Idź do wieży cz.2 | Kontemplacja - Barry | Resident Evil Revelations 2 poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Idź do wieży
Na zewnątrz odbij nieco w prawo, gdzie w skrzynce przy kratach znajdziesz trochę amunicji. Następnie idź w stronę niebieskiej bramy, zbierając po drodze Pustą butelkę oraz Proch czarny.
Za bramą przejdź przez otwarte przejście pomiędzy kratami (screen). Zaraz za nim przyszykuj się na walkę z dwoma przeciwnikami, którzy Cię zaskoczą. Niestety nie masz duzego pola manewru i musisz ich odstrzelić w konwencjonalny sposob lub, rzucając wcześniej Butelkę z zasłoną dymną, zajść od tyłu i spokojnie wyeliminować. Po ich pokonaniu wejdź do kolejnego budynku.
W środku zejdź na dół. Korzystając z umiejętności Natalii zlokalizuj wroga za ścianą i postaraj się wejśc do środka, gdy będzie on odwrócony, co umożliwi zajście go od tyłu i ciche wyeliminowanie. Wewnątrz znajdziesz Mapę Miasta oraz Ubranie. Wychodząc po schodach uważaj na kolejnego przeciwnika - ponownie lepiej jest wyczekać, aż ten odwróci się tyłem, niż wdawać się w otwartą walkę.
UWAGA: Jeżeli w części Claire zabiłeś Pedro możesz nieco inaczej rozegrać ten fragment. Zaraz po wejściu do budynku udaj się na górę. Z pomocą posiadanego wiertła przewierć drzwi (w środku Larwa owada). Możesz jeszcze wrócić na dół lub przez wyrwę przeskoczyć do drugiego budynku (wcześniej zbierając amunicję magnum). Tam trafisz na jeszcze jednego przeciwnika, a kolejnymi drzwiami wejdziesz do dużego magazynu - dalej rozgrywka toczy się już identycznie.
W wąskim przejściu na zewnątrz (patrz screen) spotkasz kolejnego mutanta. Nadal mozliwe jest zajście go od tyłu, najlepiej szybko wychodząc zza osłony. Musisz działać błyskawicznie, gdyż przeciwnik odwrócony będzie tylko przez krótką chwilę. Po jego zabiciu wejdź do środka przez otwarte drzwi.
Jeżeli myślałeś, że to koniec kłopotów, to niestety grubo się mylisz. Wewnatrz trafisz na większego niż zwykle mutanta, który będzie w Twoją stronę wyrzucał małe wybuchające potwory. Na szczęście sam miniboss nie jest zbyt ruchliwy, dlatego można go w łatwy sposób pokonać z dystansu. Najpierw jednak zajmij się dwoma "zwykłymi" przeciwnikami, którzy najprawdopodbniej ruszą w Twoim kierunku. Pozostając w okolicy drzwi możesz ich łatwo załatwic z karabinka automatcznego.
Na samego olbrzyma przyjdzie czas na końcu. Stojąc za drzwiami nie musisz obawiać się jego ataku, gdyż pozostaniesz poza jego zasięgiem. Jeżeli nie korzystałeś do tej pory z karabinu snajperskiego będzie to świetny moment na jego uzycie. Trafienie w głowe nie należy może do najprostszych, jednak jest mozliwe - w takim wypadku wystarczą dwa celne strzały, aby móc bezpiecznie wejść do środka.
Wewnątrz, oprócz skrzynki z amunicją do karabinka, znajdziesz jeszcze skrzynkę otwieraną przez Natalię (w środku Torba z rozszerzeniem - zwiększenie miejsc w ekwipunku dziewcznynki). Po podniesieniu bramy przejdź do wagonu (przedtem możesz zniszczć skrzynke leżącą pod kontenerem z lewej strony wyjścia) gdzie znajdziesz Zielone ziele. Na placu, przy zjeżdżalni, znajduje się Larwa owada - potrzebną cegłę znajdziesz koło wagonu.
Tuz za wagonem uważaj na mutanta, którego bardzo łatwo możesz zajść od tyłu. Niestety, sprokuruje to atak kolejnego przeciwnika, a także znanego już, plujacego larwami, wroga spotkanego wcześniej w magazynie. W tej sytuacji kluczowe jest jak najszybsze wyeliminowanie pierwszego niemilca, a następnie wroga stojącego na schodach. Podobnie jak poprzednio najlepeij będzie użyć potężnego karabinu snajperskiego (jeżeli brakuje Ci amunicji musisz skorzystac z innej broni, pamiętaj jednak o celowaniu w podświetloną na pomarańczowo głowę). Jeśli często obrywasz wystrzeliwanmi przez przeciwnika ze schodów "pociskami" schowaj się w wagonie lub cofnij jeszcze wcześniej, gdzie uporaj się z idącym za Tobą wrogiem, a dopiero potem wróć i rozpraw się z bardziej statycznym minibossem. Po oczyszczeniu terenu wejdź do budynku.
Na dole przy wejściu do większej sali uważaj po raz kolejny na niewidzialnego potwora. Wchodząc po schodach (obrazek) uważaj na wybuchającą na ziemi breję, a także kolejną latającą na schodach niewidzialną "ważkę".
W pomieszczeniu na górze w szufladzie biurka odnajdziesz Proch strzelniczy, natomiast w skrzyni otwieranej dłonią Natalii Skrzynię z częściami. W następnej sali z wajchą pozostaw Natalię, samemu wracając się do miejsca zamkniętych krat. Po pociągnięciu za dźwignię przejdź za nie Barrym, natomiast Natalią również wróć w to samo miejsce i prześlizgnij się wąskim tunelem z lewej strony. Ostatecznie razem wyjdźcie z budnku.
Na zewnątrz bez zwłoki przejdź do kolejnego budynku. W środku możesz skorzystać ze stołu i zamontować posiadane ulepszenia do broni. Nastepnie przeszukaj budynek - w pomieszczeniu skrajnie z lewej strony znajdziesz skrzynkę do otwarcia przez Natalię (wewnątrz Skrzynia z częściami). Obok windy odnajdziesz również Wonny środek chemiczny.
Na końcu odwiedź łazienkę. Dziewczynką przejdź przez wąski otwór w ścianie i otwórz drzwi dla Barry'ego. Idąc na górę zabierz jeszcze leżącą na skrzyni amunicję do karabinka.
Po kolei przeszukaj pomieszczenia na pierwszym piętrze. W pierwszm po prawej znajdziesz Alkohol, natomiast w łazience z lewej (w skrzyni) losowy przedmiot. W pokoju w głębi na półce przeczytasz także Dokument. Chwilowo omiń drzwi z prawej strony i przejdź w stronę szybu windy (w skrzyni Topaz, 100 PP).
Jako Natalia przeslizgnij się malym otworem do kolejnego pomieszczenia, gdzie szybko skręć w prawo i otwórz drzwi dla Barry'ego. W środku najpierw zneutralizuj niewidzialną ważkę, aby następnie przeszukać pokój (Czerwone zioło, amunicja pistoletowa, Proch czarny, a na szafce - Emblemat wieży). Następnie ruszaj głównymi schodami na kolejny poziom, po drodze zabijając na schodach kolejnego niewidzialnego stwora.
Na ostatnim pietrze podejdź maksymalnie w lewo, do miejsca, w które wbił się helikopter (po drodze podnieś amunicję pistoletowa). Następnie zrzuć maszynę ([działanie]) i przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie z ziemi podnieś Pustą butelkę. Końcowo otwórz białe drzwi.