Idź do wieży cz.3 - Zmutowany Pedro | Kontemplacja - Barry poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017
Idź do wieży - Zmutowany Pedro
UWAGA: Jeżeli w kampanii Claire zabiłeś Pedro walka nie będzie miała miejsca - możesz przeszukać budynek lub od razu otworzyć przejście ("X") na najniższym poziomie.
W pomieszczeniu do którego wejdziesz ścianę z prawej strony przebije zmutowany Pedro ze świdrem. Tym razem nie masz już innego wyjscia, jak tylko stawić mu czoła. Kluczem do pokonania przeciwnika jest ciągłe pozostawanie w ruchu, z naciskiem na używanie sprintu. Wykonywanie uników przed wiertłem jest bardzo ryzykowne i często może skończyć się otrzymaniem ogromnych obrażeń. Strzelając do Pedra staraj się trafiać w pomarańczowe bąble, które pokrywają jego ciało - w ten sposób zadasz mu znacznie większe obrażenia niż zwykle.
Szansy na oddanie celnego strzału upatruj głównie po uniknięciu szarży, która, w momencie niewykonania uniku, skutkuje natychmiastową śmiercią (Barry zostanie przewiercony). Gdy unik się natomiast uda Pedro wbije swój świder w jakąś przypadkową przeszkodę lub ścianę, pozwalając Ci na, chwilowo bezkarne, ostrzeliwanie go.
Walka z Pedro nie jest trudna, jeżeli uzbroisz się w cierpliwość. Najlepiej jest pozostać na ostatnim piętrze i biegając pomiędzy pomieszczeniami wypatrywać przeciwnika na "długiej prostej". Atakuj wtedy, gdy wbije on swoje ostrze w ścianę - gdy zabraknie Ci amunicji będziesz musiał robić to nożem. Koniec końców Pedro padnie, a Ty podnieś jego świder, którym rozwal drzwi na najniższym poziomie budynku (oznaczone literą "X").
Na zewnątrz zniszcz jeszcze skrzynkę (amunicja pistoletowa), podejdź do trupa przy samochodzie, a następnie do szerokich drzwi po prawej stronie. Ostatecznie wejdź do wieży na wprost.
W środku, zaraz po wejściu do większej sali, z prawej strony obok skrzyni na górnym, zawalonym poziomie, zauważysz Emblemat wieży. Następnie w kolejnym pomieszczeniu przeczytaj leżący na stole Dokument i przejdź do niewielkiej sali po lewej, gdzie znajdziesz amunicję do karabinka oraz Szmaragd (1000 PP, skrzynia otwierana przez Natalię). Wróć do głównej sali i skieruj się na górę schodami po lewej (z prawej skrzynia z amunicją), po drodze czytając dziewiąty i ostatni Dokument. Pozostając jeszcze przez chwilkę na balkoniku na górze zwróć wzrok nieco w prawo, gdzie w kącie unosi się Larwa owada.
Wchodząc do większej komnaty zakończysz epizod drugi.