- Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Udajemy się teraz korytarzem prosto, mijamy prowadzące na górę schody i skręcamy w prawo. Znajdziemy tam kolejny pokój do przeszukania. Pierwsze co robimy, to czytamy notatkę , wiszącą na tablicy korkowej z lewej strony. Następnie podnosimy E99 leżące na stole naprzeciwko oraz w pobliskiej szafce [1]. Warto również otworzyć czerwony kufer, w którym znajdziemy jeszcze więcej cennego pierwiastka oraz amunicję do naszego rewolweru [2]. Zebrawszy wszystko, niszczymy kłódkę blokującą drzwi naprzeciwko.
Zaprowadzą nas one do korytarza, w którym byliśmy poprzednio. Biegniemy nim cały czas prosto, ponownie mijając prowadzące na wyższy poziom schody [1]. Dojdziemy w ten sposób do opuszczonej jadalni. Zanim zaczniemy przeszukania, podchodzimy do lady [2], a następnie szybko odwracamy się o 180 stopni. Z korytarza, którym tu przyszliśmy, zaatakuje nas poznany już wcześniej potwór.
Zabijamy go kilkoma strzałami i idziemy do lewego rogu pomieszczenia. Znajdziemy tam kufer z E99 [1]. Podnosimy przedmiot, a następnie podchodzimy do lady, na której leży następna notatka [2]. Po jej przeczytaniu możemy wreszcie udać się na wyższym poziom budynku.
Schody zaprowadzą nas do pomieszczenia z tablicami na ścianach i chaotycznie porozstawianymi biurkami. Otwieramy je wszystkie, bo oprócz dziecięcych rysunków, w jednym z nich znajdziemy kolejną notatkę [1]. W prawym rogu pomieszczenia leży również magnetofon , którego możemy wysłuchać [2].
Gdy to zrobimy, schylając się przechodzimy do kolejnego pomieszczenia [1], gdzie będziemy świadkami scenki z przeszłości [2].
Tak jak poprzednio, tutaj również otwieramy wszystkie szuflady w biurkach, żeby znaleźć dziecięcą notatkę [1]. Z prawej strony leży również skrzynia z E99 [2], a tuż obok jeszcze jeden kawałek tekstu .
Po jego przeczytaniu idziemy do kolejnego pomieszczenia, w którym używając projektora obejrzymy filmik propagandowy o Doktorze E99 [1]. Gdy się skończy, ruszamy pobliskimi schodami na wyższe piętro [2].
Idziemy do końca korytarza, wysłuchujemy leżący na ziemi magnetofon [1], a następnie wracamy kilka kroków do mijanego wcześniej pomieszczenia [2].
Po zebraniu znajdujących się w skrzyni przedmiotów [1], wskakujemy do dziury w podłodze [2].
Na dole podnosimy kolejne zbiorniki z cennym pierwiastkiem . Pierwsze znajdują się na pobliskich gruzach [1], a drugie wewnątrz kufra w przeciwnym rogu pomieszczenia [2].
Gdy je odnajdziemy, ruszamy przejściem obok do szkolnej biblioteki [1]. Zaraz z prawej strony zauważymy ogarniętego furią potwora, którego zabijamy kilkoma strzałami z Centuriona [2].