Znajdź inną drogę | Kolonia karna - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Znajdź inną drogę
Przejdź przez niewielki przesmyk obok drewnianych bali, a po chwili ujrzysz nowy rodzaj przeciwnika (który szybko "zniknie"). W szopie po prawej stronie znajdziesz skrzynię z losowym przedmiotem.
Następnie wejdź do większego budynku. Tutaj na półkach z lewej strony leży Zielone zioło oraz amunicja do karabinka. Ostatecznie spróbuj otworzyć duże drzwi - niestety, czynność tą przerwie Ci pojawienie się widzianego wcześniej przeciwnika.
Bądź gotowy do wykonania szybkiego uniku i błyskawicznego odskoczenia od drzwi. Jeżeli zostaniesz złapany energicznie poruszaj myszką, a następnie postaraj się użyć Zielonego zioła. Kluczem do pokonania przeciwnika jest oddanie w jego stronę kilku strzałów, co spowoduje odsłonięcie jego słabego punktu w postaci pomarańczowego "bąbla" (screen). Gdy tylko go zauważysz celuj właśnie w niego, co doprowadzi do szybkiej śmierci wroga.
Po wejściu do lasu kieruj się w stronę wiązki światła - w skrzyni znajdziesz losowy przedmiot. W dalszej części lasu poruszaj się kucając, co może umożliwić Ci zajście kolejno napotykanych przeciwników od tyłu i ciche ich eliminowanie (na jednego natkniesz się już za chwilę).
Po jego pokonaniu ruszaj dalej, ponownie w stronę oświetlonego w oddali miejsca. Tutaj wyłącz latarkę i poruszaj się kucając, co pozwoli Ci na bezszelestne zajście od tyłu i natychmiastowe zabicie kolejnego przeciwnika. Za beczkami znajdziesz Emblemat wieży.
Kawałek dalej natkniesz się na kolejnego mutanta, tuż za którym, pod drzewem, odnajdziesz skrzynię (otworzy ją Natalia - w środku Rubin, 250 PP). Z tego miejsca dostrzeżesz migające z oddali światło - w środku budyneczku, na którym zawieszona jest żarówka, znajdziesz beczkę z amunicją. Jako Natalia możesz tutaj takze wykryć czerwoną mgiełkę i zebrać Larwę owada.
Kawałek dalej otwórz duże drzwi i przejdź do znajdującego się na polanie domu. W środku znajdziesz ostatni Dokument tego epizodu, a także amunicję do karabinka, a z pomocą Natalii również Topaz (100 PP) i amunicję pistoletową.
Następnie wyjdź z powrotem na zewnątrz i przestrzel zamek od bramki po lewej stronie domu. W skrzyni za nią znajdziesz amunicję pistoletową. Zejdź na dół.
Pod skrzynkami znajdziesz Butelkę zapalającą. Podnieś ją i od razu skorzystaj, rzucając w kierunku dwóch znajdujących się przed Tobą przeciwników. Następnie podejdź do dużej bramy, ale przed jej otwarciem skieruj się jeszcze wąską ścieżką w lewo.
Po chwili dotrzesz do niewielkiego budynku. W środku przesuń skrzynię ([podnieś przedmiot]), a następnie jako Natalia przejdź do drugiego pomieszczenia i otwórz drzwi. Możesz teraz Barrym podnieść Zielone zioło oraz przetransportować skrzynkę pod szafkę, na górze której stoi Skrzynia z częściami - wejdź na skrzynkę i sięgnij po ulepszenie.
Następnie wróć do dużej bramy i otwórz ją. Obok drzwi znajdziesz wbitą w deski Mapę Lasu, a z lewej strony Pustą butelkę i Alkohol (łącząc je wytworzysz Butelkę zapalająca). W środku znajdziesz jeszcze dwie Opaski uciskowe, amunicję pistoletową oraz ławę, przy której możesz ulepszyć swoją broń.
Podejdź do głównej bramy i przygotuj się na mały szturm. Użyj skonstruowanej przed chwilą Butelki zapalającej, aby wyeliminować przynajmniej dwóch przeciwników (znacząco ułatwi to walkę). W przypadku niepowodzenia skorzystaj z najmocniejszej broni Barry'ego (Python), a jeżeli zużyłeś już zapas amunicji do niej pozostaje Ci zwykły pistolet lub karabinek oraz pozostawanie w ruchu połączone z wykonywaniem uników.
Po oczyszczeniu placu przejdź przez dopiero co otwartą wnękę, gdzie natkniesz się na pojedynczego przeciwnika. Po odstrzeleniu oponenta wejdź do domku (przed nim skrzynia) i włącz generator.
Teraz wróć się w stronę głównej bramy i ruszaj przed siebie, aby użyć dźwigu. Znajdziesz się przed niewielkim budynkiem (z prawej strony, za beczkami stojącycmi przy kłodach drewna, znajdziesz Emblemat wieży - zniszcz go rzuconą przez Natalię cegłą) - zgaś latarkę i kucając wejdź do środka, a następnie powoli zaczaj się przy otwartych drzwiach z prawej strony. Stąd będziesz mógł obserwować znajdującego się w środku przeciwnika. Poczekaj na odpowiedni moment i zajdź go od tyłu, w łatwy sposób eliminując (na półce leży amunicja pistoletowa). Za kolejnymi drzwiami postaraj się uczynić podobnie (sprawdzaj położenie przeciwnika korzystając z umiejętności Natalii).
Po wyjściu z domku znajdziesz się na niewielkim placyku, gdzie możesz użyć dźwigni. Dzięki temu brama zostanie zniszczona. Przed wyruszeniem w ostatnią podróż zniszcz jeszcze skrzynkę oraz zbierz Larwę owada (znajduje się ona zaraz obok włącznika, przy siatce) - potrzebną cegłę znajdziesz wewnątrz domu. Wyjdź po skrzynkach i ruszaj w jej kierunku.
Po krótkim przerywniku kontynuuj swoją podróż - zejdź ze skarpy, a następnie wejdź do budynku. W środku podejdź do urządzenia, z którego Moira nadawała komunikat. Zakończy to ten epizod.