Odszukaj Alex - Przywrócenie zasilania | Wyrok - Barry poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Odszukaj Alex - Przywrócenie zasilania
Wróc teraz do dużego magazynu, w ktorym znalazłeś źródło zasilania. Przenies skrzynkę na pas transmisyjny i podejdź w stronę wejścia. Zostaniesz tutaj zaatakowany przez specjalnego przeciwnika posiadającego ogromną kończynę, którą zadaje bolesne ataki w tym niewielkim pomieszczeniu. Twoim celem powinien być świecący na pomarańczowo słaby punkt i jak najszybsze pokonanie wroga, którego ciosów trudno jest uniknąć. Jeżeli masz butelkę zapalającą dobrze jest poczestować nią go już na początku, dzieki czemu ten w części się rozpadnie, odsłaniając wspomniany pęcherz. Następnie wykorzystaj swoje najpotężniejsze bronie, a więc rewolwer oraz karabin snajperski (tym drugim zdecydowanie trudniej będzie trafić, jednakże bądź co bądź potężna amunicja zrobi swoje). Kilka/kilkanaście (w zależności od użytej amunicji) celnych trafień sprawi, że mutant ucieknie przez okno, otwierając Ci wyjście na zewnątrz.
Podczas walki pamiętaj, aby nie zbliżać się za bardzo do stwora i odskakiwać, gdy ten będzie szarżował w Twoim kierunku. Względnie bezpieczny będziesz przy stercie śmieci na środku pomieszczenia. Trzymaj wtedy przeciwnika przed sobą, co powinno uchronić Cię przed większością ataków.
Tam podnieś leżącą z prawej strony budynku skrzynkę z zasilaniem. Użyj jej, aby umożliwić sobie wejście na kontener (amunicja do karabinka). Jeśli chcesz zebrać Larwę owada skręć ze skrzynką za magazyn, z prawej strony pasa transmisyjnego. Tam, za siatką unosi się larwa - łatwiej będzie w nią trafić stojąc na skrzynce. Następnie przenieś ją na kolejny pas transmisyjny, z lewej strony od wyjścia z magazynu. Kawałek dalej napotkasz na swojej drodze dwóch przeciwników - zajdź ich od tyłu lub poczęstuj jedną z butelek, gdy będą przechodzić obok siebie. Nastepnie podnieś skrzynkę z zasilaniem i przenieś ją w stronę wieżyczki wartowniczej (po prawej stronie, na obręczy wisi kawałek materiału). Wyjdź Natalią na górę, gdzie znajdziesz skrzynkę z Rzadką skrzynią z częściami.
W miejscu pokazanym na screenie ustaw ją na dole, dzięki czemu będziesz mógł dostać się wyżej (skrzynia po drodze), a stamtąd po drabinie jeszcze wyżej. Tam podnieś amunicję karabinową i zestrzel wiszącego nad Tobą trupa. Dzięki temu będziesz mógł podnieść z ziemi Karabin SVD.
Nastepnie zejdź na dół i postaw skrzynkę z zasilaniem obok generatora. Jako Barry podejdź do jednej z wajch, natomiast Natalią do znajdującej się po drugiej stronie (w skrzyni Szafir, 500PP). Teraz pociągnij za jedną wajchę, a drugą postacią - za drugą. Następnie zabierz skrzynkę z zasilaniem i podejdź do budynku znajdującego się na wprost otwartej bramy.
Z jego prawej strony pod urwaną drabinką tymaczosowo zostaw skrzynię z zasilaniem. Następnie wejdź na górę (w skrzyni Szafir, 500 PP) i uważnie wejdź do pomieszczenia. W środku znajduje się jeden przeciwnik, którego możesz tradycjnie zajść od tyłu. Znajdziesz tutaj jeszcze skrzynię z Zielonym ziołem oraz Pustą butelkę. Otwórz drzwi na dole i przetransportuj skrzynkę zasilającą na kolejny pas transmisyjny.
Ostatecznie połóż skrzynkę na ostatnim pasie, a następnie zrzuć ją na dół i umieść obok generatora. Pociągając za wajchę sprawisz, że winda zacznie działać - wraz z nią zjedzie jeszcze jeden przeciwnik. Po jego pokonaniu wyjedź na górę.
Niestety winda zatnie się w połowie i będziesz musiał z niej wysiąść. Przejdź po platformach z lewej (miniesz skrzynkę), a następnie po schodkach do góry. Tam uważnie obserwuj ruchy dwóch przeciwników. Po chwili ich drogi się rozejdą, co umożliwi Ci zajście od tyłu pojedynczo każdego z nich. Z lewej znajdziesz jeszcze skrzynkę z z losowym przedmiotem w środku. Z prawej strony za skrzyną (losowa zawartość) możesz przeczytać także Dokument. Dwie kolejne skrzynki znajdziesz na torowisku (z jego końca bez trudu dostrzeżesz jeszcze Emblemat wieży, na ostatnim poziomie budynku z naprzeciwka, po prawej stronie) oraz obok skrzyni z zasilaniem. Podnieś tą ostatnią i przenieś w stronę zamkniętej bramy.