- Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po krótkim dialogu powrócimy z powrotem do teraźniejszości, ale już nieco zmienionej [1]. Biegniemy teraz przed siebie, otwierając drzwi za posągiem Demichewa [2].
Zanim jednak przejdziemy dalej, warto odsłuchać kolejny leżący na ziemi magnetofon , który opowiada o naszym ostatnim wyczynie. W następnym pomieszczeniu, na cokole posągu znajdziemy pierwszą technologię E99 [2]. Jest to bardzo przydatny przedmiot, który w przyszłości będziemy mogli wykorzystać do zakupu specjalnych umiejętności dla naszego bohatera.
Po podniesieniu E99 , przeskakujemy przez barierkę z prawej strony [1]. Znajdziemy za nią kontener, zawierający kolejne pojemniki z cennym pierwiastkiem [2]. Wracamy teraz z powrotem na główną ścieżkę.
Kilka kroków za posągiem, dojdziemy do małego placu. Używamy leżącego z prawej strony magnetofonu [1], a po przeciwnej stronie lokacji otwieramy walizkę z E99 [2].
Następny pojemnik z tą cenną substancją znajdziemy w ślepym zaułku po prawej stronie [1]. UWAGA! Zawartość większości występujących w grze skrzynek/szafek jest losowa. Ta podawana w poradnik, to tylko jeden z dostępnych wariantów. Na przeciwnym końcu placu znajduje się również kontener, a w nim czeka na nas kolejny pakiet medyczny [2].
Po zebraniu wszystkiego ruszamy dalej schodami [1], które zaprowadzą nas do starego, zrujnowanego budynku. Jak tylko wejdziemy do środka, otwieramy bagaż z pakietem medycznym , a następnie schodzimy na dół. Znajdziemy tam kolejną walizkę. Tym razem w środku leży E99 . Możemy teraz wrócić na górę i wejść do pomieszczenia na przeciwko [2].
Przeczytamy tam następną notatkę , a kolejny kawałek tekstu znajdziemy w pokoju obok [1]. Przejrzawszy wszystko wychodzimy z powrotem na korytarz, gdzie otwieramy leżący na ziemi bagaż z E99 [2].
Zanim wejdziemy na następne piętro budynku, wysłuchujemy magnetofonu , który leży tuż przed schodami [1]. Po wejściu do góry otwieramy leżącą na ziemi walizkę z E99 , a następnie czytamy dwie notatki . Pierwsza leży na pobliskim krześle [2], a druga tuż przed zawalonymi schodami. Przeczytawszy wszystko, wchodzimy do pomieszczenia obok.
Znajdziemy tam rewolwer Centurion [1] oraz dodatkową amunicję [2].
Podnosimy szybko broń i przytrzymując PPM strzelamy do łańcucha na pobliskich drzwiach [1]. Po wystrzale przeładowujemy magazynek wciskając R, a następnie podnosimy leżącą na ziemi amunicję . Za drzwiami będziemy świadkami krótkiej scenki z przeszłości [2], po której obejrzeniu ruszamy dalej w prawo.