- Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Magazyny II
Po wysłuchaniu tego co ma do powiedzenia [1], zabijamy stojącego na korytarzu Rosjanina [2] i podnosimy leżącą obok niego broń.
Autodziałko [2] to nowy, potężny karabin, który bardzo ułatwi naszą dalszą podróż.
Z działkiem w ręce ruszamy za naszą towarzyszką, odbijając na chwilę w prawo po fiolkę E99 [1]. Gdy znajdziemy się na końcu korytarza, Katia zatrzyma się, a następnie poprosi nas o podsadzenie do kanału wentylacyjnego [2].
Żeby to zrobić, podchodzimy do niej i wciskamy R [1]. Dziewczyna przedostanie się na drugą stronę, skąd otworzy zamknięte od środka drzwi. W pomieszczeniu, do którego wejdziemy używamy UMC na zniszczonych kiedyś schodach [2] i wchodzimy na górę.
Zanim otworzymy znajdujące się tam drzwi, dokładnie obchodzimy stojące obok meble. Znajdziemy tam magnetofon [1] oraz 2xE99 [2].
Po otwarciu drzwi, korzystamy z szafki z bronią [1] i opuszczamy pomieszczenie przez zniszczoną kratkę. Na zewnątrz idziemy w prawo, podnosimy pakiet medyczny , a następnie używamy UMC przeciwko roślinie blokującej bramę na dole [2].
Jak tylko Katia przejdzie na drugą stronę, zaczną nas atakować oddziały wojska. Przeciwko nim najlepiej sprawdzi się snajperka, do której dodatkowa amunicja leży niedaleko [1]. Po zabiciu wszystkich przeciwników, idziemy na przeciwny koniec metalowego chodnika i wskakujemy do dziury w podłodze [2].
Na dolę możemy uzupełnić amunicję w Autodziałku [1] oraz zebrać cztery E99 [2].
Gdy opuścimy pomieszczenie, zobaczymy, że Katia została schwytana przez rosyjskich żołnierzy. Zabijemy parę stojących obok przeciwników i jak najszybciej biegniemy za porwaną towarzyszką. Na drodze stanie nam wielu wrogów, których musimy się bardzo szybko pozbyć, bo jeżeli Katia znajdzie się zbyt daleko, całą pogoń będziemy musieli zaczynać od początku. Jest tylko jedna droga, więc nie powinniśmy się zgubić [1]. W pewnym momencie zza ściany wyskoczy na nas rosyjski żołnierz i prawie zrzuci naszego bohatera w przepaść [2]. Żeby się uratować, wciskamy ŚPM.
Kilka kroków dalej dostaniemy się do pomieszczenia, w którym warto zrobić sobie krótką przerwę w pościgu. Znajdziemy tam skrzynię, a w niej pakiet medyczny , E99 oraz amunicję [1]. W trakcie pogoni szczególnie uważamy na uzbrojonych w Autodziałka przeciwników. Są co prawda darmowym źródłem amunicji, ale potrafią zabrać na prawdę sporo zdrowia. Kolejną przerwę robimy sobie przed wejściem na schody, nad którymi wisi transparent z sierpem i młotem. Na lewo od nich znajdziemy dwa E99 [2].