- Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Kilka kroków dalej wyjdziemy przez mały otwór [1] na bardziej otwartą przestrzeń, podnosząc po drodze pakiet medyczny [2].
Gdy krótka scenka dobiegnie końca [1], zaatakuje nas widziany uprzednio potwór [2]. Przeciwnik jest dość twardy, ale kilka strzałów i Impulsów powinno załatwić sprawę. Pomocne będą również, porozstawiane dookoła kriozbiorniki .
Skończywszy pojedynek, dokładnie obszukujemy pomieszczenie, odmładzając skrzynie z amunicją [1] oraz pakietami medycznymi [2].
Uzupełniamy zapasy i ruszamy dalej przez otwarte drzwi [1]. Zaraz z prawej strony znajdziemy dwie zamknięte szafki [2], w których leży trochę pojemników E99 .
Podnosimy je, a następnie otwieramy stojący nieopodal kontener [1]. W środku jest fiolka E99 oraz notatka do przeczytania [2].
Zanim wejdziemy na znajdujące się przed nami schody, używamy na nich UMC [1]. Pod gruzami znajdziemy kolejne E99 [2].
Idąc dalej dojdziemy do pomieszczenia z magnetofonem i dziurą w podłodze [1]. Odsłuchujemy nagrania, zeskakuje w dół, a następnie podnosimy leżące na ławce E99 [2].
Zaraz za pobliskimi drzwiami odwracamy się w lewo. Na półkach pozostawiono kolejne E99 [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy do zamkniętego na kłódkę pomieszczenia [2], zabijając po drodze zmutowanego przeciwnika.
Za drzwiami czeka na nas skrzynia [1] z przedmiotami, kilka E99 oraz stympak w zamkniętej szafce [2]. Zabieramy wszystko, a następnie wchodzimy schodami na górę.
Naprzeciwko mechanizmu otwierającego bramę, powinniśmy zobaczyć wybitą szybę [1]. Strzelamy przez nią do blokującej drzwi kłódki [2], odblokowując w ten sposób dostęp do nowego pomieszczenia.
Wchodzimy do niego przez mijane wcześniej pomieszczenie z dziurą. W środku znajdziemy 3xE99 , pakiet medyczny , magnetofon [1] oraz szafkę z bronią [2].
Po zebraniu wszystkich przedmiotów wracamy do mechanizmu i otwieramy bramę [1]. Warto przygotować sobie na tą okazje Impas , bo zaatakuje nas spory oddział przeciwników. Gdy wszyscy zginą [2], ruszamy dalej nowo otwartym korytarzem.
Tuż przed zakrętem w prawo, obchodzimy stojącą obok stertę drewnianych palet. Leży tam schowane E99 [1]. Podnosimy je i wchodzimy do czekającej na nas windy [2]. Jadąc w dół, słuchamy opartego o ścianę magnetofonu .