Przejdź przez wioskę | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Przejdź przez wioskę
Za bramą przejdź przez garaż (w środku zniszcz beczkę), a następnie zeskocz na dół - trafisz do znanej już wioski rybackiej. Po drodze Natalia zauważy, niewidzialnego póki co, potwora. Spotkasz go za chwilę, a póki co podejdź w stronę plaży, za niebieski dom.
Do tegoż domu możesz wejśc jako Natalia (przez niewielki otwórz widziany na obrazku) i owtorzć drzwi dla Barry'ego. W środku znajdziesz wiele ciekawych przedmiotów - Pustą butelkę, Alkohol, Proch czarny, a przede wszystkim - Mapę Wioski Rybackiej, leżący na stole Dokument oraz, po otwarciu przez Natalię skrzyni, Szmaragd (1000 PP).
Po wyjściu z budynku kieruj się w głąb wioski i przygotuj się na małe strzelanko. Jedynym utrudnieniem będzie oddawanie strzałów niemalże na oślep - trafienie w cel ułatwi Ci Natalia, która palcem wskaże widzianego tylko przez nią potwora. Po każdm strzale koryguj swoją pozycje, zgodnie z wypowiadanymi przez nią kwestiami. Na szczęście mutant nie jest zbytnio wytrzymały, więc kilka trafień ze zwykłego pistoletu wystarczy do jego zabicia. Nie pozwól tylko, aby potwór za bardzo się do Ciebie zbliżył (zamazany ekran), gdyż będzie to skutowało śmiercią Barry'ego.
W dalszej kolejności pora na przetrząśnięcie wioski - w skrzynkach w domu z lewej oraz koło niebieskiej chaty na wprost znajdziesz nieco amunicji. W składzie paliwa, skrajnie z lewej strony, znajdziesz również Larwę owada (miejsce, skąd jako Claire wziąłeś potrzebny kanister w jej części epizodu), natomiast gdy przejdziesz w pobliże baru natkniesz się na kolejnego, niewidzialnego dla Barry'ego, potwora. Postępuj podobnie jak poprzednio, w razie konieczności szybko przełączaj się między bohaterami, aby jako Natalia zauważyć stwora (czerwona poświata).
Koniec końców zbadaj jeszcze skrzynkę znajdująca się pod wiatą (tuż przed bramą, która prowadziła wcześniej na polanę z helikopterem), a także skrzynię otwieraną przez Natalię (schody z lewej strony baru prowadząe na jego tyły). Nagrodą za przemęczenie się z trzema zamkami będzie Rzadka skrzynia z częściami. Z ulepszeń możesz skorzystać przy stole wewnątrz baru, gdzie oprócz wspomnianego stołu znajdziesz Pustą butelkę, Dokument oraz amunicję pistoletową i amunicję do karabinka.
UWAGA: Jeżeli w kampanii Claire pokonałeś Pedro w barze znajdziesz jego wiertło, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć w dalszej części epizodu, niedostępne normalnie drzwi.
Po przetrząśnięciu terenu baru ruszaj prowadzącą do góry ścieżką, wzdłuż plaży. Po drodze uważaj na kolejnego niewidzialnego przeciwnika. Gdy już się z nim uporasz biegnij do góry, a następnie otwórz bramę (odbijając w prawo przed betonowym przejściem podejdź pod murek, gdzie unosi się Larwa owada) i wejdź do tunelu kawałek za nią.
W środku uważaj - w pierwszej sali natkniesz się na leżącego na ziemi zmutowanego psa, którego zabij, nim ten zauważy Twoją obecność. Następnie kierując się do góry rozważ zmianę trzymanj broni na karabinek automatyczny, gdyż w Twoją stronę wybiegnie stadko 4-5 psów. Warto tutaj skorzystać z butelki wybuchającej, jeżeli takową posiadasz. Po zabiciu psów bez problemu wyjdziesz drzwiami na końcu tunelu.