziemy skrzynię z E99 [1]. Opróżniamy ją i ruszamy do pomieszczenia obok. Będziemy tam świadkami ataku żołnierzy na badaczy, a gdy walka się skończy wojsko zaatakuje naszego bohatera. Warto tutaj przetestować działanie UMC na ludziach. Gdy walka dobiegnie końca, idziemy na drugą stronę sali. Tutaj również zaatakuje nas dwóch żołnierzy, których szybko zabijamy i wchodzimy do korytarza [2].
Teraz musimy szczególnie uważać, bo wojska będzie naprawdę sporo, a miejsca do ucieczki mało. Bardzo przydatne jest w tym miejscu używanie impulsu energii E99 . Po zabiciu wszystkich przeciwników wchodzimy do pomieszczenia z prawej strony. Możemy tam przeczytać notatkę [1], podnieść E99 oraz użyć dźwigni, którą jest odpowiedzialna za maszynę czasu [2].
W pomieszczeniu obok są kolejne baterie rzadkiego pierwiastka [1] i jeszcze jedna dźwignia do użycia [2].
Po zebraniu wszystkiego, możemy iść do pokoju po drugiej stronie korytarza, gdzie leży następne E99 [1]. Kierując się niebieskimi śladami wskazywanymi przez Czasosygnał , dojdziemy do miejsca kłótni dwóch profesorów [2].
Otwieramy szybko drzwi i zabijamy Demichewa [1]. Podczas gdy Borisow będzie dziękował nam za uratowanie życia, podnosimy E99 leżące z lewej strony [2] oraz pakiet medyczny w pomieszczeniu obok.
Gdy doktorek skończy, ruszamy za nim zabijając napotkanych żołnierzy. Po drodze dowiemy się przydatnych informacji na temat fiolek E99 , które służą do szybkiej regeneracji energii UMC [1]. Znajdziemy je na pułkach z lewej strony korytarza, obok innych przydatnych przedmiotów [2].
Borisow poprosi nas o pozbycie się dwóch żołnierzy stojących za drzwiami. Najszybciej zabijemy ich używając mocy UMC [1]. Maksymalny poziom energii starczy dokładnie na dwa "strzały". Gdy przeciwnicy zginą, idziemy dalej za profesorem i zgodnie z jego życzeniem niszczymy pobliski sejf [2].