- Dzielnica Robotnicza (6) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po zmianie broni, czekamy aż Davlin otworzy kolejne drzwi. Gdy wejdzie do środka skoczy na niego zmutowany potwór, którego szybko zabijamy kilkoma strzałami z VOLKA [1]. Jak uratujemy naszego towarzysza broni, pomagamy mu zablokować drzwi pobliską szafką. Wystarczy podejść do mebla i wcisnąć R.
W ten sposób bez problemu wykończymy drugiego przeciwnika [1]. Po walce podnosimy leżąca na biurku amunicję do shotguna [2], a następnie otwieramy drzwi obok.
Davlin szybko pozbędzie się potwora, podczas gdy my będziemy mogli zebrać z podłogi pakiet medyczny i następne naboje [1]. Kilka kroków dalej przygotujcie się na prawdziwą jatkę. Trzymając się cały czas prawej strony, musimy jak najszybciej zabijać szarżujące hordy potworów [2].
Jeżeli zabraknie nam amunicji, jeden magazynek znajdziemy przy lewej ścianie drugiego pomieszczenia [1]. Gdy wszystkie monstra zginą, biegniemy dalej za Davlinem [2].
Niestety w pewnym momencie zostaniemy rozdzieleni. Podłoga pod naszymi stopami zawali się i wylądujemy tuż obok pary przeciwników [1]. Jak tylko się ich pozbędziemy, podchodzimy do naszego towarzysza i wciskamy SPACJĘ, żeby mógł nas wciągnąć na górę [2].
Biegnąc za nim dalej, dotrzemy do zablokowanych drzwi [1]. Na początku zbieramy przedmioty z pobliskiej pułki, a następnie zabijamy wdrapującego się z prawej strony przeciwnika [2].
Gdy zginie, schylamy się i wchodzimy do tunelu znajdującego się zaraz na przeciwko drzwi [1]. Na jego drugim końcu jest drabina, po której wchodzimy na wyższy poziom [2].
Tuż przed wyjściem leży "trup" stwora [1]. Nie dajcie się jednak zwieść. Monstrum żyje i zaatakuje nas jak tylko się do niego zbliżymy. Po walce przeszukujemy nowe pomieszczenie. Znajdziemy w nim skrzynię z amunicją do wszystkich broni [2] oraz kufer ze stympakiem , E99 i nabojami do VALKYRII .
Zebrawszy wszystko strzelamy do kłódki, która blokuje drzwi z prawej strony [1]. W ten sposób Davlin będzie mógł wejść do środka. Podążamy teraz cały czas za nim, wysłuchując po drodze leżącego na biurku magnetofonu [2].
Kilka kroków dalej dojdziemy do zamkniętej bramy [1], którą otwiera mechanizm w wieży strażniczej. Żeby się do niej dostać, idziemy w lewo na duży opuszczony plac [2].
Jak tylko do niego dojdziemy, skręcamy ponownie w lewo i trzymamy się blisko krawędzi lokacji. Za niskim murkiem znajdziemy drabinę, prowadzącą do podziemnego tunelu [1]. W środku leży stympak , magnetofon oraz bateria E99 [2].