Znajdź Alex - c.d, po zdobyciu Klucza z emblematem | Metamorfoza - Barry poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Znajdź Alex - c.d, po zdobyciu Klucza z emblematem
Z kluczem wracaj teraz znowu do pomieszczenia z kilkoma przeciwnikami w szklanych pojemnikach. Tam zostaniesz zaatakowany przez jednego z nich oraz niewidzialnego wroga (wyeliminuj go najlepiej w pierwszej kolejności).
Następnie wracaj na pierwszy poziom rezydencji. Zaraz za schodami otwórz pierwsze z prawej drzwi, które z posiadanym kluczem staną się teraz dostepne. Przeszukaj pomieszczenie, a znajdziesz amunicję karabinową, Opaskę uciskową oraz Rzadką skrzynię z częściami. W kolejnym pomieszczeniu uważaj na przeciwnika znajdującego się za regałami - możesz go zajść od tyłu.
Nastepnie długim korytarzem ruszaj do ostatniego pomieszczenia na wprost (przypomina wystrojem jadalnię). Za stołem możesz zajść przeciwnika, natomiast z prawej znajdziesz Dokument oraz amunicję magnum. Ostatecznie otwórz drzwi w końcu pomieszczenia - w następnym pokoju znajdziesz Dokument oraz Rzadką skrzynię z częściami (otwórz kufer Natalii). W ostatnim, małym pokoiku podnieś jeszcze trochę amunicji oraz Przepustkę bezpieczeństwa - poziom 2.
Wracając, znowu na dół, w jadalni będziesz musiał zabić jednego przeciwnika, który wskoczy do pomieszczenia z dziury w suficie. Przy obrazie skręć w lewo i na końcu korytarza znowu w lewo - trafisz do klatki schodowej. Po drodze zbierz jeszcze Dokument, natomiast na samym dole skorzystaj ze stołu do ulepszeń broni i przejdź do pomieszczenia znajdującego się za żółtą bramą.
W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz dwie Puste butelki, Alkohol oraz Środek dezynfekujący, a po zejściu na dół masę innych fantów (zniszcz niebieskie skrzynki) - między innymi Zielone zioło oraz amunicję, a także Butelki eksplodujące. Stojąc przy drugim kontenerze z prawej możesz popatrzeć przez siatkę na dół (ścieki) - na ciemniejszej kupie śmieci widać tam Emblemat wieży. Ostatecznie pociągnij za dźwignię obok zakratowanego przejścia.
Walka na dolnym poziomie
Teraz czeka Cię ciężka przeprawa z trzema kolejnymi falami przeciwników. Wykorzystaj do maksimum pukawki jakie posiadasz, aby przetrwać ten element - bądź jednocześnie zabójczo celny, mając na uwadze, że nie jest to ostatnia walka. Na początku będzie "spokojnie" dwóch przeciwników wyjdzie ze szklanych pojemników, a trzeci (plujący larwami) zaatakuje z podestu.
W drugiej i trzeciej fali powinieneś przede wszystkim najpierw zlokalizować niewidzialnych wrogów, gdyż nieopatrzne zbliżenie się w ich pobliże zakończy się śmiercią Barry'ego (łatwo o to podczas biegania po całej sali). Najlepiej przełącz się na Natalię i skorzystaj z mocniejszej pukawki, aby jednym strzałem załatwić tą kwestię. Na koniec zostaw sobie tych słabszych przeciwników.
Podczas walki staraj się pozostawać głównie na górnym poziomie, przeskakując z kontenera na kontener. Butelek użyj do eliminowania albo niewidzialnych przeciwników, albo paru tych "słabszych", gdy będą blisko siebie. Zwróć także uwagę na jedną wybuchową beczkę, którą przestrzel, aby zabić przechodzących obok wrogów.
Zaraz po trzeciej fali zaatakuje Cię pojedynczy i ostatni przeciwnik, znany z poprzedniego epizodu ("szczypce" jako broń główna). Przede wszystkim uważaj, aby ten nie zbliżył się zbyt blisko, gdyż poskutkuje to śmiercią Barry'ego - gdy wróg szykuje się do szarży upewnij się, że jesteś na którymś z kontenerów. Z tych ostatnich dobrze jest toczyć walkę, w razie potrzeby przeskakując na dół. Na początku odsłoń czuły punkt wroga poprzez odstrzelenie kończyn lub, co wydajniejsze, użycie butelki zapalającej. Dopiero wtedy możesz całkiem łatwo celować w owy punkt - najlepiej użyj na początku wszystkich dostepnych mocniejszych gnatów (np. rewolwer), strzelając celnie, gdyż przeciwnik jest bardzo wytrzymały i każdy pocisk się liczy. Dopiero po wystrzelaniu mocniejszych pestek zacznij korzystać ze słabszych broni, cały czas klucząc między kontenerami (i na nich).
Po pokonaniu przeciwnika winda zostanie w końcu otwarta - pociągnij za wajchę, a następnie zjedź na dół. Przejdź przez tunel zbierając z trumny amunicję do magnum oraz amunicję do karabinka (w beczce losowy przedmiot). W dalszej części latarka Barry'ego zgaśnie - nie bacząc na to idź w głąb tunelu, dalej kucając i podnosząc Zielone zioło.
Po przejściu przez tunel przy wbitej do skały lalce znajdziesz ostatni Dokument. Kawałek dalej natomiast możesz jeszcze skorzystać ze stołu i ulepszyć broń (obok znajdziesz trochę amunicji i Zielone zioło). Pod wiszącą naprzeciw stołu machiną unosi się ostatnia Larwa owada. Ostatecznie ruszaj krętą ścieżką, aby za bramą zmierzyć się z ostatnim przeciwnikiem.